تورهای انتخابی کشتی کروز در کیل/لوبک (آلمان)

تورهای انتخابی کشتی کروز به شما فرصت بازدیدی همه جانبه از شهر کیل آلمان را می‌دهند. کیل در سال 1871 بندر نیروی دریایی سلطنتی آلمان شد. وقتی در سال 1895، کانال شهر دریای بالتیک و دریای شمال را به هم دیگر متصل کرد، کیل کنترل بزرگترین کانال مصنوعی دنیا را به دست گرفت. کیل مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات در آلمان است. این شهر آرام و ساده خاطره‌ای خوش در سفر برایتان باقی خواهد گذاشت.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کیل/لوبک (آلمان)

هامبورگ (KIE15)

  • مدت زمان تور: 6.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 72 دلار (کودکان)

در این تور، چند ساعتی را بیرون از کشتی کروز سپری کرده و از شهر مجلل و زیبای هامبورگ، دومین متروپولیس بزرگ آلمان، دیدن خواهید کرد. بعد از ترک بندر، یک سواری مهیج با اتوبوس شما را به دیدن مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر می‌برد. همان‌طور که در شهر می‌گردید و در مورد گذشته شنیدنی‌اش اطلاعات کسب می‌کنید، سالن شهر را خواهید دید، از کلیسای باشکوه سینت مایکل بازدید خواهید کرد و در کوچه‌های باریک محله قرن هفدهمی Krameramtsgasse قدم زده و یک سفر واقعی به گذشته خواهید داشت. این تور تماشایی هامبورگ، شما را از کنار دریاچه‌های مصنوعی Alster عبور داده و به منطقه Speicherstadt با انبارهای قدیمی و کانال‌های خوش‌منظره‌اش خواهد برد. در انتها زمان آزاد خواهید داشت تا ناهار میل کنید (هزینه ناهار به عهده خودتان می‌باشد). بعد از خداحافظی از راهنمای تورتان به کیل و کشتی کروز بر خواهید گشت.

توجه: مقصد پایانی تور با کد KIE15T، بندر و کشتی کروز بوده و برای مسافرانی است که از سفرشان باقی مانده و کیل یکی از شهرهای مسیر تور کشتی کروز آنها است. مسافرانی که در کیل از کشتی کروز پیاده می‌شوند باید تور با کد KIE15D را انتخاب کنند. مقصد تور با کد KIE15D فرودگاه خواهد بود، برای کسانی که بعد از ساعت 17 (اگر کشتی کروز ساعت 8 به بندر برسد) یا بعد از ساعت 19 (اگر کشتی کروز ساعت 10 به بندر برسد) پرواز دارند. زمان رسیدن به فرودگاه نیز در زمان کلی تور لحاظ شده است. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده لازم است. در داخل کلیساها تنها اجازه استفاده از دوربین‌های بدون فلاش را دارید.

لوبک (KIE04T)

  • مدت زمان تور: 6.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، همراه با یک وعده غذا
  • قیمت برای هر نفر: 122 دلار (بزرگسالان)، 89 دلار (کودکان)

در این تور از یک سواری 1.5 ساعته مهیج از میان مناطق زیبای روستایی آلمان لذت برده و به شهر هانزایی Lubeck می‌رسید. شما از شهری قدیمی و افسون‌کننده دیدن می‌کنید که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. شما در این تور قدم به کوچه‌های باریک قرن نوزدهمی این شهر گذاشته و شکوه آن را در زمانی که Hanseatic League (پیمان هانزایی) یک مرکز مهم تجاری بوده درک می‌کنید. شما همچنین از دروازه Holsten، بیمارستان Holy Ghost که تاریخ ساختش به 1280 بر می‌گردد و کلیسای سینت مری که خانه بزرگترین ارگ مکانیکی دنیا است دیدن می‌کنید. قبل از ترک راهنمایتان در Lubeck و برگشت به Kiel، از یک ناهار سبک و خوشمزه آلمانی لذت خواهید برد.

توجه: این تور تنها برای افرادی در دسترس است که شهر کیل در میانه سفرشان است. از آنجایی که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح سنگ‌فرش‌شده است، برای مهمانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

شهر دریانوردی کیل (KIE02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

این تور، یک تور پانورامیک از شهر کیل است. کیل مرکز ایالت Schleswig-Holstein و شهری با پیشینه‌ای طولانی در زمینه دریانوردی و کشتی‌رانی است. در طول تور شهریتان، می‌توانید از کانال عظیمی که دریای شمال و دریای بالتیک را به هم متصل می‌کند دیدن کنید. بعد از آن از Laboe Naval Memorial بازدید خواهید کرد. این بنا، یادبودی است که به یاد دریانوردانی که در زمان دو جنگ جهانی در دریا گم شده‌اند ساخته شده است. عاشقان دریانوردی در این تور فرصت این را خواهند داشت که از زیردریایی U-995 دیدن کنند. این زیردریایی از سال 1943 تا 1945 در خدمت نیروی دریایی آلمان نازی بوده و در دریای شمال و اقیانوس قطبی کاروان‌های نیروهای متفقین را شکار می‌کرده است. این بنای یادبود به شما فرصت این را می‌دهد که دیدی عالی و از بالا از مناظر تماشایی آلمان شمالی داشته باشید. در این تور شما یک خوراکی خوشمزه و محلی کیل و یک نوشیدنی میل خواهید کرد.

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا ترس از ارتفاع یا تنگنا‌هراسی دارند مناسب نیست. مقصد پایانی تور با کد KIE02T، بندر و کشتی کروز بوده و برای مسافرانی در دسترس است که از سفرشان باقی مانده و کیل یکی از شهرهای مسیر تورشان است. مسافرانی که در کیل از کشتی کروز پیاده می‌شوند باید تور با کد KIE02D را انتخاب کنند. مقصد تور با کد KIE02D فرودگاه خواهد بود، برای کسانی که بعد از ساعت 15 (اگر کشتی کروز ساعت 8 به بندر برسد) یا بعد از ساعت 17 (اگر کشتی کروز ساعت 10 به بندر برسد) پرواز دارند. زمان رسیدن به فرودگاه نیز در زمان کلی تور لحاظ شده است.

گشت پانورامیک کیل و مناطق حومه‌ای (KIE20T)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

این تور پانورامیک به شما دیدی عالی از کیل و مناطق روستایی اطراف این بندر زیبا می‌دهد. کیل مرکز ایالت Schleswig-Holstein بوده و به خاطر موقعیت ساحلیش در کنار دریای بالتیک، با سنت‌های دریانوردی و کشتی‌رانی‌اش شناخته می‌شود؛ سنت‌هایی که تا به امروز باقی مانده‌اند. کیل به عنوان محل برگزاری چندین رویداد مهم قایق‌رانی، شهرتی جهانی دارد. از جمله این رویدادها می‌توان به رویداد سالانه Kiel Week، بزرگ‌ترین مسابقه قایق‌سواری در دنیا اشاره کرد. در واقع به خاطر موقعیت عالی دریا و سازمان‌دهی‌های خیلی دقیق بر روی خشکی، کیل موفق شده عنوان غیر رسمی پایتخت قایق‌سواری دنیا را به دست آورد؛ مخصوصا از زمانی که میزبان مسابقات قایق‌سواری المپیک در سال‌های 1936 و 1972 بوده است. یکی از این مسابقات در منطقه حومه شهری Schilksee برگزار شد، که در این تور از آن‌جا نیز بازدید خواهید کرد. وجود تعداد زیادی قایق بادبانی کوچک و معماری منحصر به فرد Schilksee باعث شده‌اند هر رویدادی در این جا حال و هوایی خاص و ویژه داشته باشد. این تور شهری همچنین شما را به دیدن سالن شهر که در اوایل قرن بیستم ساخته شده می‌برد. شما از آبدره شگفت‌انگیز کیل، یک خلیج کوچک از دریای بالتیک و کانال اعجاب‌آور کیل نیز بازدید می‌کنید. این کانال دریای شمال و بالتیک را به هم متصل کرده و شلوغ‌ترین آبراه مصنوعی دنیا است. برگشت شما به اسکله و به کشتی کروز پایان‌بخش این تور مهیج خواهد بود.

Kiel

توجه: این تور برای مسافرانی در دسترس است که کیل در میانه سفرشان قرار دارد. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کیل/لوبک (آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کیل/لوبک (آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021