تورهای انتخابی کشتی کروز در وارنمونده/برلین (آلمان)

یکی از مقصدهای جذاب تورهای کشتی کروز، شهر وارنمونده آلمان است. این شهر ساحلی یکی از محبوب‌ترین گردشگاه‌های تفریحی بین مسافران تور آلمان و مردم این کشور است. خود شهر وارنمونده جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد اما موقعیت خاص شهر باعث می‌شود دسترسی به دیگر شهرهای آلمان مانند برلین، هامبورگ، لوبک و شورین نیز به راحتی ممکن باشد. تورهای انتخابی کشتی کروز، شما را به دیدن جاذبه‌های فراموش‌نشدنی این شهر و شهرهای زیبای شمال آلمان می‌برند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در وارنمونده/برلین (آلمان)

بازدید از روستوک (WAR11)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی

در زمان توقف‌تان در بندر وارنمونده می‌توانید یک نیم روز را به بازدید از شهر قدیمی و شگفت‌آور روستوک (Rostock) سپری کنید. همراه با راهنمای تور، در وارنمونده سوار یک قایق شده و یک قایق‌سواری یک ساعته بر روی رودخانه خواهید داشت. مناظری عالی در مسیر منتظر شما هستند. به روستوک می‌روید و در آنجا تور پیاده‌روی شما شروع می‌شود. در این تور خانه‌های سه‌گوش آجری شهر و همچنین جاذبه‌های اصلی روستوک را می‌بینید. بعد از بازدید از کلیسای St. Mary، مهم‌ترین و بزرگترین کلیسای روستوک، به دروازه Kröpeliner می‌روید. این دروازه در حدود سال 1900 ساخته شده است. در گشت‌تان از سالن قرن سیزدهمی شهر، دانشگاه روستوک که در سال 1419 تاسیس شده و صومعه قرن سیزدهمی صلیب مقدس نیز دیدن می‌کنید. در انتها دعوت به چشیدن نوشیدنی‌های محلی می‌شوید. یک سفر نیم ساعته با اتوبوس شما را به وارنمونده و کشتیِ کروز چشم به راهتان می‌رساند.

Rostock

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از آلمانی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان آلمانی خواهد بود. در کلیسای St. Mary تنها اجازه استفاده از دوربین‌های بدون فلش را دارید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

برلین (WAR02)

  • مدت زمان تور: 9.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 112 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

این تور ترتیب داده شده تا بتوانید در یک روز کامل بهترین‌های برلین را ببینید. این تور با یک سواری 3 ساعته با اتوبوس از میان مناطق زیبای شمال آلمان شروع شده و شما را به دیدن راهنمایتان در شهر بزرگ برلین می‌برد. در اولین بخش گشت‌تان در برلین به قصر Charlottenburg خواهید رفت. این مجموعه بزرگ به سبک باروک/روکو ساخته شده و تاریخ ساختش به اواخر قرن هفده و اوایل قرن هجده بر می‌گردد. بعد از این که فرصت کردید چند عکس عالی بگیرید، حرکت کرده و از غرب برلین می‌گذرید. در امتداد خیابان Kurfürstendamm به سمت پایین رفته و از کنار کلیسای قرن نوزدهمی Kaiser Wilhelm و KaDeWe، بزرگ‌ترین فروشگاه چند بخشی آلمان، عبور خواهید کرد. همان‌طور که به سمت شرق برلین حرکت می‌کنید، از کنار ستون آزادی قرن نوزدهمی و میدان Potsdamer Platz عبور خواهید کرد. بعد از آن زمان آزاد خواهید داشت تا منطقه اطراف دروازه Brandenburg را بگردید. در دوره کومونیست‌ها این جا مکان نوار مخوف مرگ بوده است. در این زمان اما مسافران تور آلمان می‌توانند از دیدن ساختمان Reichstag در یک طرف و بلوار دوست‌داشتنی Unter den Linden در طرف دیگر لذت ببرند. بعد از این که دوباره به راهنمایتان ملحق شدید، به سمت برلین شرقی رفته و از کنار Bebelplatz، میدان Gendarmenmarkt، ایست بازرسی چارلی (یادگاری نمادین از بخش‌بندی‌های سیاسی سابق) و میدان Alexanderplatz و برج تلویزیونی مشهورش عبور خواهید کرد. این تور همچنین شامل بازدید از باقی‌مانده‌های دیوار برلین نیز می‌شود. بعد از آن به Warnemunde و کشتی کروز برخواهید گشت.

توجه: تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از آلمانی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان آلمانی خواهد بود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. همین برنامه تور و با کد WAR02D به مقصد فرودگاه در دسترس است. مسافرانی که در وارنمونده از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 18 از برلین پرواز دارند می‌توانند تور WAR02D را انتخاب کنند. در تور WAR02D زمان رسیدن به فرودگاه نیز در زمان کلی تور محاسبه شده است.

گشت برلین بدون راهنما (WAR05)

  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، محدودیت صندلی
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

این تور بدون راهنمای برلین، با یک سواری حدودا سه ساعته با اتوبوس شروع می‌شود. بعد از آن 3.5 ساعت دیگر را به گشتن در یکی از بین‌المللی‌ترین شهرهای اروپا و آن هم به سلیقه خودتان سپری خواهید کرد. نقطه شروع این تور در برلین دروازه Brandenburg خواهد بود. شما در مورد این که بهترین مسیرها برای گشتن شهر چیست، راهنمایی خواهید شد و شما همچنین نقشه‌های رسیدن به جاذبه‌ها و مکان‌های مهم گردشگری برلین را دریافت خواهید کرد. برخی از جاذبه‌های گردشگری برلین که باید حتما آن‌ها را در مدت تور کشتی کروز ببینید، ستون آزادی قرن نوزدهمی و Potsdamer Platz، میدان Alexanderplatz و برج تلویزیونی مشهورش و ایست بازرسی Charlie، یک یادگار از زمان تقسیم‌بندی‌های سیاسی، هستند. البته این تور طراحی شده تا شما به سلیقه خودتان برلین و مکان‌های دیدنی مورد نظرتان را ببینید. تنها نکته‌ای که باید توجه کنید این است که مطمئن باشید در زمان مناسب در دروازه Brandenburg حاضر باشید تا سوار اتوبوس شده و به Warnemünde و کشتی کروز برگردید.

Berlin

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

گشتن وارنمونده با پای پیاده (WAR07)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 29 دلار (بزرگسالان)، 25 دلار (کودکان)

این تور شما را با شهر ساحلی جالب و زیبای Warnemunde آشنا می‌کند. کشتی کروز را ترک کرده، با راهنمای خود ملاقات می‌کنید و گشت پیاده‌روی 2 ساعته‌ی مفرح و دلپذیر شما در قلب شهر شروع می‌شود. گشت شما شامل بازدید از Alte Strom نیز هست. این اسکله قدیمی هم اکنون به تفرجگاهی دوست‌داشتنی تبدیل شده است. در آنجا می‌توانید قدم زده و قایق‌های ماهیگیری، یات‌ها و قایق‌های کوچک بادبانی را ببینید. در این اسکله، نگاهی هم به خانه‌ها و کافه ماهیگیران و فانوس دریایی قدیمی که تاریخ ساختش به 1897 بر می‌گردد، خواهید داشت. همان‌طور که در امتداد ساحل به سمت ساختمان جذاب Kurhaus پیش می‌روید، راهنمای تور اطلاعات زیادی در مورد تاریخ این شهر زیبا در اختیارتان قرار می‌دهد. در انتهای تور شما می‌توانید انتخاب کنید که به بندر برگشته یا در Alte Strom بمانید و زمانی را به خرید و خوردن یک قهوه عالی (در هزینه تور لحاظ نشده است) اختصاص دهید.

Alte Strom

توجه: این تور به مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شوند. این تور تنها برای مهمانانی در دسترس است که در وارنمونده از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند.

بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های هامبورگ با مقصد نهایی فرودگاه (WAR07D)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، سواری طولانی مدت با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 109 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

در این تور شما از شهر پر زرق و برق و زیبای هامبورگ، دومین متروپولیس بزرگ آلمان دیدن خواهید کرد. بعد از خروج از بندر، یک سواری 2.5 ساعته با اتوبوس شما را به هامبورگ می‌رساند. در آن جا از مهم‌ترین جاذبه‌های شهر دیدن خواهید کرد. همان‌طور که شهر را می‌گردید و در مورد گذشته‌اش اطلاعات کسب می‌کنید، از سالن شهر و کلیسای خیره‌کننده سینت مایکل دیدن کرده و در خیابان‌های باریک منطقه قرن هفدهمی Krameramtsgasse قدم خواهید زد و سفری به گذشته خواهید داشت. این تور مفرح هامبورگ، شما را به دیدن دریاچه‌های مصنوعی Alster و منطقه Speicherstadt خواهد برد. Speicherstadt منطقه انبارهای قدیمی شهر بوده و کانال‌های خوش‌منظره و زیبایی دارد. زمان آزاد خواهید داشت تا ناهار میل کنید (هزینه ناهار به عهده خودتان بوده و در تور لحاظ نشده است). بعد از آن یک گشت پانورامیک از شهر داشته و به فرودگاه می‌روید.

Speicherstadt

توجه: مقصد نهایی این تور فرودگاه هامبورگ بوده و برای مسافرانی مناسب است که بعد از ساعت 18 پرواز دارند. مدت زمان تور شامل زمان لازم برای رسیدن به فرودگاه نیز می‌شود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. اگر راهنمای تور به زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان آلمانی خواهد بود.

شورین: شهری از قصه‌های پریان (WAR03)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

با حدود یک ساعت سواری به سمت جنوب Rostock، به Schwerin می‌رسید. در شهر زیبای Schwerin، در یک تجربه کاملا آلمانی، در زمان به عقب بر خواهید گشت. شهر Schwerin در ساحل دریاچه خوش‌منظره Schwerin و در ایالت Mecklenburg-Vorpommern قرار گرفته است. این شهر که انگار از قصه‌های پریان بیرون آمده، مقصد این تور هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود. بعد از سواری با اتوبوس از بندر، در شهر Schwerin راهنمای خود را ملاقات کرده و در خیابان‌های باریک و قدیمی شهر قدم زده و به کلیسای جامع گوتیک و خیره‌کننده مرکز شهر می‌رسید. کافی است یک نگاهی به دور و بر بیاندازید تا سالن قدیمی شهر و ساختمان جدید قرن هجدهمی و 14 ستونش را ببینید. به گردش پیاده خود ادامه داده و به سمت قلعه‌ی به معنای واقعی کلمه شگفت‌انگیز Schwerin می‌روید. این قلعه با باغ‌های سلطنتی احاطه شده و بر روی جزیره‌ای در دریاچه Schwerin قرار گرفته است. این بنا در نیمه‌های قرن نوزدهم ساخته شده است. قدم گذاشتن به باغ‌های دو طبقه و به دقت آراسته شده مجموعه، با نارنجستان‌های معطرش شما را برای لحظه‌ای هر چند کوتاه به دنیای لذت‌های سلطنتی منتقل می‌کند. شما همچنین زمان آزاد خواهید داشت تا در Schwerin گشته و محلی را برای خوردن یک خوراکی خوشمزه پیدا کنید (در هزینه تور لحاظ نشده است). بعد از آن سفر برگشت شما به کشتی کروز و Warnemünde آغاز می‌شود.

Schwerin

توجه: این تور شامل یک پیاده‌روی حدودا 3 ساعته است و برای مهمانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. تمام مکان‌هایی که بازدید می‌شوند، برای ویلچرسواران بهینه شده‌اند و در نتیجه به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از آلمانی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان آلمانی خواهد بود.

بازدید از شهر هانزایی لوبک (WAR04)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 95 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

وارنمونده مکانی عالی برای رسیدن به یکی دیگر از گنجینه‌های فرهنگی شمال آلمان یعنی شهر Lübeck است. این شهر هانزایی، در سواحل دریای بالتیک قرار گرفته و به داشتن بخش قرون وسطاییش که به خوبی حفظ شده مفتخر است. این بخش شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. یک سواری 2 ساعته با اتوبوس از میان مناطق روستایی شمال آلمان، شما را به Lübeck می‌رساند. بعد از ملاقات با راهنمای تور، گشت شهری شما شروع می‌شود. شهر لوبک پر است از یادگارهای دوران پیمان هانزایی که بین قرون یازده تا هفده در اوج شکوفایی خود بودند. از میان خیابان‌ها و ساختمان‌های دوست‌داشتنی شهر گذشته و از دروازه باشکوه Holsten عبور می‌کنید. در ادامه از کلیسای قرن سیزدهم و چهاردهمی سینت مری که خانه بزرگترین ارگ مکانیکی دنیا است و از بیمارستان قرن سیزدهمی روح مقدس دیدن می‌کنید. بازدید از سالن قرن 14 و پانزدهمی شهر نیز در این تور برنامه‌ریزی شده است. بعد از آن به خانه Niederegger می‌روید و در مورد هنر ساخت خمیر بادام اطلاعات کسب می‌کنید. در این تور زمان آزاد در نظر گرفته شده تا شما بتوانید به صلاح دید خودتان شهر را گشته و یا در یکی از کافه‌ها و رستوران‌های عالی شهر، یک وعده غذا میل کنید (هزینه غذا در هزینه تور لحاظ نشده است). بعد از آن سواری آرامش‌بخش شما به سمت Warnemünde و کشتی کروز شروع می‌شود.

توجه: این تور شامل یک پیاده‌روی طولانی مدت 2.5 ساعته بر روی سطوح ناهموار است. برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. تعداد راهنمایانی که به زبان‌های دیگر غیر از آلمانی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنمای تور برای زبان شما در دسترس نباشد، راهنمایی تور به زبان آلمانی خواهد بود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در وارنمونده/برلین (آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در وارنمونده/برلین (آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021