تورهای انتخابی کشتی کروز در اسپلیت (کرواسی)

اسپلیت یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای کرواسی است. در تورهای انتخابی کشتی، شما از جاذبه‌های تاریخی این شهر دیدن خواهید کرد. همچنین فرصت این را دارید که به مناطق اطراف رفته و از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این مناطق نیز دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در اسپلیت (کرواسی)

تور بازدید از جاذبه‌های شهر اسپلیت (SPL01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

اسپلیت یکی از کهن‌ترین شهرهای ساحل دریای آدریاتیک است. به نظر می‌آید این شهر حدود 1700 سال قدمت داشته باشد. البته بعضی ادعا می‌کنند پایه‌گذاری این شهر خیلی دورتر بوده و اسپلیت شهری مربوط به یونان باستان است. گشت شما با یک سواری پانورامیک در داخل شهر شروع می‌شود. بعد از آن به قدیمی‌ترین منطقه اسپلیت می‌روید. این منطقه از شهر خانه قصر باشکوه Diocletian است. این قصر در انتهای قرن چهارم میلادی ساخته شده است. امپراتور رومی، Diocletian، این دژ باشکوه را برای بازنشستگی‌اش آماده کرده بود. بیشتر شهر قدیمی اسپلیت در داخل یا اطراف این قصر ساخته شده است. ساختمان‌های باقی‌مانده، در سال 1979 در میراث جهانی یونسکو ثبت شدند. بازدید از کلیسای جامع St. Duje، قدیس محافظ شهر، نیز در این تور در نظر گرفته شده است.

Split

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است.

تور پیاده‌روی اسپلیت (SPL03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 45 دلار (بزرگسالان)، 32 دلار (کودکان)

این گشت پیاده‌روی شما را به دیدن بخش تاریخی و زیبای شهر اسپلیت می‌برد. این تور شامل بازدید از قصر باشکوه و اعجاب‌انگیز Diocletian نیز می‌شود. این قصر را امپراتور رومی Diocletian، در پایان قرن چهارم بعد از میلاد برای دوران بازنشستگی‌اش ساخته بود. این قصر در خلیجی کوچک در بخش جنوبی شبه‌جزیره‌ای در ساحل Dalmatia قرار گرفته است. باقی‌مانده‌های قصر در سال 1979 در میراث جهانی یونسکو ثبت شدند. شهر قدیمی اسپلیت در اطراف این قصر شکل گرفته و شامل تعداد زیادی ساختمان زیبا از نظر معماری است. در مدتی که در میان این ساختمان‌ها قدم می‌زنید، دوربین خود را آماده نگه دارید و برای برگشت از تور کشتی کروز، از این بناهای زیبا عکس یادگاری بگیرید. به عنوان بخشی از این تور، شما همچنین شانس این را خواهید داشت که از کلیسای جامع مشهور Saint Domnius دیدن کنید. این کلیسا به خاطر قدیس محافظ شهر یعنی St. Duje که در قرن سوم شهید شده، به این نام خوانده می‌شود. مجموعه‌ی این کلیسای جامع شامل یک کلیسا (وقف شده به مریم مقدس ) و یک برج ناقوس رومی (یادبود St. Duje) است.

Split

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است.

گشت و گذار در شهرهای باستانی تروگیر و سولین (SPL02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

گویی زمان برای شهر باستانی سولین (Salona) متوقف شده است. شهر سولین در جزیره‌ای قرار گرفته که با یک پل به سرزمین اصلی کرواسی متصل می‌شود. سولین اوج موفقیت خود را در قرن‌های سوم و چهارم به دست آورده بود. این شهر زادگاه امپراتور رومی Diocletian بود. او کسی است که بعدها قصر باشکوهش را در شهر همسایه‌ی اسپلیت بنا کرد. این گشت شامل بازدید از اکتشافات باستان‌شناسی این شهر تاریخی می‌شود. بعد از آن در طول ساحل حرکت کرده و به Trogir می‌روید. این شهر تحت حفاظت یونسکو بوده و در قرن سوم قبل از میلاد بنا شده است. یکی از شگفت‌آورترین جاذبه‌های این شهر، کلیسای جامع St. Lawrence است. قدمت این ساختمان به قرن هشتم بر می‌گردد و احتمالا بهترین نمونه از معماری مذهبی در کرواسی است. قبل از برگشت به کشتی کروز در تروگیر زمان آزاد برای گشتن شهر خواهید داشت.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

اسپلیت و اومیس (SPL04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 59 دلار (کودکان)

یک سواری کوتاه شما را به جنوب شرق اسپلیت و در طول ساحل خوش‌منظره آدریاتیک، به اومیس می‌رساند. این شهر زیبا در مکانی قرار گرفته که رودخانه Cetina به دریای Adriatic می‌ریزد. سفر خود را به سمت پایین دره رودخانه Cetina ادامه داده و به رستوران Radmanove Mlinice و محل پیک‌نیک‌تان می‌رسید. این مکان نزدیک رودخانه قرار گرفته و با طبیعتی بی‌نظیر احاطه شده است. این مقصد محبوب برای تفریح، مکانی عالی برای امتحان مزه غذاها و نوشیدنی‌های محلی بوده و به شما فرصتی عالی برای عکس گرفتن از مناظر بدیع منطقه می‌دهد. بعد از آن به اسپلیت بر می‌گردید. در اسپلیت می‌توانید جاذبه‌های شهر را با پای پیاده ببینید. زمانی که در بازار روباز شهر قدم می‌زنید یا بر روی سنگ‌های گرم شده با نور آفتاب می‌نشینید، حال و هوای آرامش‌بخش محیط کاری می‌کند راحت فراموش کنید یک شهر شلوغ و پر جنب و جوش کمی آن سوتر قرار گرفته است. همجواری شهر قدیمی و جدید اسپلیت افسونی غیر قابل انکار خلق کرده است.

Split

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

تور پیاده‌روی در پارک ملی کرکا (SPL08)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

کرواسی از زیبایی‌های طبیعی چیزی کم ندارد. پارک ملی کرکا یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تور کرواسی برای گردشگران و مقصد شما در این تور نیم روزه‌ی لذت‌بحش خواهد بود. مناظر شگفت‌آور منطقه Šibenik-Knin شما را در مدت سواری 1.5 ساعته با اتوبوس یه سمت پارک سرگرم نگه می‌دارد. وقتی به پارک رسیدید در همان ابتدا مستقیم به سمت یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های پارک یعنی آبشار و برکه زیبای Skradinski می‌روید. رودخانه کرکا از این منطقه رد شده و این آبشار تماشایی را به وجود آورده است. دوربین خود را در همه حال نزدیک خود نگه دارید، چرا که این پارک منظره‌های زیبا کم ندارد. همراه با راهنما حرکت کرده و علاوه بر دیدن مناظر سرسبز و آبشارهای زیبا، از یک آسیاب قدیمی نیز دیدن می‌کنید. قبل از برگشتن به اتوبوس برای رفتن به بندر، زمانی آزاد در اختیار دارید تا از این زیبایی رویایی بیشترین لذت را ببرید. در مسیر برگشت، مناظر زیبا پایانی دلچسب برای این تور رقم می‌زنند.

Krka

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. این تور تنها بین ماه‌های ژوئن تا آگوست برگزار می‌شود.

مدیوگوریه (SPL06)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

شهر کوچک و سابق بر این آرام مدیوگوریه که در منطقه هرزگوین و نزدیک مرز کرواسی قرار گرفته، ناگهان بعد از یک اتفاق به یکی از مکان‌های مهم مذهبی در تمام دنیا تبدیل شد. در سال 1981 خبری منتشر شد که می‌گفت مریم مقدس در مقابل شش نفر از افراد کاتولیک محلی ظاهر شده است. یک سواری 2.5 ساعته در امتداد خط ساحلی آدریاتیک شما را به دیدن مهم‌ترین جاذبه‌های مدیوگوریه مانند تپه ظهور، کلیسای سنت جیمز و مجسمه سن لئوپارد می‌برد. شما می‌توانید هم همراه با راهنما از جاذبه‌های گردشگری دیدن کنید، هم می‌توانید از گروه جدا شده و به دلخواه خودتان شهر را بگردید. تور با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Medjugorje

توجه: برای رد شدن از مرز به پاسپورت نیاز دارید. می‌توانید از دفتر تورهای انتخابی، در مورد مدارک مورد نیاز عبور از مرز اطلاعات کسب کنید. بچه‌ها نیز به پاسپورت نیاز دارند. بچه‌هایی که با یکی از والدین به این تور می‌آیند باید اجازه والد دیگر را داشته باشند.

تور کشتی کروز

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در اسپلیت (کرواسی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در اسپلیت (کرواسی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021