تورهای انتخابی کشتی کروز در اسلو (نروژ)

شهر هزار ساله اسلو، پایتخت نروژ، یکی از جذاب‌ترین مقصدهای تور کشتی کروز است. این شهر به شما فرهنگ و گوناگونی مردم نروژ را نشان می‌دهد. در اینجا جاذبه‌های بسیاری برای مسافران تور اروپا وجود دارد؛ از آن جمله می‌توان به دژ Akershus، ساختمان زیبای اپرا، پارک Vigelandsparken با مجسمه‌های دیدنی و جزیره Bygdøy با موزه‌های متعددش اشاره کرد. تنها 20 دقیقه آن‌سوتر از شهر، پراک TusenFryd قرار گرفته است. این پارک بزرگترین پارک تفریحی در کل کشور بوده و بیش از 30 جاذبه مختلف دارد.

تورهای انتخابی کشتی کروز در اسلو (نروژ)

بررسی اجمالی اسلو (OSL01)

  • مدت زمان تور: 3.5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 58 دلار (بزرگسالان)، 43 دلار (کودکان)

این تور بازدید کلی و اجمالی از شهر اسلو، به مسافران تور نروژ نیم‌نگاهی به تاریخ و فرهنگ غنی پایتخت این کشور را ارائه می‌دهد. بعد از خروج از بندر، در گردشی مفرح از میان مناطق خوش‌منظره، از خیابان‌ها و میدان اصلی‌ترین شهر نروژ دیدن کرده و در مسیرتان از کنار برخی از مهم‌ترین بناهای اسلو از نظر معماری، شامل سالن شهر، ساختمان پارلمان، تئاتر ملی و سکونتگاه سلطنتی عبور خواهید کرد. جلوتر در ادامه تور توقفی خواهید داشت تا از پارک Vigeland دیدن کنید. در این پارک نمونه‌هایی خیره‌کننده از کارهای مجسمه‌ساز شهیر نروژی یعنی Gustav Vigeland وجود دارد. بیشتر از 150 مجسمه در این پارک چیده شده‌اند که چرخه کاملی از زندگی بشر در تمام دوران‌ها از زمان تولد تا پیری را به نمایش می‌گذارند. بعد از خروج از پارک به سمت تپه‌ای در Holmenkollen می‌روید. در آن بالا مسافران تور اروپا فرصت می‌کنند منظره‌ای پانورامیک و زیبا از شهر اسلو را ببینند و عکس‌های یادگاری بگیرند. بعد از این به سمت جدیدترین منطقه مد روز و جدید شهر یعنی Tjuvholmen می‌روید. در این منطقه جدیدترین ساختمان‌های معاصر اسلو قرار گرفته‌اند. یکی از آنها موزه هنرهای معاصر است که معمار معروف ایتالیایی Renzo Piano آن را طراحی کرده است. از اینجا می‌توانید همراه با راهنما در امتداد آب پیاده‌روی کنید یا با اتوبوس به بندر و کشتی کروز برگردید.

توجه: به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند. ویلچر این عزیزان هم باید تاشونده باشد، چرا که اتوبوس بالابر یا سکوی شیب‌دار ندارد. مهمانان ویلچرسوار که می‌خواهند در این تور شرکت کنند، باید از قبل هماهنگی‌های لازم را با کارکنان بخش تورهای تفریحی انجام دهند.

گشت شهر و بازدید از موزه وایکینگ و موزه کونتیکی (OSL02)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، تور پر فروش، مناسب برای ویلچرسواران
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 50 دلار (کودکان)

شهر جذاب اسلو پایتخت نروژ است و تاریخ غنی و پر از فراز و نشیبش به بنیانگذاریش توسط پادشاه هارالد سوم در سال 1048 بر می‌گردد. این تور بیرون‌گردی فرهنگی با یک سواری و بازدید گذری از اصلی‌ترین جاذبه‌های اسلو در مرکز شهر شروع می‌شود. یکی از این بازدیدها بدون شک ساختمان کاخ سلطنتی خواهد بود. بعد از آن مسیرتان را به سمت پارک Frogner ادامه خواهید داد. این پارک شهری بسیار بزرگ که زمینی با مساحت حدودا 45 هکتار را پوشش می‌دهد، میزبان مجموعه‌ای خارق‌العاده‌ از کارهای هنری با عنوان Vigeland Sculpture Arrangement است. این نمایشگاه هنر مجسمه‌سازی، حاصل عمر مجسمه‌ساز مشهور نروژی Gustav Vigeland است و از بیش از 150 اثر هنری تشکیل شده است. این مجسمه‌ها چرخه کامل زندگی انسان از تولد تا مرگ را به تصویر می‌کشند. Vigeland سال 1869 به دنیا آمد و 1943 از دنیا رفت. او را همچنین برای طراحی مدالی که به برندگان جایزه صلح نوبل اهدا می‌شود می‌شناسند. گشت‌تان ادامه پیدا می‌کند و شما به شبه‌جزیره Bygdøy در نزدیکی پارک می‌روید؛ جایی که موزه شگفت‌آور و هیجان‌انگیز کشتی وایکینگ قرار گرفته است. مجموعه عظیم این موزه از آثار به جا مانده از وایکینگ‌ها، شامل سه قایق اصلی و واقعی آن دوران هم می‌شود، قایق‌هایی که تاریخ ساختشان به سالهای 900 تا 1000 بعد از میلاد بر می‌گردد. برای کامل شدن تجربه شما از اسلو در تور اروپا، از موزه کونتیکی هم بازدید خواهید کرد. در اینجا نگاهی به قایق چوبی خواهید انداخت که کاشف و جانورشناس افسانه‌ای نروژ Thor Heyerdahl از آن برای عبور از اقیانوس آرام در سال 1969 استفاده کرده بود. این موزه همچنین محل نگهداری از قایقی ساخته شده از نی است که Heyerdahl در سفر Ra II از آن استفاده کرده بود. این تجربه دریایی با بازگرداندن مسافران تور کشتی کروز به بندر پایان می‌گیرد.

توجه: در داخل موزه وایکینگ تنها اجازه استفاده از دوربین بدون فلش را خواهید داشت. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود شخصی را برای کمک کردن استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند. ویلچر این مسافران هم باید تاشونده باشد، چرا که اتوبوس بالابر یا سکوی شیب‌دار ندارد. مهمانان ویلچرسوار که می‌خواهند در این تور شرکت کنند، باید از قبل هماهنگی‌های لازم را با کارکنان بخش تورهای بیرون‌گردی کشتی کروز انجام دهند.

گشت شهر و موزه فضای باز (OSL03)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 61 دلار (بزرگسالان)، 47 دلار (کودکان)

در این گشت فرصت می‌کنید در تور اروپا چند ساعتی را بیرون از کشتی بوده و جاذبه‌های مختلف شهر دوست‌داشتنی اسلو، پایتخت نروژ را ببینید. یک گشت بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر در هنگام سواری اتوبوس، شروع خوبی برای این بیرون‌گردی نیم‌روزه خواهد بود. بعد از آن و وقتی به پارک Frogner برسید، حال و هوای گشت آرامش‌بخش‌تر خواهد شد. این مجموعه تفریحی داخل شهر، زمینی بسیار بزرگ به مساحت 45 هکتار را در بر گرفته و خانه یک گالری هنری روباز شگفت‌انگیز با نام چیدمان مجسمه‌های “Vigeland است. در این محوطه یادبود این مجسمه‌ساز معروف نروژی یعنی Gustav Vigeland، بیش از 150 کار هنری قرار گرفته است؛ مجسمه‌هایی که چرخه کامل حیات انسان از کودکی تا کهن‌سالی را به نمایش می‌گذارند. Vigeland بین سال‌های 1869 تا 1943 در قید حیات بود و همچنین برای طراحی مدالی که به برندگان جایزه صلح نوبل اعطا می‌شود شناخته‌شده است. مسافران بعد از آن به شبه‌جزیره Bygdøy که بخشی از شهر اسلو است می‌روند. مسافران تور کشتی کروز در آنجا می‌توانند از موزه‌ای در فضای باز دیدن کنند. در این موزه 150 ساختمان چوبی که نشانگر سبک‌های معمول خانه‌سازی در مناطق مختلف نروژ هستند به نمایش گذاشته شده‌اند. یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های کشور کلیسای Viking Gol Stave مربوط به قرن سیزدهم است. در اینجا فرصت می‌کنید از این ساختمان هم دیدن کنید. در انتهای گشت شما یک پیاده‌روی لذتبخش در مرکز شهر اسلو خواهید داشت. در اینجا می‌توانید انتخاب کنید که با اتوبوس به کشتی برگردید یا مقدار بیشتری در شهر مانده و بعدا با پای پیاده به سمت بندر و کشتی کروز بازگردید.

توجه: مسافران توجه داشته باشند که در داخل خانه‌ها در موزه فضای باز، تنها اجازه استفاده از دوربین‌های بدون فلش را دارند. این گشت مناسب مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست، چرا که شامل زمان‌های طولانی پیاده‌روی بر روی سطوح پر شیب و ناهموار است.

بازدید از جاذبه‌های اسلو (OSL06)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 43 دلار (بزرگسالان)، 32 دلار (کودکان)

آن دسته از مسافران تور کشتی کروز که از پیاده گشتن خیابان‌های شهرها خسته شده‌اند، می‌توانند به خودشان استراحت دهند و در این تور ویژه از جاذبه‌های اسلو در نهایت راحتی و همراه با سواری اتوبوس بازدید کنند. سوار بر اتوبوس از کنار خانه اپرای جدید، دژ Akershus، ساختمان پارلمان، قصر سلطنتی، تئاتر ملی و انستیتو نوبل عبور خواهید کرد. گشت‌تان را از میان مناطق جذاب مسکونی اسلو ادامه می‌دهید و به تپه Holmenkollen می‌روید. از آنجا مسافران تور نروژ می‌توانند منظره‌ای شگفت‌انگیز از شهر و آبدره آن پایین را ببینند. در بخش آخر گشت شما به شبه جزیره Bygdøy می‌روید. در اینجا تعداد زیادی از موزه‌های شهر قرار گرفته‌اند. بعد از آن به کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس یاری کند، چرا که اتوبوس سکو یا بالابر ندارد. ویلچر هم باید تاشونده باشد. این دسته از مهمانان برای شرکت در این تورها باید از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

گشت شهری، کافه یخی و پارک ویگه‌لند (OSL07)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، نوشیدنی رایگان، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 54 دلار (کودکان)

در این گشت ویژه با یک برنامه سفر به دقت برنامه‌ریزی شده، شما در مدت چند ساعت به دیدن اصلی‌ترین جاذبه‌های فرهنگی و معماری پایتخت نروژ می‌روید. از بندر به راه می‌افتید و به سمت منطقه مدرن اسلو، محل قرارگیری جدیدترین ساختمان‌های شهر و خانه اپرای اسلو می‌روید. خانه اپرا که به تازگی و در سال 2008 کامل شده، جایزه‌های متعددی را برنده شده است. این ساختمان از مرمر ایتالیایی پوشیده شده و برای سطوح شیب‌دار بزرگش شناخته می‌شود. از کناره‌های این ساختمان شگفت‌انگیز بالا رفته و به سقف بروید، جایی که می‌توانید منظره‌ای جذاب از بندر را ببینید. دوباره سوار اتوبوس شده و در ادامه و برای دیدن جاذبه‌های شهر، از کنار سالن شهر، تئاتر ملی و سکونت‌گاه سلطنتی عبور خواهید کرد. بعد از آن به پارک تماشایی Vigeland می‌رسید. در این پارک حاصل عمر مجسمه‌ساز نروژی Gustav Vigeland به نمایش گذاشته شده است. 150 مجسمه ساخته او در این پارک، چرخه کامل حیات انسان‌ها را نمایش می‌دهند. این گشت با یک وقت استراحت در یکی از شیک‌ترین مکان‌های وقت‌گذرانی در اسلو یعنی کافه یخی پایان می‌گیرد. این کافه که به تازگی افتتاح شده سومین مورد در لیست محل‌های پر طرفدار شهر است. این کافه به صورت کامل از یخ ساخته شده و دمای داخلش هیچگاه از 5 درجه سانتیگراد بالاتر نمی‌رود. همراه با دیگر مسافران در اینجا می‌توانید تجربه منحصربه‌فرد نوشیدن از یک لیوان یخی را داشته باشید.

توجه: این تور مناسب بچه‌های زیر 6 سال نیست چرا که دمای کافه همیشه در حدود 0 درجه سانتیگراد نگه داشته می‌شود. این تور همچنین برای مسافرانی که مشکلات یا محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست. مهمانان زیر 18 سال باید همراه با یک بزرگتر به این تور بیایند. در هنگام ورود به کافه مهمانان یک روپوش گرم و دستکش دریافت خواهند کرد.

تور کشتی کروز

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در اسلو (نروژ)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در اسلو (نروژ)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در اسلو (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021