تورهای انتخابی کشتی کروز در هامبورگ (آلمان)

در همان لحظه اولی که پا به هامبورگ می‌گذارید، مجذوب زیبایی‌ها و شکوه این بندر قدیمی اروپا خواهید شد. وقتی با کشتی کروز MSC سفر می‌کنید فرصت این را خواهید داشت که این شهر تاریخی را به بهترین و مناسب‌ترین طریق ببینید. هامبورگ شهری بین‌المللی، پر زرق و برق و مدرن است و یکی از به‌یادماندنی‌ترین مقصدهای سفرتان خواهد بود.

تورهای انتخابی کشتی کروز در هامبورگ (آلمان)

نگاهی گذرا به هامبورگ (HAM05)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

هامبورگ دومین متروپولیس بزرگ آلمان و بزرگترین بندر این کشور است. شهر مجلل و بین‌المللی هامبورگ شهر ساختمان‌های اداری باشکوه، تفرجگاه‌های بی‌نظیر، نمایش‌های موزیکال بین‌المللی، پارک‌های وسیع و بزرگ، مجتمع‌های خرید پر زرق و برق و البته منطقه عجیب و غریب اما جالب توجه Reeperbahn است. این تور بازدید از جاذبه‌های شهر که شامل چندین توقف کوتاه برای عکس گرفتن نیز می‌شود، با سالن مجلل و باشکوه شهر که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده شروع خواهد شد. بعد از آن به دیدن قدیمی‌ترین بازار بورس آلمان و سپس معماری زیبای منطقه Speicherstadt خواهید رفت. Speicherstadt منطقه انبارهای تاریخی هامبورگ بوده و به ساختمان‌های ساخته شده با آجر قرمز مشهور است. منطقه خرید شیک و دیدنی Jungfernstieg مقصد بعدیتان خواهد بود. اگر زمان اجازه بدهد، فرصت می کنید در تور کشتی کروز خود از منطقه Außenalster نیز دیدن می‌کنید. در مسیرتان به منطقه Reeperbahn که شهرتی جهانی دارد می‌رسید. شما همچنین از کنار اسکله‌های قدیمی St. Pauli Landungsbrücken عبور خواهید کرد.

توجه: مقصد پایانی این تور با کد HAM05T، بندر و کشتی کروز خواهد بود. این کد تور برای مسافرانی است که از سفرشان باقی مانده و هامبورگ یکی از شهرهای مسیر تورشان است. مسافرانی که در هامبورگ از کشتی کروز پیاده می‌شوند باید تور با کد HAM05D را انتخاب کنند. مقصد تور با کد HAM05D فرودگاه خواهد بود. کسانی که بعد از ساعت 14 پرواز دارند می‌توانند این کد را انتخاب کنند. زمان رسیدن به فرودگاه نیز در زمان کلی تور لحاظ شده است. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

مهمترین جاذبه‌های هامبورگ (HAM01T)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در تور آلمان، هامبورگ را با دیدن شاخص‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگریش تجربه کنید. بازدید شما از بزرگترین بندر آلمان و دومین شهر بزرگ این کشور، با سالن شهر که در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده شروع می‌شود. بعد از آن به قدیمی‌ترین بازار بورس آلمان خواهید رفت. در ادامه از انبارهای زیبا و گوتیک Speicherstadt که با آجرهای قرمز قدیمیشان جلوه‌ای بی‌نظیر پیدا کرده‌اند دیدن می‌کنید. منطقه خرید شیک و مجلل Jungfernstieg مقصد بعدیتان خواهد بود. بعد از آن از منطقه‌های Außenalster و St. Pauli Landungsbrücken (اسکله‌هایی قدیمی که کشتی‌های بادبانی در گذشته در آن جا لنگر می‌انداختند) دیدن خواهید کرد. بعد از به منطقه Reeperbahn خواهید رفت. این تور با گذشتن از کنار کلیسای یادبود جنگ St. Nikolai و بازدید از کلیسای St. Michael و در نهایت منطقه Krameramtsgasse پایان خواهد یافت. Krameramtsgasse منطقه‌ای قدیمی است که در قرن هفدهم شکل گرفته و مکانی برای اقامت زنان بیوه بوده است.

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که هامبورگ در میانه سفرشان قرار دارد در دسترس است. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است. در داخل کلیسای St. Michael تنها اجازه استفاده از دوربین‌های بدون فلاش را دارید. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

هامبورگ از دریا و خشکی (HAM04T)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

وقتی ویلاهای قصر مانند و مجلل در کنار یکی از بدنام‌ترین مناطق زندگی شبانه در اروپا قرار دارند، وقتی بافت بندری قدیمی در کنار بلوارهای شیک و باشکوه جای گرفته است و وقتی مناطق شهری و پر از ساختمان در میان هکتارها فضای سبز و پارک‌های وسیع گم شده‌اند، شما شهری غیر از هامبورگ را نمی‌توانید به یاد بیاورید. این تور با یک سواری از میان منطقه در حال بازسازی HafenCity و منطقه Speicherstadt که در همسایگیش قرار دارد شروع می‌شود. Speicherstadt منطقه انبارهای تاریخی هامبورگ است. بعد از آن سوار یک قایق شده و گشت خود را در آبراه‌های هامبورگ ادامه می‌دهید. از روی آب شما می‌توانید مناظر منحصر به فرد معماری شهر را از زاویه‌ای متمایز ببینید. وقتی به اتوبوس برگشتید تور با بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر از جمله سالن شهر، پارک گیاه‌شناسی Planten un Blomen، منطقه Reeperbahn و منطقه شیک Junfernstieg ادامه پیدا می‌کند. یک توقف در کلیسای سینت مایکل، مشهورترین جاذبه شهر هامبورگ، خواهید داشت و بازدید از خانه‌های قرن هفدهمی Krameramtsgasse پایان بخش این تور خواهند بود.

Speicherstadt

توجه: این تور تنها برای مسافرانی که بعد از هامبورگ نیز سفرشان ادامه خواهد داشت در دسترس است. این تور برای مهمانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. در طول قایق سواری، راهنما نخواهید داشت. مهمانان هدفون‌هایی دریافت خواهند کرد که اطلاعات از طریق آنها و به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و چینی به آنها ارائه می‌شوند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هامبورگ (آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در هامبورگ (آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021