تورهای انتخابی کشتی کروز در تروندهایم (نروژ)

در تور کشتی کروز در شمال اروپا شما فرصت این را خواهید داشت که از یکی از جذابترین شهرهای نروژ دیدن کنید. این شهر در سال 997 میلادی بنا شده و برای بیشتر از دویست سال پایتخت این کشور بوده است. تروندهایم نام خود را از آبدره‌ای که در کنارش شکل گرفته به دست آورده است. در این شهر شما می‌توانید از حال و هوای آرامش‌بخش آن لذت برده و بناهایی تاریخی و جذاب را ببینید. بر روی پل قدیمی شهر شما می‌توانید Bryggen را هم ببینید. موزه Ringve یک نمایشگاه دائمی است که به موسیقی و آلات موسیقی از تمام جهان اختصاص یافته است. باغ‌های گیاه‌شناسی موزه، خارق‌العاده بوده و تمام سال به روی عموم باز هستند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در تروندهایم (نروژ)

بازدید از تروندهایم با اتوبوس و تراموا (TRM01)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 71 دلار (بزرگسالان)، 54 دلار (کودکان)

در این گشت ویژه شما از تروندهایم، این شهر دوست‌داشتنی نروژ از زاویه‌ی دیدی متفاوت، سوار بر تراموا دیدن می‌کنید؛ شهری که در ساحل جنوبی آبدره تروندهایم (Trondheimsfjord) در دهانه رودخانه Nidelva قرار گرفته است. و نه یک تراموای قدیمی معمولی، تراموایی که در خط تاریخی شهر یعنی خط آهن Gråkallen حرکت می‌کند. این خط در سال 1924 افتتاح شده و از آن زمان به این سو، خدماتی بی‌نقص را به شهروندان تروندهایم و همچنین مسافران خوش‌شانس تور نروژ ارائه می‌دهد. بعد از یک انتقال کوتاه از کشتی با اتوبوس، مسافران تور کشتی کروز به تراموا می‌رسند. در گشت‌تان در شهر منظره‌هایی بسیار زیبا را خواهید دید و از کنار خانه‌های چوبی خوش‌منظره که با رنگ‌های شاداب و دوست‌داشتنی رنگ شده‌اند و البته دیوار قرن شانزدهمی شهر عبور خواهید کرد؛ مناظری که مطمئنا ارزش گرفتن چندین عکس یادگاری را خواهند داشت. با پایان سواری‌تان با تراموا، گشت نیز با برگشت به بندر و کشتی به اتمام می‌رسد.

توجه: تعداد راهنماهایی که به زبانی غیر از انگلیسی صحبت می‌کنند محدود است. اگر راهنما به زبان شما در دسترس نباشد، تور با راهنمایی که به انگلیسی سخن می‌گوید اجرا خواهد شد. در جشن‌های ملی نروژ انتظار تاخیر را می‌توان داشت.

گشت کوهنوردی (TRM03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک میان وعده
  • قیمت برای هر نفر: 71 دلار (بزرگسالان)، 54 دلار (کودکان)

زیبایی طبیعت رویایی نروژ آنچنان مبهوت‌کننده است که در توصیف آن تنها می‌توان از صفات عالی استفاده کرد. در این تور لذت‌بخش کوهنوردی و طبیعت‌گردی، شانس این را خواهید داشت که در تور اروپا مناطق خارج شهری و سرسبز نروژ را بگردید. گشت‌تان با یک سواری با اتوبوس از میان شهر با خانه‌های چوبی رنگارنگش شروع شده و ادامه پیدا می‌کند تا به منطقه Bymarka در نزدیکی تروندهایم برسید. این منطقه تفریحی، محلی بسیار بزرگ و فوق‌العاده خوش‌منظره و زیبا است و چیزی در حدود 200 کیلومتر مسیر پیاده‌روی دارد. یک پیاده‌روی تقریبا 2 ساعته از میان این منطقه روستایی شگفت‌انگیز، شما را به Lian می‌رساند. در رستوران آنجا یک استراحت حسابی می‌کنید و با قهوه داغ و وافل‌های تازه طبخ شده و لذیذ پذیرایی می‌شوید. بعد از این ورزش پر هیجان و تنفس هوای پاک و خالص نروژ، با یک سواری دیگر با اتوبوس به آغوش کشتی کروز و کابینتان بر می‌گردید.

توجه: این تور برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. اگر راهنما به زبان‌های دیگر در دسترس نباشد، راهنمایی تنها به زبان انگلیسی خواهد بود.

گشت شهر تروندهایم و رژه ملی (TRM05)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 90 دلار (بزرگسالان)، 66 دلار (کودکان)

شهر قدیمی و دوست‌داشتنی تروندهایم توسط وایکینگ‌ها در 997 بعد از میلاد تاسیس شده است و از بابت مکان‌های دیدنی جذاب برای مسافران تور اروپا چیزی کم و کسر ندارد. برخی از آنها را می‌توانید در این پیاده‌روی 3 ساعته در داخل شهر ببینید. در ابتدا بازدیدی از بیرون کلیسای جامع به معنای واقعی کلمه باشکوه نیداروس خواهید داشت. این ساختمان قرن یازدهمی بر روی محل دفن پادشاه اولاف ساخته شده است که متعاقبا تقدیس شد و از آن زمان به بعد قدیس محافظ نروژ شناخته می‌شود. بعد از آن به سمت موزه مردمی و روباز Sverresborg Trøndelag می‌روید. در این محوطه فوق‌العاده زیبا حدود 60 ساختمان تاریخی قرار گرفته‌اند که گذشته را به زمان حال می‌آورند. در روز 17 می می‌توانید از رژه باشکوهی که در این موزه ترتیب داده می‌شود هم دیدن کنید. بعد از رژه اتوبوس شما را به کشتی کروز بر می‌گرداند.

توجه: ممکن است راهنما به زبان شما در دسترس نباشد؛ در این صورت تور با راهنمایی به زبان انگلیسی انجام خواهد شد. این تور شامل پیاده‌روی بر روی مسیرهای سراشیبی و عبور از پله در محل موزه روباز هم می‌شود. این گشت تنها در روز جشن ملی نروژ برگزار خواهد شد.

موزه Ringve و کنسرت پیانو (TRM06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 107 دلار (بزرگسالان)، 75 دلار (کودکان)

در این تور فرصت می‌کنید در تور کشتی کروز خود دو تا از جاذبه‌های فرهنگی شهر جذاب Trondheim دیدن کنید. این شهر در سال 997 بعد از میلاد مسیح توسط پادشاه اولاف ساخته شد. این تور ترکیبی با یک بازدید از بیرون کلیسای جامع Nidaros شروع می‌شود. این ساختمان باشکوه و به زیبایی تزئین‌شده در قرن یازدهم و بر روی آرامگاه پادشاه اولاف ساخته شد. تقدیس او در سالهای بعد او را به قدیس محافظ نروژ تبدیل کرد. مقصد دوم در این گشت، موزه Ringve خواهد بود. یک سواری کوتاه با اتوبوس از داخل شهر شما را به این موزه می‌رساند. موزه Ringve تنها موزه در نروژ است که به آلات موسیقی اختصاص یافته است، بنابراین شما در تور اروپا فرصت می‌کنید گستره متنوعی از نمایشگاه‌های هنری از سراسر جهان را ببینید. موسیقی بخش بسیار مهمی در جشن روز ملی نروژ است. در این روز ویژه، موزه ملی موسیقی Ringve معروف‌ترین نوازندگان را گرد هم می‌آورد تا برای مسافران تور کشتی کروز اجرا داشته باشند. شما می‌توانید آهنگ‌های عاشقانه نروژ که با پیانوی Edvard Grieg همراه می‌شوند را بشنوید. در ادامه مدیر موزه در مورد تاریخ جشن روز ملی نروژ می‌گوید. بازدید شما از این موزه زیبا با سفر برگشت به سمت Trondheim و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور برای مهمانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. این تور تنها در روز جشن ملی برگزار می‌شود. راهنمایی تور در صورت در دسترس نبودن راهنماهایی به زبان‌های دیگر به انگلیسی خواهد بود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در تروندهایم (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در تروندهایم (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021