تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتورینی (یونان)

بدون دیدن سانتورینی نمی‌توانید بگویید در تور یونان بوده‌اید. وارد خلیج سانتورینی که می‌شوید، انگار زمین از دریا بیرون می‌آید و شما را احاطه می‌کند. مناظر زیبا تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های این جزیره هستند. در تور کشتی کروز در سانتورینی شما با بهترین‌های این جزیره آشنا می‌شوید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتورینی (یونان)

بهترین‌های سانتورینی (JTR05)

  • مدت زمان تور: 7.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 102 دلار (بزرگسالان)، 72 دلار (کودکان)

هیجان‌انگیز، منحصربه‌فرد، آموزنده: این سه ویژگی نه تنها به درستی این گشت را توصیف می‌کنند بلکه همین صفات را می‌توان در مورد خود جزیره سانتورینی هم به کار برد. سانتورینی زمانی به وجود آمد که دهانه یک آتشفشان فوق‌العاده بزرگ فرو ریخت و تنها دیواره‌اش باقی ماند. بعد از یک سواری کوتاه با قایق به سمت بندر Athinios، سفر خود را با اتوبوس ادامه داده و تاریخ جزیره، مرکزش و مناظر فوق‌العاده زیبایش را تجربه می‌کنید. اولین توقف‌تان Akrotiri باستانی خواهد بود؛ این شهر در عهد برنز شهری پر رونق بود، ولی قربانی یک انفجار آتشفشانی بزرگ شد. در این فوران که در نیمه هزاره دوم قبل از میلاد اتفاق افتاده بود، شهر به خاکستر تبدیل شد. از سال 1967 به بعد و از زمانی که اکتشافات در این محل شروع شد، آثار تاریخی بسیاری که خیلی خوب حفظ شده بودند پیدا شد. از جمله کشفیات این دوران باستانی می‌توان به نقاشی‌های دیواری خارق‌العاده و ساختمان‌های سه طبقه اشاره کرد. شما 1.5 ساعت زمان آزاد دارید تا این محوطه ماقبل تاریخ را بگردید. بعد از آن گشت خود را ادامه داده و به Fira، مرکز جزیره سانتورینی، می‌روید. در این شهر هم زمان آزاد برای گشت و گذار دارید. کوچه‌های زیبای این شهر برای پیاده‌روی عالی هستند، کافه‌ها فرصتی خوب برای استراحت در اختیارتان می‌گذارند و مناظر کامنی‌ها، جزایر دوقلوی آتشفشانی، شگفت‌آورند. آخرین مقصدتان اویا است. این دهکده آبی و سفید با خانه‌هایی به سبک جزایر سیکلدیز، در لبه دهانه آتشفشان باستانی سانتورینی قرار گرفته است. بعد از یک پیاده‌روی همراه با راهنما در خیابان‌های سنگ‌فرش شده‌ی این دهکده، در یک کافه محلی توقف کرده و مزه نوشیدنی‌های محلی یونان را می‌چشید. مینی‌ون شما را به بندر Athinios می‌برد؛ در آنجا قایق موتوری منتظر است تا شما را به کشتی کروز برگرداند.

Oia

توجه: از آنجایی که این تور شامل سوار شدن به قایق و پیاده شدن از آن و پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. مسافران کشتی کروز سینفونیا، توجه داشته باشند که گشت‌شان شامل توقف در فیرا نبوده و مدت زمان تور تنها 5.5 ساعت خواهد بود. در محوطه پارکینگ برای سوار شدن به مینی‌ون‌ها برای حرکت به سمت بندر و سوار شدن به قایق‌ها، ممکن است صف وجود داشته باشد.

دهکده اویا (JTR01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

یک سواری با قایق از کشتی کروز، شما را به بندر Athinios می‌رساند. در آنجا سوار اتوبوس شده و به اویا می‌روید. اویا از همه نظر یک دهکده یونانی اصیل است؛ دهکده‌ای که با کوچه‌های باریک و پیچ در پیچ و کلیساهای سفید رنگ با گنبدهای آبی شناخته می‌شود. این همان تصویری است که احتمالا در بیشتر کارت‌پستال‌های مدیترانه می‌بینید. از بالای دهکده می‌توانید مناظری نفس‌گیر از خلیج سانتورینی را ببینید. در این دهکده با نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه‌ی محلی پذیرایی می‌شوید. سفرتان در دهکده فیرا و نزدیک کلیسای متروپولیس پایان می‌گیرد. در آنجا سرپرست تور مسافران را راهنمایی می‌کند تا به وسیله تله‌کابین به پایین و به بندر برسند.

توجه: در محل تله‌کابین یا زمان سوار شدن به قایق ممکن است صف‌های طولانی وجود داشته باشد. این تور شامل سوار شدن به قایق و پیاده شدن از آن و همچنین پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده است و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

محوطه باستان‌شناسی آکروتیری (JTR04)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

جزیره زیبای سانتورینی به خاطر سواحل دوست‌داشتنیش، اتمسفر آرامش‌بخشش و هوای فوق‌العاده‌اش، مقصدی بسیار محبوب در بین مسافران تور یونان است. شهر باستانی Akrotiri که در  جنوبی‌ترین بخش جزیره قرار گرفته، یکی از جاذبه‌های اصلی سانتورینی و مقصد این تور نیم روزه است. یک قایق در یک سواری کوتاه، شما را از کشتی کروز به بندر Athinios می‌رساند. از آنجا با یک سواری حدودا 20 دقیقه‌ای با اتوبوس به شهر باستانی Akrotiri می‌رسید. این شهر در عهد برنز شهری فعال و شکوفا بود، اما بر اثر یک فوران آتشفشانی فوق‌العاده بزرگ در نیمه‌های هزاره دوم قبل از میلاد زیر خاکستر دفن شد. گدازه و خاکستری که روی شهر پایین آمد مانند پوششی مستحکم باعث حفظ شدن شهر شد. این پوشش، نقاشی‌های دیواری، ظرف‌های سفالی، اسباب منزل، سیستم زه‌کشی پیشرفته شهر و حتی برخی ساختمان‌های سه طبقه را حفظ کرد. تمامی این‌ها در حفاری‌هایی که از سال 1967 به بعد در این محل شروع شده کشف شده‌اند. یک ساعت و نیم حضور در این شهر به شما اجازه می‌دهد یک نگاه خوب به اطراف انداخته و در اتمسفر خاص این شهر باستانی غرق شوید. در ادامه‌ی گشت زمان کوتاهی را در دهکده مدرن Akrotiri سپری خواهید کرد. بعد از آن به سمت دهکده فیرا می‌روید. در آنجا راهنمای تور به شما می‌گوید که چگونه با تله‌کابین به بندر رفته و سوار قایق شوید تا به کشتی کروز برگردید.

Akrotiri

توجه: در محل تله‌کابین یا زمان سوار شدن به قایق ممکن است صف‌های طولانی وجود داشته باشد. این تور شامل سوار شدن به قایق و پیاده شدن از آن و همچنین پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده است و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

سفر به دهانه آتشفشان (JTR02)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در مسیر دهانه آتشفشان (Caldera) یا همان خلیج سانتورینی، قایق‌سواری کرده و به سمت جزیره کوچک و غیر مسکونی Nea Kameni می‌روید. این جزیره، خانه آتشفشانی است که در این تور پیاده‌روی از آن بازدید می‌کنید. در ادامه به جزیره Palea Kameni می‌روید. در آنجا قایق برای حدود 30 دقیقه لنگر می‌اندازد تا مسافران تور کشتی کروز بتوانند از قایق در آب‌های گرم و سولفوریک اطراف جزیره شنا کنند. بازگشت به اسکله پایان‌بخش این تور خواهد بود.

توجه: این تور از ژوئن تا اواخر سپتامبر برگزار می‌شود. بسته به محل توقف قایق شاید نیاز باشد برای رسیدن به چشمه‌های آب گرم کمی در آب دریا شنا کنید. این تور تنها میزبان مهمانانی است که می‌توانند شنا کنند و برای آنهایی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

انتقال به ساحل پریولوس (JTR03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 39 دلار (بزرگسالان)، 29 دلار (کودکان)

این تجربه آرامش‌بخش ساحلی، با یک سفر کوتاه با قایق به سمت بندر Athinios شروع می‌شود. بعد از آن اتوبوس شما را به ساحل Perivolos می‌برد. این ساحل خوش‌منظره و زیبا شما را به آب‌های آبی دریای اژه می‌رساند. زمان آزاد خواهید داشت تا از ساحل لذت برده و در رستوران‌ها و کافه‌های کنار آب، غذاهای خوشمزه یونانی را امتحان کنید. باقی سفرتان را به بازدید از جاذبه‌های فیرا، مرکز جزیره سانتورینی، اختصاص خواهید داد. راهنمایی خواهید شد که چگونه خود را به کلیسای متروپولیس برسانید و با استفاده از تله‌کابین به بندر برگردید. در آنجا قایق را سوار شده و به سمت کشتی کروز حرکت می‌کنید.

توجه: این تور از ژوئن تا پایان سپتامبر برگزار می‌شود. هزینه اجاره صندلی‌های ساحلی و سایبان در هزینه تور لحاظ نشده است. در محل تله‌کابین یا سوار شدن به قایق ممکن است صف‌های طولانی وجود داشته باشد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتورینی (یونان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در سانتورینی (یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021