تورهای انتخابی کشتی کروز در دوبرونیک (کرواسی)

برای دوستداران سریال بازی تاج و تخت، شهر دوبرونیک معنای دیگری دارد. این شهر محل فیلمبرداری این سریال پرطرفدار بوده است. این شهر تاریخی و زیبا، بازدیدکنندگانش را در هر گوشه‌اش حیرت‌زده می‌کند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در دوبرونیک (کرواسی)

گشت و گذار در دوبرونیک با سگ‌وی (DUB16)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 105 دلار (بزرگسالان)

چند ساعت مفرح را بیرون از کشتی کروز سپری کرده و شهر شگفت‌انگیز دوبرونیک که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است را با سگوی (Segway) بگردید. استفاده از سگوی، یکی از لذت‌بخش‌ترین و سبزترین راه‌ها برای دیدن این شهر زیبا و دیدنی در کرواسی است؛ توری که مطمئنا لحظاتی لذت‌بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. گشت شما با یک سواری کوتاه به سمت یکی از هتل‌های پیشروی شهر شروع می‌شود. در آنجا یک جلسه توجیهی خواهید داشت و نحوه سواری با سگوی را آموزش می‌بینید. بعد از آن می‌توانید با این وسیله‌ی دوچرخ هیجان‌انگیز، مناظر دیدنی، پارک‌ها و سواحل این شهر را ببینید. با هدایت سرگروه، بدون زحمت از یک تپه بالا می‌روید تا مناظری خارق‌العاده از دیوارهای قدیمی شهر را از بالا ببینید. بعد از آن پایین آمده و به سمت شهر قدیمی می‌روید. در این جا شما سگوی خود را ترک کرده و می‌توانید با پای پیاده این بخش شهر را به دلخواه خودتان بگردید. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

Dubrovnik

توجه: در زمان برگشت به کشتی کروز از شهر قدیمی، در محوطه پارکینگ ممکن است صف وجود داشته باشد. مهمانان باید برای شرکت در این تور برگه برائت از صدمات را امضا کنند. کودکان برای شرکت در این تور باید حداقل 15 سال سن داشته باشند. این تور برای خانم‌های باردار، مهمانانی که کمتر از 45 کیلوگرم یا بیشتر از 118 کیلوگرم وزن دارند و کسانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. برگزاری این تور منوط به شرایط آب و هوایی است.

گشت شهر (DUB01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این گشت، دوبرونیک را با تمام شکوه تاریخیش تجربه خواهید کرد. به خیابان‌های باریک شهر رفته و در مدت حرکت در امتداد استحکامات شهر، از این مکان ثبت شده در میراث جهانی یونسکو لذت خواهید برد. همان‌طور که در شهر پیش می‌روید، کلیسای جامع عروج مریم مقدس را خواهید دید؛ این شاهکار سنگی در داخل با نقاشی‌های ونیزی تزئین شده است. نام اصلی دوبرونیک، Dubrava به معنی بیشه بلوط بوده که اسلاوها این نام را به آن داده بودند. شما همچنین از قصر Rector، مقر دولت و اقامتگاه شاهزاده‌ی جمهوری دوبرونیک دیدن می‌کنید. Onofrio، معماری از ناپل، این قصر را به سبک اواخر گوتیک ساخته است. او کسی است که آبرسان‌ها و دو فواره عمومی شهر را نیز ساخته است. در ادامه تور از صومعه سنت فرانسیس دیدن می‌کنید. این صومعه یک راهرو سرپوشیده شگفت‌انگیز داشته و خانه قدیمی‌ترین داروخانه اروپا است که در سال 1317 بازگشایی شده است. در انتهای این تور پیاده‌روی، شما زمان آزاد خواهید داشت تا شهر قدیمی را به دلخواه خودتان بگردید. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

توجه: در زمان برگشت به کشتی کروز از شهر قدیمی، در محوطه پارکینگ ممکن است صف وجود داشته باشد.

دوبرونیک و دیوارهای شهر قدیمی (DUB09)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

این تور با یک سواری با اتوبوس به سمت مرکز تاریخی و باشکوه شهر Dubrovnik، مروارید دریای آدریاتیک، شروع می‌شود. این شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. در این گشت شما از دیوارهای مشهور شهر، برج‌ها، دژها و استحکاماتی که کل این مرکز تاریخی و بندر را احاطه کرده‌اند دیدن می‌کنید. دیوارهای دوبرونیک در قرن دوازدهم برای محافظت از شهر در برابر حمله‌های دشمنان ساخته شدند. این دیوارها بعدها در قرن‌های سیزده و چهارده تغییر داده شدند. دیوار 1940 متری شهر، یکی از زیباترین و حفظ‌شده‌ترین دیوارهای باستانی در اروپا است. شما زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را بگردید. بعد از آن همراه با راهنما از بخش‌های مختلف این مرکز تاریخی دیدن می‌کنید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. به کفش‌های راحت، کلاه و کرم ضد آفتاب برای این تور نیاز دارید. در زمان برگشتن به بندر از شهر قدیمی، ممکن است در محوطه پارکینگ صف وجود داشته باشد.

دوبرونیک تاریخی و موزه‌هایش (DUB05)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

تور بازدید از شهر تاریخی دوبرونیک در محل دروازه‌های قدیمی شهر شروع می‌شود. در ادامه شما به سفری در زمان رفته و فرصت این را پیدا می‌کنید که در مورد تاریخ Dubraca باستانی، اطلاعات کسب کنید و از دیدن بناهای شگفت‌انگیز شهر قدیمی Dubrovnik لذت ببرید. این شهر در سال 1979 در میراث جهانی یونسکو ثبت شد. بعد از لذت بردن از مناظر نفس‌گیر شهر قدیمی، جزیره همسایه Lokrum و دریای آدریاتیک، به سمت Stradun، خیابان اصلی دوبرونیک می‌روید. قدم زدن در قلب دوبرونیک به شما امکان می‌دهد برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر را ببینید. از این جاذبه‌ها می‌توان به قصر Rector، موزه نیروی دریایی و موزه قوم‌شناسی Rupe اشاره کرد. موزه قوم‌شناسی در یک انبار غله‌ی بازسازی‌شده که تاریخ ساختش به قرن شانزدهم بر می‌گردد قرار دارد. در انتهای تور این انتخاب را دارید که در شهر بمانید یا همراه با اتوبوس به کشتی کروز برگردید.

توجه: در زمان برگشتن به بندر از شهر قدیمی، ممکن است در محوطه پارکینگ صف وجود داشته باشد.

مناطق روستایی کرواسی و دوچرخه سواری (DUB11)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با برنامه چشیدن مزه
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و به تپه‌ای می‌روید که مشرف به شهر قدیمی دوبرونیک است. توقف کوتاهی خواهید داشت تا از مناظر زیبای اطراف عکس بگیرید. بعد از آن سوار اتوبوس می‌شوید و از یک سواری یک ساعته به سمت Gornja Dubravka لذت می‌برید. در مقصد دوچرخه سوار شده و مناطق ییلاقی زیبای کرواسی را می‌گردید. شما از منطقه Konavle عبور می‌کنید. این منطقه با درختان سروش، باغ‌های زیتون و روستاهای سنتی‌اش معروف است. در طول قرن‌ها، Konavle موفق شده سبک زندگی سنتی و روستایی خودش را حفظ کند. خانه‌های تابستانی این منطقه زمانی میزبان ملاک رده بالای دوبرونیک بودند. در Zastolje فرصت این را پیدا می‌کنید غذاها و نوشیدنی‌های عالی محلی را امتحان کنید. بعد از آن به دوبرونیک و کشتی کروز بر می‌گردید.

Konavle

توجه: برای این تور شلوار راحت، پیراهن آستین کوتاه و کفش‌های ورزشی بپوشید. کرم ضد آفتاب و آب همراه داشته باشید. برنامه حرکت تور ممکن است به خاطر ترکیب گروه یا آب و هوا تغییر کند. دوچرخه در اندازه‌های مختلف در دسترس است. مسیر دوچرخه‌سواری سربالایی و سرپایینی دارد. حداقل سن برای شرکت در این تور 7 سال است.

بازدید ویژه از Dubrovnik: دیوارهای شهر و تله کابین (DUB18)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

کوه Srd در پشت شهر دیوارکشی شده Dubrovnik قد کشیده است. یک سواری مفرح و هیجان‌انگیز با تله کابین، شما را به بالای این کوه می‌رساند. در آنجا می‌توانید مناظری پانورامیک و شگفت‌انگیز از دوبرونیک، شبه جزیره، شهر Cavtat و در روزهای صاف حتی ایتالیا را در دوردست ببینید. برای تکمیل کردن لذت دیدن این مناظر نفس‌گیر، در آن بالا با یک نوشیدنی پذیرایی می‌شوید. کوه Srd را پشت سر می‌گذارید و با تله کابین به پایین بر می‌گردید. بعد از آن به سمت دیوارهای معروف دوبرونیک می‌روید. با داشتن حدود 2 کیلومتر طول، این دیوارها همراه با زنجیره‌ای از قلعه‌ها، برج‌ها و استحکامات، شهر را احاطه کرده‌اند؛ دیوارهایی که زمانی شهر را از حمله دشمنان در امان نگه می‌داشتند. تور گشت شما در خیابان اصلی شهر قدیمی شروع می‌شود. ابتدا در  یک گشت پیاده‌روی برای آشنایی با محیط شرکت می‌کنید و بعد از آن زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را به دلخواه خودتان بگردید. یک سواری با اتوبوس به سمت کشتی کروز، پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Dubrovnik Cable Car

توجه: به صلاح‌دید مسئولان تله‌کابین و در زمان وزش بادهای شدید، برای ایمنی مسافران ممکن است فعالیت تله کابین به حالت تعلیق درآید. به مهمانان توصیه می‌شود لباس‌های سبک و کلاه آفتاب‌گیر بپوشند. در ماه‌های تابستانی آب نوشیدنی همراه داشته باشید.

تور بازدید از محل فیلمبرداری بازی تاج و تخت (DUB19)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)

Dubrovnik بدون شک یکی از جواهرهای کرواسی است. اتمسفر این شهر قدیمی و زیبا، آن قدر جذاب است که سازندگان سریال بسیار موفق بازی تاج و تخت (Game of Thrones) آن را به پایتخت قاره خیالی Westeros تبدیل کردند. اتوبوس شما را به شهر قدیمی دوبرونیک می‌برد. راهنمای حرفه‌ای تور، مکان‌های مختلفی که لحظات خاطره‌انگیزی از سریال در آنجا فیلمبرداری شده‌اند را به شما نشان می‌دهد. دوربین خود را همراه داشته باشید و همان طور که سر صحنه این سریال جذاب حرکت می‌کنید مستند پشت صحنه خودتان را کارگردانی کنید. راهنمای تور اطلاعات کاملی از دنیای خیالی Game of Thrones می‌دهد. عکس‌های چاپ شده بر روی صفحه A4، صحنه‌های سریال را به شما نشان می‌دهند. در آخر به فروشگاهی می‌روید که یک نمونه ساختگی از تخت پادشاهی را در اختیار دارد. این سریر فرصتی استثنائی برای عکس گرفتن در مدت حضور در تور کشتی کروز در اختیارتان قرار می‌دهد. بعد از آن زمان آزاد دارید تا مدتی را به دلخواه خودتان در اطراف بگردید. بعد از آن سوار اتوبوس شده و به کشتی کروز بر می‌گردید.

Game of Thrones

توجه: این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی مدت و عبور از پله‌های متعدد است و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. شرکت‌کنندگان برای حضور در این تور باید حداقل 16 سال سن داشته باشند. در زمان برگشتن به بندر از شهر قدیمی، ممکن است در محوطه پارکینگ صف وجود داشته باشد.

سنت‌های دره Konavle و دوبرونیک (DUB21)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

یک سواری با اتوبوس شما را به دره Konavle می‌رساند. در این جا می‌توانید از دیدن مناظری عالی از دریای آدریاتیک و دهکده‌های سنتی کرواسی لذت ببرید. در آنجا از یک خانه سنتی روستایی دیدن می‌کنید. شما همچنین می‌توانید یک پیاده‌روی کوتاه در مناطق اطراف داشته باشید، حیوانات را ببینید و از روی شاخه درختان میوه بچینید. این تور یک روز به یاد ماندنی را در تور کرواسی برای شما به ارمغان می‌آورد. بعد از آن به تماشای اجرای موسیقی محلی همراه با رقص‌های سنتی این منطقه از کرواسی می‌نشینید. بعد از آن فرصت امتحان کردن غذاها و نوشیدنی‌های محلی را پیدا خواهید کرد. به دوبرونیک برمی‌گردید و یک تور پیاده‌روی کوتاه همراه با راهنما از شهر قدیمی خواهید داشت.

Konavle

توجه: در زمان برگشتن به بندر از شهر قدیمی، ممکن است در محوطه پارکینگ صف وجود داشته باشد. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی کروز لذت ببرید.

  • شناسه DUB33PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت
  • شناسه DUB34PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

تور کشتی کروز

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در دوبرونیک (کرواسی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در دوبرونیک (کرواسی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021