تورهای انتخابی کشتی کروز در کپنهاگ (دانمارک)

بخش بخش شده با دریاچه‌ها و احاطه شده با دریا، شهر پر انرژی و مد روز کپنهاگ آماده است تا یک پذیرایی عالی از مهمانان کشتی کروز MSC داشته باشد. پایتخت دانمارک یک از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای شمال اروپا است. این شهر با فرهنگ کافه‌نشینی‌اش و موزه‌های بی‌نظیرش شناخته می‌شود. تورهای انتخابی کشتی کروز در کپنهاگ، شهر هانس کریستین اندرسون را به بهترین شکل به شما نشان می‌دهند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کپنهاگ (دانمارک)

گشت شهری (COP01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

بندر را ترک کرده و چند ساعت دلپذیر و مفرح را به گشتن در پایتخت دانمارک اختصاص خواهید داد. در این تور شما از مهمترین جاذبه‌های کپنهاگ دیدن خواهید کرد. بعد از یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن از پری دریایی کوچک، نمادین‌ترین جاذبه‌ی شهر کپنهاگ، تور ادامه پیدا کرده و به سمت منطقه رنگارنگ Nyhavn و رستوران‌ها و کافه‌های شیک و مد روزش می‌روید. از آنجا سوار یک اتوبوس مدرن شده و از کنار قصر باشکوه و مجلل Amalienborg، اقامتگاه زمستانی خانواده سلطنتی دانمارک، عبور خواهید کرد. در این تور زمان آزاد خواهید داشت تا از گشتن در باغ‌های Tivoli، مشهورترین پارک تفریحی کپنهاگ، لذت برده و نگاهی کوتاه از بیرون به قصر Christiansborg، مقر پارلمان دانمارک، داشته باشید.

توجه: مقصد پایانی این تور با کد COP01T، بندر و کشتی کروز خواهد بود. کد تور COP01T برای مسافرانی است که از سفرشان باقی مانده و کپنهاگ یکی از شهرهای مسیر تورشان است. مسافرانی که در کپنهاگ از کشتی کروز پیاده می‌شوند، می‌بایست تور با کد COP01D را انتخاب کنند. مقصد تور با کد COP01D فرودگاه خواهد بود. کسانی که بعد از ساعت 16.30 پرواز دارند می‌توانند این کد را انتخاب کنند. زمان رسیدن به فرودگاه نیز در زمان کلی تور لحاظ شده است. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

یک روز در کپنهاگ (COP04T)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 105 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

بندر و کشتی کروز را ترک کرده و یک تور همه جانبه از پایتخت دانمارک داشته باشید؛ توری که شما را به دیدن اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر کپنهاگ می‌برد. قبل از رفتن به قصر Christiansborg یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن از مجسمه پری دریایی کوچک (The Little Mermaid) خواهید کرد. در بازدید از قصر Christiansborg شانس دیدن سالن‌ها و اتاق‌های تجملی و سلطنتی این بنا را خواهید داشت. این قصر در طول تاریخ پر فراز و نشیبش، سه بار بازسازی شده است. مقصد بعدی، پارک تفریحی و معروف Tivoli کپنهاگ که در مرکز شهر قرار دارد خواهد بود. در این تور زمان آزاد خواهید داشت تا از این پارک تفریحی دیدن کرده، جایی برای صرف ناهار پیدا کنید (در هزینه تور لحاظ نشده است) و برای برگشت از تور کشتی کروز کمی خرید کنید. قبل از برگشتن به کشتی کروز، یک گشت به یاد ماندنی با قایق در کانال‌های آبی کپنهاگ خواهید داشت. این گشت روی آب، به شما اجازه می‌دهد نمای این شهر زیبا را از زاویه‌ای متفاوت ببینید.

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که در کپنهاگ از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند در دسترس است و برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. در داخل قصر Christiansborg تنها اجازه استفاده از دوربین‌های بدون فلاش را خواهید داشت.

بازدید از قصر Christiansborg و تور گشت جاذبه‌های کپنهاگ (COP03)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

دراین گشت مفرح و هیجان‌انگیز، زیبایی‌های کپنهاگ را کشف خواهید کرد. این تور بازدید از جاذبه‌های شهر را با دیدن یکی از مهم‌ترین مکان‌های شهر یعنی قصر Christiansborg ترکیب می‌کند. قصر Christiansborg در جزیره کوچک Slotsholmen در مرکز شهر قرار دارد. این بنا در طول سال‌ها سه بار از نو ساخته شده است. این قصر همچنین وضعیت منحصر به فردی در جهان دارد، چرا که تنها ساختمان دنیا است که هر سه قوه کشور یعنی پارلمان، دفتر نخست وزیری و دادگاه عالی را در خود جای داده است. بخش‌هایی از این قصر همچنان توسط خانواده سلطنتی دانمارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخش بازدید از جاذبه‌های شهری تور، شما را به دیدن پری دریایی کوچک، قصر Amalienborg، کلیسای Holmen، قلعه Rosenborg، بازار بورس قدیمی شهر و پارک Tivoli می‌برد.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار شده و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. در قصر Christiansborg تنها امکان استفاده از دوربین‌های بدون فلاش را دارید. مقصد نهایی تور با کد COP03T کشتی کروز خواهد بود. کد COP03T برای مسافرانی است که در میانه سفرشان هستند. اگر شما در کپنهاگ کشتی کروز را ترک می‌کنید، باید کد تور COP03D را انتخاب کنید. مقصد نهایی کد COP03D فرودگاه بوده و برای مسافرانی مناسب است که بعد از ساعت 15 پرواز دارند. زمان رسیدن به فرودگاه نیز در زمان کلی تور محاسبه شده است.

بازدید از قصر Rosenborg، سواری در شهر و خرید (COP13)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

قلعه Rosenborg در میان محوطه‌ای سرسبز و آرامش‌بخش در شهر کپنهاگ قرار گرفته است. این قلعه در قرن هفدهم و توسط پادشاه کریستین چهارم طراحی و ساخته شده است. او از این قلعه به عنوان کاخ تابستانی‌اش استفاده می‌کرده است. تور این قلعه شامل بازدید از اتاق‌های نمایشگاهی زیبا نیز می‌شود. در این اتاق‌ها جواهراتی مانند تاج سلطنتی و مجموعه‌های هنری و کلکسیونی به نمایش گذاشته شده‌اند. این گشت با یک سواری شهری در اطراف جاذبه‌های اصلی کپنهاگ شامل پارلمان، Christiansborg، کلیسای Naval و بازار بورس قدیمی شهر ادامه پیدا می‌کند.در ادامه مسیر شما از جلوی کاخ Amalienborg، اقامتگاه زمستانی ملکه، عبور کرده و در آنجا یک فرجه کوتاه خواهید داشت. توقف بعدی شما پیاده‌راه طولانی و پر از مغازه Stroget خواهد بود. این خیابان، مشهورترین و پویاترین خیابان کپنهاگ است. راهنما به شما در مورد زمان و محل‌هایی که از آنجا به بندر برخواهید گشت توضیح داده و بعد از آن شما می‌توانید از زمان آزاد خود استفاده کرده و این خیابان را با آسودگی خاطر گشته و خرید کنید.

توجه: مقصد نهایی این تور با کد COP13T بندر و کشتی کروز بوده و برای مسافرانی است که سفرشان بعد از کپنهاگ نیز ادامه دارد. مسافرانی که در کپنهاگ از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 16.30 در فرودگاه پرواز دارند می‌توانند کد COP13D را انتخاب کنند. زمان رسیدن به فرودگاه در کد COP13D لحاظ شده است. این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

قایق سواری در بندرگاه شهر (COP15)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در این تور بندر را ترک کرده تا یک تور کوتاه بازدید از جاذبه‌های اصلی شهر کپنهاگ داشته باشید. شما از قصر Christiansborg و بازار بورس قدیمی شهر دیدن می‌کنید. ساختمان قدیمی بورس، توسط پادشاه Christian IV ساخته شده و یک مناره مخروطی تماشایی دارد. دم‌های پیچ خورده اژدهاها روی این مناره‌ی فوق‌العاده زیبا جلب نظر می‌کنند. بعد از آن به منطقه اسکله‌ای Nyhavn می‌روید. این منطقه زمانی محل مورد علاقه دریانوردان بوده و امروزه به خاطر وجود خانه‌های قدیمی 400 ساله و سه گوشش و همچنین کافه‌ها و رستوران‌هایی که صندلی‌های خود را در بیرون چیده‌اند به محلی افسون‌کننده و خاطره‌انگیز تبدیل شده است. بعد از آن گشت خود را به سمت قصر Amalienborg ادامه می‌دهید و در آنجا یک پیاده‌روی کوتاه داشته و در مورد این جاذبه مهم دانمارک اطلاعات کسب خواهید کرد. در Gammel Strand سوار قایق شده و یک گشت به یاد ماندنی در کانال‌های جذاب شهر خواهید داشت. شما می‌توانید از روی قایق عکس بگیرید و خاطره‌ای خوش در برگشت از تور دانمارک همراه ببرید. در این گشت قایق‌سواری، از منطقه خوش‌منظره Christianshavn گذشته و ساختمان فوق مدرن Black Diamond که کتابخانه سلطنتی را در خود جای داده است را خواهید دید. بعد از آن، از میان منطقه قدیمی دریانوردی شهر گذشته تا خانه اپرای شهر را ببینید.

توجه: مقصد نهایی این تور با کد COP15T، بندر و کشتی کروز بوده و برای مسافرانی است که سفرشان بعد از کپنهاگ نیز ادامه دارد. مسافرانی که در کپنهاگ از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 15 در فرودگاه پرواز دارند، می‌توانند کد COP15D را انتخاب کنند. زمان رسیدن به فرودگاه در کد COP15D لحاظ شده است. این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور سریع‌السیر بازدید از شهر (COP09D)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

این تور کوتاه اما پر اطلاعات، با یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن در محل مجسمه پری دریایی کوچک هانس کریستین آندرسن شروع می‌شود. این مجسمه در سال 1909 و برای بزرگداشت آن داستان ساخته شد. با این که پری دریایی، مجسمه کوچکی است اما زیبایی و خاص بودنش باعث می‌شود بخواهید چند عکس به یادگار از این اثر هنری زیبا بگیرید. مقصد بعدیتان منطقه پر از کانال و شگفت‌انگیز Nyhavn خواهد بود. این منطقه‌ی اسکله‌ای، با تعداد زیادی رستوران و کافه شیک و مد روز پر شده است. در کنار وجود تعداد زیادی کشتی‌های قدیمی، این منطقه از کپنهاگ به خاطر ساختمان‌های قرن هفدهمی و هجدهمی رنگارنگش نیز مشهور است. در ادامه از بیرون نگاهی به قصر Amalienborg خواهید داشت. این قصر در اواخر قرن هجدهم توسط خانواده سلطنتی دانمارک خریداری شد و امرزه به عنوان اقامتگاه زمستانی آن‌ها خدمت می‌کند. بازدید از این قصر، پایان‌بخش این گشت، قبل از رفتن به فرودگاه خواهد بود.

توجه: این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که در کپنهاگ از کشتی کروز پیاده شده و از ساعت 13.30 به بعد پرواز رزرو کرده‌اند. مدت زمان این تور شامل زمان لازم برای رسیدن به فرودگاه نیز می‌شود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از دهکده Dragør و جاذبه‌های کپنهاگ (COP02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

در این تور لذت‌بخش و مفرح، شما از جاذبه‌های کپنهاگ و شهر همسایه Dragør دیدن خواهید کرد. این تور با بازدید از جاذبه‌های اصلی شهر دوست‌داشتنی کپنهاگ، پایتخت دانمارک شروع می‌شود. در اولین توقف از پری دریایی کوچک، نمادین‌ترین جاذبه کپنهاگ دیدن می‌کنید. دیگر مکان‌های دیدنی این تور ساختمان بازار بورس و منطقه پر جنب و جوش و پر از کانال Nyhavn خواهد بود. بعد از خروج از شهر، اتوبوس بعد از یک سواری حدودا سی دقیقه‌ای شما را به Dragør می‌رساند. در این جا فرصت این را دارید پلی که دانمارک را به سوئد متصل می‌کند ببینید. بخش قدیمی شهر Dragør، به خاطر وجود تعداد زیادی ساختمان‌های تاریخی و به خوبی حفظ شده شهرت دارد. این بخش شهر، هزارتویی از کوچه‌های خوش‌منظره، خیابان‌های سنگ‌فرش شده و خانه‌های سنتی دانمارکی که با رنگ‌های روشن نقاشی شده‌اند را شکل داده است. نوش جان کردن یک شیرینی خوشمزه‌ی دانمارکی و یک نوشیدنی، پایان‌بخش سفر شما به این شهر دوست‌داشتنی و قدیمی خواهد بود.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی مدت بر روی سطوح ناهموار بوده و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. تور با کد COP02T برای مسافرانی است که بعد از کپنهاگ نیز سفرشان ادامه دارد. کد COP02D برای مسافرانی است که در کپنهاگ از کشتی کروز پیاده می‌شوند. مقصد نهایی کد COP02D فرودگاه خواهد بود. مسافرانی که بعد از ساعت 16.30 پرواز دارند می‌توانند این تور را انتخاب کنند. در نظر داشته باشید که زمان تور شامل زمان لازم برای رسیدن به فرودگاه نیز می‌شود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کپنهاگ (دانمارک)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کپنهاگ (دانمارک)" امتیاز داده اند | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کپنهاگ (دانمارک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021