پرداخت مالیات ورودی 10 دلاری توسط گردشگران خارجی در بالی

گردشگران خارجی باید مبلغ 150 هزار روپیه (معادل 9.60 دلار) مالیات را برای ورود به بالی، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان، پرداخت کنند. مقامات اندونزیایی گفتند که هدف از اجرای این طرح، حفاظت از محیط زیست و فرهنگ این جزیره است. بالی بخاطر سواحل بکر و امواج موج سواری و همچنین چشم اندازهای زیبایش معروف است. داده های رسمی نشان می دهند که حدود 4.8 میلیون نفر از ژانویه تا نوامبر 2023 از بالی بازدید کردند. این مالیات گردشگری که سال گذشته معرفی شده بود، در چهارشنبه 14 فوریه 2024 عملیاتی شد. این مالیات را گردشگران خارجی باید پرداخت کنند که از خارج از اندونزی یا سایر بخش های این کشور به این استان وارد می شوند، اما گردشگران داخلی اندونزی از پرداخت آن معاف هستند. به مسافران توصیه می شود که این هزینه را قبل از ورود، از طریق وبسایت «Love Bali» پرداخت کنند.

پرداخت مالیات ورودی 10 دلاری توسط گردشگران خارجی در بالی

صنعت گردشگری حدود 60 درصد از تولید ناخالص داخلی بالی را قبل از پاندمی تشکیل می داد. بر اساس داده های اداره آمار این استان، استرالیا با بیش از 100 هزار گردشگر، بیشترین آمار ورود به بالی در نوامبر 2023 را داشت. گردشگران هندی، چینی و سنگاپوری در رده های بعدی قرار داشتند. اما گردشگران بدرفتار باعث نارضایتی محلی ها در سال های اخیر شده اند. در مارچ 2023، یک مرد روسی بعد از برهنه شدن در «کوه آگونگ» که از نظر هندوها خانه خدایان است، از این کشور اخراج شد. در همان ماه مقامات گفتند که بعد از چندین پرونده نقض قوانین ترافیکی، آن ها برنامه دارند تا استفاده از موتورسیکلت را برای گردشگران خارجی ممنوع کنند.

این خبر در همان روزی منتشر شد که میلیون ها اندونزیایی به پای صندوق های رای رفتند تا رئیس جمهور و نمایندگان مجلس جدید خود را انتخاب کنند. بیش از 200 میلیون نفر در 17 هزار جزیره و سه منطقه زمانی متفاوت این کشور واجد شرایط رای دادن هستند.

به "پرداخت مالیات ورودی 10 دلاری توسط گردشگران خارجی در بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مالیات ورودی 10 دلاری توسط گردشگران خارجی در بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021