تورهای انتخابی کشتی کروز در کورفو (یونان)

کورفو یکی از زیباترین جزیره‌های یونان است. طبیعت زیبا، بناهای تاریخی، کلیساها و صومعه‌های قدیمی و فضای آرامش‌بخش و دلنواز جزیره، آن را به یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مسافران تور یونان تبدیل کرده‌اند. در تورهای انتخابی کشتی کروز در کورفو، شما با جنبه‌های مختلف این جزیره‌ی دیدنی آشنا می‌شوید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کورفو (یونان)

قصر آشیل (COR01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در زمان یونان باستان، کورفو را به عنوان آخرین مرحله از سفر افسانه‌ای خدای یونانی، اودیسئوس، می‌دانستند؛ سفری که او را به خانه‌اش به Ithaca می‌رساند. در این تور همان‌طور که در اطراف کورفو سفر می‌کنید فرصت این را خواهید داشت که از طبیعت سرسبز جزیره لذت ببرید. این گشت شامل بازدید از قصر Achilleion هم می‌شود. این عمارت سفید زیبا، سابق بر این اقامتگاه ملکه الیزابت اتریش که همه او را با نام Sissi می‌شناختند بود. این قصر پر تزئینات و دیدنی، در میان باغ‌های بسیار تماشایی و رو به دریا قرار گرفته است. این قصر بر اساس داستان یکی از قهرمانان اساطیر یونان، یعنی آشیل ساخته شده است. قبل از برگشتن به بندر و کشتی کروز، فرصت این را خواهید داشت که از کورفو یک بازدید کوتاه داشته باشید و زمان اندکی را به قدم زدن در خیابان‌های این شهر اختصاص دهید.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بهترین‌های کورفو (COR12)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

رمان‌نویس بریتانیایی، Gerald Durrell، با اشاره به جزیره کورفو به عنوان مکانی برای ماجراجویی‌های کودکانه، نام این جزیره را برای همیشه جاودانه کرد. در این گشت نیم روزه، برخی از بهترین جاذبه‌های کورفو را در مدت تور کشتی کروز تجربه خواهید کرد. این تور همه جانبه، تمام زوایای این جزیره را در بر می‌گیرد: فرهنگ، تاریخ و طبیعت سرسبز و زیبا. با اتوبوس اسکله را ترک می‌کنید و ابتدا به دهکده Palaiokastritsa می‌روید تا از صومعه بیزانسی مریم مقدس دیدن کنید. این صومعه هنوز محل زندگی گروهی از راهبان است. شما همچنین فرصت این را خواهید داشت که در موزه‌ای که در همین مکان قرار دارد، از آثار مذهبی و تاریخی مرتبط به دوران بیزانس بازدید کرده و از باغ‌های زیبای این محل، چند عکس عالی از ساحل بگیرید. یک سواری کوتاه با اتوبوس بعد از آن شما را به دهکده Gastouri و قصر شگفت‌انگیز قرن نوزدهمی آشیل می‌رساند. این قصر به امر ملکه الیزابت اتریش یا Sisi بین سالهای 1889 تا 1892 ساخته شد. این قصر بعدها به تصاحب Kaiser Wilhelm II از آلمان درآمد. عمارت آشیل پر شده از آثاری که دیدی کلی از زندگی این ملکه غمگین را نشان می‌دهند؛ کسی که بعد از مرگ ناراحت‌کننده پسرش، نام Sisi را به او دادند. باغ‌های این قصر، حیرت‌آور هستند و نه تنها با انبوهی از گل‌های زیبا تزئین شده‌اند بلکه تعداد زیادی مجسمه از شخصیت‌های اساطیر یونان نیز در جای‌جای محوطه به چشم می‌خورد. از اینجا می‌توان مناظری شگفت‌انگیز از شهر کورفو و دریا را دید. یک سواری در اطراف شهر کورفو و بازدید از جاذبه‌های اصلی شهر پایان‌دهنده سفر برگشت شما به کشتی کروز خواهد بود.

Palaiokastritsa

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

پالایوکاستریستا (COR03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

بعد از ترک بندر کورفو، با یک سواری کوتاه از مسیرهای خوش‌منظره از میان مناطق داخلی جزیره که با درختان پرتقال، سرو و کاج پر شده‌اند، به سمت ساحل غربی و ساحل زیبای Palaiokastritsa که درست در جنوب Angelokastro قرار گرفته می‌روید. در این جا فرصت این را دارید که از صومعه بیزانسی Palaiokastritsa دیدن کنید. این صومعه بر روی دماغه‌ای صخره‌ای قرار گرفته و از آنجا می‌توانید مناظری شگفت‌آور از جزیره و دریای یونان را ببینید. با این که صومعه در اصل در اوایل قرن سیزدهم ساخته شده، با این حال ساختمانی که در حال حاضر می‌بینید مربوط به قرن هجدهم بوده و تا به امروز منزلگاه تعداد زیادی راهب است. کلیسای صومعه با نقاشی‌ها و نشانه‌هایی که دیوارها و سقف را پوشانده‌اند تزئین شده است. در مسیر برگشت به کورفو زمان خواهید داشت تا شهر را به دلخواه خودتان و قبل از برگشتن به کشتی کروز بگردید.

توجه: این گشت، یک تور ساحلی نیست، اما مسافرانی که تمایل ندارند از صومعه دیدن کنند می‌توانند توقف کوتاهی در ساحل داشته باشند. توجه کنید که این ساحل هیچ نوع زیرساخت رفاهی ندارد. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور پانورامیک کورفو (COR08)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 39 دلار (بزرگسالان)، 29 دلار (کودکان)

این تور لذت‌بخش بازدید از جاذبه‌ها (همراه با اتوبوس)، گردش در شهر کورفو را با یک سواری آرامش‌بخش در میان باغ‌های پرتقال و درختان سرو و کاج که در این جزیره به وفور یافت می‌شوند ترکیب کرده است. اولین توقف‌تان خلیج شگفت‌انگیز Palaiokastritsa است. در این جا بعد از یک تور ابتدایی همراه با راهنما، زمان آزاد خواهید داشت تا به دلخواه خودتان اطراف را بگردید. یک توقف کوتاه در دهکده Lakones و کافه روباه طلایی خواهید داشت. موقعیت عالی این کافه فرصتی عالی برای عکس گرفتن از مناظر نفسگیر خلیج پالایوکاستریستا در اختیارتان قرار می‌دهد. این منطقه در بین مردم محلی با نام مستعار بالکن خدایان شناخته می‌شود. بعد از یک استراحت کوتاه در دهکده Lakones، شما به کورفو بر می‌گردید و یک سواری لذت‌بخش همراه با بازدید از جاذبه‌های شهر خواهید داشت. در مسیر حرکت‌تان شما از خلیج Garitsa و قلعه قرن چهاردهمی ونیزی که در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده عبور می‌کنید. در این تور فرصت این را خواهید داشت تا از میدان Spianada، قصر سلطنتی سینت جرج و سینت مایکل، بندر قدیمی با قایق‌های ماهیگیری سنتی، دژ جدید ونیزی و میدان سن روکو که مرکز تجاری شهر کورفو است، دیدن کنید. این تور با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Golden Fox

توجه: در تور شهر کورفو، تنها از بیرون جاذبه‌ها دیدن می‌کنید.

پالایوکاستریستا و امتحان مزه کام کوات (COR07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، برنامه امتحان مزه‌ها
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

گشت شما با یک سواری حدودا 30 دقیقه‌ای از میان باغ‌های سرسبز زیتون و درختان کاج و سرو شروع شده و در ادامه به کارخانه کام‌کوات می‌روید. در بازدید همراه با راهنما از این کارخانه، با نحوه کشت این میوه و تهیه محصولات خوشمزه از آن آشنا می‌شوید. بعد از آن نوبت به خلیج زیبای Palaiokastritsa می‌رسد. زمان آزاد خواهید داشت تا این منطقه را که با جنگل و باغ‌های زیتون احاطه شده بگردید. گشت‌تان با رفتن به بخش کوهستانی Lakones ادامه پیدا می‌کند؛ جایی که می‌توانید مناظر نفس‌گیر بیشتری از Palaiokastritsa را ببینید. بعد از یک توقف کوتاه برای لذت بردن از جو آرامش‌بخش این محیط و احتمالا گرفتن چند عکس یادگاری برای برگشت از تور یونان، وقت رفتن به دهکده سنتی Makrades و رستوران یونانی Colombos فرا می‌رسد. در آنجا با پیش‌غذاهای سنتی یونانی با نام مزه پذیرایی می‌شوید. فضای داخلی این رستوران، با وسایل کشاورزی قرن هجدهمی و قرن نوزدهمی تزئین شده است. این تور با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Corfu

توجه: به کفش‌های راحت برای پیاده‌روی نیاز دارید. این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار و عبور از چند پله است و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور جیپ سواری (COR05)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

در این تور چند ساعت را بیرون از کشتی کروز بوده و از جزیره زیبای کورفو دیدن خواهید کرد. شما از مناطق دیدنی، مناظر دوست‌داشتنی و دهکده‌های زیبا، با جیپی که خودتان می‌رانید دیدن می‌کنید. در طول مسیر در چند نقطه توقف کنید و عکس‌هایی عالی برای آلبوم خانوادگی‌تان بگیرید. قبل از برگشت به کشتی کروز در یک مهمانخانه سنتی استراحت می‌کنید و علاوه بر نوشیدن یک نوشیدنی گوارا، از یک نمایش رقص محلی کورفو نیز لذت خواهید برد.

توجه: از آنجا که این تور بدون راننده است، مهمانان خودشان باید جیپ‌ها را برانند. داشتن گواهینامه بین‌المللی، اجباری است. هر جیپ تنها ظرفیت حداکثر 4 نفر را دارد. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی و مشکلات گردن و کمر دارند،خانم‌های باردار یا کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. این تور از ژوئن تا نیمه‌های اکتبر در دسترس نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کورفو (یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کورفو (یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021