افتتاح رسمی جزیره ایفورو در مالدیو

«جزیره ایفورو» (Ifuru Island) بطور رسمی در تاریخ 23 سپتامبر 2023 به صورت غافلگیرکننده ای افتتاح شد. این افتتاح با یک مراسم برش روبان ویژه توسط مالکین آن، تیم درجه یک استراحتگاه و مهمانان رسمی بسیار هیجان زده همراه بود. ایفورو که جزیره ای با 1 کیلومتر ساحل شنی سفید با نماهای غروب آفتاب تماشایی است، تجربه های منحصر به فرد و درگیرکننده ای را برای مهمانانی رقم می زند که به دنبال ارتباطات اجتماعی و همه ویژگی های خاص مالدیو در یکجا هستند.

افتتاح رسمی جزیره ایفورو در مالدیو

خانم «روشل کیلگاریف»، مدیر استراحتگاه، در این باره گفت: «سورپرایز! ما بسیار هیجان زده ایم تا افتتاح استراحتگاه را جشن بگیریم و تجربه های سرگرم کننده و جادویی را با مهمانان به اشتراک بگذاریم. هتل ما تماما ساحلی و all-inclusive است و هر کاری که انجام می دهیم برای ایجاد جوی بازیگوشانه و اجتماعی برای همه افراد است؛ از اولین منطقه فرود چتربازی دائمی مالدیو گرفته تا اسپای Xanadu، گزینه های غذایی وسیع و تجربه های استثنایی.»

Ifuru Island 2

این مجتمع رفاهی-تفریحی all-inclusive که در تقسیم کشوری «Raa Atoll» واقع است، 147 سوئیت و ویلای ساحلی را ارائه می کند که بعضی از آن ها به ساحل دسترسی مستقیم دارند و از استخرهای شخصی بهره مند هستند. این جزیره که در قالب مجموعه ای از «استراحتگاه ها» و «دهکده ها» طراحی شده، اقامتگاه های صمیمانه ای را در اختیار مهمانان قرار می دهد که تعادل را بین معاشرت و خلوت برقرار می کنند. جزیره ایفورو به همین دلیل مقصد ایده آلی برای مسافرت خانواده هایی از نسل های متفاوت و گردهمایی های جشن گونه است.

Ifuru Island 3

شش رستوران و چهار بار، یک سفر غذایی را برای مهمانان ایجاد می کنند تا از تجربه غذاخوری 24 ساعته و all-inclusive درجه یک استراحتگاه و ترکیب هایی از مواد اولیه محلی مالدیو با طعم های بین المللی لذت ببرند. جزیره ایفورو که به ایجاد خاطره های ماندگار و جادویی متعهد است، غنایی از تجربه ها و فعالیت هایی را ارائه می کند که با ذائقه هر مهمانی جور خواهد بود. از چتربازی بر فراز اقیانوس هند، غواصی با کوسه ها و موج سواری گرفته تا خدمات اسپای Xanadu، تماشای دلفین ها، جابجایی بین جزایر، تعامل های عمیق فرهنگی و امکانات ورزشی گسترده، این جزیره چه روی خشکی و چه روی امواج، چیزهای زیادی برای عرضه دارد. مهمانان جوانتر نیز با خیالپردازی و غرق شدن در شگفتی های مالدیو در «باشگاه بچه های نارگیل» (Coconut Kids Club) و «باشگاه کاشفان کوچک» (Little Explorers Club) سرگرم می شوند.

Ifuru Island 4

جزیره ایفورو برای اینکه از فرودگاه اختصاصی خود نهایت بهره را ببرد و فعالیت های هیجان انگیزش را به سطح بالاتری از هیجان برساند، با «ویل پِنی»، چترباز قهرمان پرش از ارتفاع 21 هزار متری جهان، برای ایجاد اولین منطقه فرود چتربازی دائمی مالدیو همکاری کرده است. خانم کیلگاریف در پایان گفتند: «ما به ترکیب جادو با هر لحظه اقامت مسافران مان در اینجا متعهد هستیم. ما با پیشی گرفتن از انتظارات، ارتقای زیبایی جزیره و مهمان نوازی خاص خود می خواهیم طیف بی نهایتی از امکان ها را برای مهمانان ایجاد کنیم تا آن ها بتوانند سفر بی نقص خود را کشف کنند و یا حتی مراسم عروسی فوق العاده ای را بعنوان هدیه از ما دریافت کنند.»

به "افتتاح رسمی جزیره ایفورو در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح رسمی جزیره ایفورو در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021