تورهای انتخابی کشتی کروز در آژاکسیو/کورسیکا (فرانسه)

آژاکسیو یکی از زیباترین و بهترین شهرهای جزیره Corsica است. آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای، تجربه گشتن در شهر، خرید کردن در فروشگاه‌ها و خوردن غذاهای خوشمزه محلی در رستوران‌ها و کافه‌های شهر را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در تور کشتی کروز تبدیل می‌کند. تورهای انتخابی کشتی کروز، شما را علاوه بر آژاکسیو با دیگر مناطق دیدنی این جزیره نیز آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در آژاکسیو/کورسیکا (فرانسه)

گشت شهر آژاکسیو (AJA01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

در این تور شما جذاب‌ترین منطقه‌های این شهر قدیمی و دوست‌داشتنی را می‌گردید. آژاکسیو در سال 1492 توسط جنوایی‌ها بنا شده و عمده شهرتش به این خاطر است که ناپلئون بناپارد در سال 1769 در این شهر متولد شده است. هیچ خیابان و ساختمانی در این شهر نیست که نشانه‌ای از زندگی او نداشته باشد. شما از باغ‌های سرسبز Casone، یکی از چندین محوطه سبز شهر، دیدن می‌کنید. توقفی هم در Parata دارید تا از منظره جزایر خونین دیدن کنید. این گروه کوچک از جزیره‌ها با برج‌های مراقبت پر شده‌اند. گردش‌تان شامل بازدید از بخش تاریخی آژاکسیو نیز می‌شود.

توجه: بازدید از بخش تاریخی شهر شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است؛ توصیه می‌کنیم کفش‌های راحت بپوشید. در مواقع برگزاری مراسم مذهبی، کلیسای جامع شهر ممکن است بسته باشد. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

پیاده‌روی در تاریخ و تجربه میراث ناپلئون (AJA06)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 39 دلار (بزرگسالان)، 29 دلار (کودکان)

در این تور بندر را ترک می‌کنید و همراه با راهنما از شهر قدیمی آژاکسیو دیدن می‌کنید. شما از کنار اقامتگاه ناپلئون، Place Foch و کلیسای جامع آژاکسیو عبور می‌کنید. در این گشت شما از موزه Fesch هم دیدن می‌کنید؛ این ساختمانی است که به دستور کاردینال Fesch، دایی ناپلئون، ساخته شده است. این موزه به خاطر وجود مجموعه بی‌نظیرش از نقاشی‌های نقاشان ایتالیایی، یکی از مهم‌ترین موزه‌های فرانسه است و بعد از موزه لوور در مقام دوم قرار دارد. عاشقان هنر از دیدن مجموعه شگفت‌آور نقاشی‌های Tiziano، بوتیچلی و Veronese خرسند می‌شوند و تاریخ‌دوستان هم می‌توانند از دیدن آثار مربوط به ناپلئون لذت ببرند.

Napoléon

توجه: بازدید از بخش تاریخی شهر شامل پیاده‌روی روی سطوح ناهموار است؛ کفش‌های راحت به پا داشته باشید.

گشت و گذار در کلوک (AJA08)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

کشتی کروز را ترک می‌کنید، سوار اتوبوس می‌شوید و در طول جاده 193 ملی، به سمت شمال می‌روید. این جاده زیبا به آرامی از کوه بالا می‌رود. دوربین خود را آماده نگه دارید تا عکس‌هایی زیبا از دریا و خلیج Sagone شکار کنید. به گذرگاه سن سباستیانو می‌رسید و به سمت بالا و قله‌های باشکوه و Monte Cinto با ارتفاع 2713 متر می‌روید. از کنار دهکده‌های کوچک و اقامتگاه‌های تفریحی که در کنار خلیج Liscia قرار گرفته‌اند عبور می‌کنید و به دهکده یونانی خوش‌منظره Cargèse می‌رسید. از توقف‌تان در این دهکده لذت برده و به دیدن دو کلیسای شهر بروید. این کلیساها یکی کاتولیک و یکی ارتودوکس بوده و درست روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. بعد از این که زمانی را در Cargèse سپری کردید سوار اتوبوس شده و به سمت Piana Calanque می‌روید. در آن‌جا می‌توانید از صخره‌های گرانیتی سرخ و شگفت‌انگیزی که به خاطر باد و باران اشکالی خاص پیدا کرده‌اند دیدن کنید. یک پیاده‌روی کوتاه بر روی این صخره‌های سرخ داشته و از این سنگ‌های عجیب و غریب که اسم‌های نامعمول هم دارند دیدن می‌کنید: قلب‌های عاشقان، اسقف روی سریرش، عقاب، کله‌ی سگ‌ها. بعد از دیدن این دنیای اعجاب‌انگیز سوار اتوبوس شده و به بندر بر می‌گردید.

Calanques de Piana

توجه: این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، از ویلچر استفاده می‌کنند یا در هنگام ماشین سواری در جاده بد حال می‌شوند مناسب نیست.

بازدید از جاذبه‌های جنگل ویزاوونا (AJA05)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

کورسیکا برای طبیعت بسیار زیبایش مشهور است. در این تور شما طبیعت وحشی این جزیره را در بهترین حالتش تجربه می‌کنید. در این سفر مهیج به داخل جزیره رفته و از میان جنگل‌های بکر و دست‌نخورده و کوهستان‌ها عبور می‌کنید. از ساحل که دور می‌شوید، رایحه خوشبوی علفزارهای کورسیکا که از ترکیب بوی گیاهان خوش‌عطر مانند اسطوخودوس، گل تلفونی، پنجه مریم و نعنای وحشی ایجاد شده، جایگزین هوای تازه‌ی دریا می‌شود. شما از میان Bocognano عبور می‌کنید؛ روستایی که روی یک فلات قرار گرفته و با جنگلی از درختان شاه بلوط احاطه شده است. این دهکده مقصدی محبوب برای آژاکسی‌ها در تابستان است. در ادامه حرکت‌تان، جاده به سمت شمال 6 کیلومتر پیچ و تاب می‌خورد و شما را به Col de Vizzavona می‌رساند. این جنگل پر شده از درختان راش و کاج اروپایی و یکی از بهترین مکان‌ها برای طبیعت‌گردی در Corsica است. دهکده کوچک Vizzavona که در میان انبوه درختان، نامرئی به نظر می‌آید، از مجموعه‌ای از کلبه‌های جنگلی و یک ایستگاه کوچک قطار تشکیل شده است. در زیر سایه درختان این محیط آرامش‌بخش مدتی را گذرانده و بعد از آن از مسیر جاده رفت به آژاکسیو بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مسافرانی که از سرگیجه رنج می‌برند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. به خاطر اختلاف دما در کوهستان پیشنهاد می‌کنیم کت گرم همراه داشته باشید.

تور پارک سنگ‌پشت‌ها و ساحل (AJA07)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان شنا، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور شانس این را خواهید داشت که از نزدیک گروهی از فسیل‌های زنده روی کره زمین یعنی سنگ‌پشت‌ها را ببینید. بخشی از این تور نیم‌روزه را هم در ساحل سپری خواهید کرد. اجداد این موجودات از اواخر دوره ژوراسیک بر روی زمین می‌زیسته‌اند. لاک‌پشت‌ها و سنگ‌پشت‌ها از خزندگان هم رده خود یعنی مارها و کروکودیل‌ها قدیمی‌تر هستند. یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس از میان مناطق خوش‌منظره ییلاقی کورسیکا، شما را به مرکز A Cupulatta می‌رساند؛ این لغت در زبان کورسیکایی به معنی لاک‌پشت است. چند ساعت زمان دارید تا پارک را گشته و برخی از 170 گونه مختلف از لاک‌پشت‌ها و سنگ‌پشت‌های موجود در این پارک را ببینید. قبل از ترک این محل از یک نوشیدنی گوارا لذت برده و بعد از آن دوباره سوار اتوبوس می‌شوید تا به Porticcio برسید. این تفرجگاه ساحلی، در جنوب آژاکسیو قرار داشته و شما 1.5 ساعت زمان آزاد دارید تا در این محل استراحت و تفریح کنید. در این مکان تعداد زیادی مغازه، رستوران و کافه به اضافه یک ساحل زیبا با آب‌های زلال و شفاف وجود دارد. تورتان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

A Cupulatta

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و سخت به مدت حدود یک ساعت بوده و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. به مهمانان توصیه می‌کنیم ضد آفتاب با درجه بالا، حوله، لباس شنا، کفش‌های راحت و کلاه با خود بیاورند.

مرکز حفاظت از سنگ‌پشت‌ها (AJA04)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

مرکز حفاظت از لاک‌پشت‌های A Cupulatta، تنها مرکز از نوع خودش در کل اروپا است. این مرکز مکانی عالی برای خانواده‌ها و طبیعت‌دوستان است. از این فرصت منحصر به فرد استفاده کرده و از 3000 لاک‌پشت و سنگ‌پشتی که در این پارک وسیع 2.5 هکتاری زندگی می‌کنند دیدن کنید. برنامه‌ریزی شده این عدد در آینده بیشتر شود، اگر برنامه‌های تکثیری پارک به ثمر بنشیند. این پارک در سال 1998 به روی عموم باز شد و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این منطقه در بین گردشگران تور فرانسه تبدیل شده است. 170 گونه مختلف از لاک‌پشت‌ها و سنگ‌پشت‌ها این پارک را خانه خود می‌دانند و بازدیدکنندگان خود را شگفت‌زده می‌کنند. حواستان به نازترین ساکنین پارک یعنی بچه لاک‌پشت‌هایی که تنها چند سانتیمتر طول دارند باشد. قبل از برگشت به بندر و کشتی کروز می‌توانید در فروشگاه خرید سوغات پارک برای برگشت از این تور مهیج، یادگاری بخرید.

توجه: از آنجا که این تور شامل یک پیاده‌روی 1.5 تا 2 ساعته بر روی سطوح ناهموار و سخت است، برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. توصیه می‌کنیم کفش‌های راحت بپوشید و کلاه همراه داشته باشید.

انتقال به ساحل پورتیچیو (AJA11)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 45 دلار (بزرگسالان)، 32 دلار (کودکان)

در جنوب آژاکسیو و در آن سوی خلیج، تفرجگاه ساحلی Porticcio قرار گرفته است. این ساحل زیبا و دوست‌داشتنی مقصد این تور تجربه‌ی آفتاب، دریا و ماسه است. یک سواری 30 دقیقه‌ای با اتوبوس شما را به این تفرجگاه می‌رساند. این منطقه نه تنها ساحلی عالی با آب‌های زلال و شفاف دارد، بلکه تعداد زیادی فروشگاه، کافه و رستوران نیز در خود جای داده که می‌توانند وقت شما را حسابی پر کنند. 3 ساعت زمان دارید تا در این منطقه هر کاری دوست دارید انجام دهید. بعد از آن اتوبوس شما را به کشتی کروز بر می‌گرداند.

Porticcio

توجه: به مسافران توصیه می‌کنیم لباس شنا، حوله، کرم ضد آفتاب با درجه بالا و کلاه همراه داشته باشند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

طعم‌های کورسیکایی (AJA09)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 79 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

این تور به شما اجازه می‌دهد از رایحه‌ها و مزه‌های بهترین محصولات کورسیکا لذت ببرید. بندر را ترک می‌کنید و به سمت اولین مقصدتان می‌روید. در این مکان فرصت این را دارید که نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های محلی را بچشید. بعد از آن به محل تهیه روغن‌های خوشبو می‌روید. گیاهانی که به صورت طبیعی در این منطقه می‌رویند در این محل تقطیر شده و عصاره خوشبو از آن‌ها استخراج می‌شود. روغن‌های به دست آمده از این گیاهان هم مصارف دارویی دارند، هم برای تهیه عطر استفاده می‌شوند. این تور شما را با استفاده‌های متعدد گیاهان محلی و اهمیت آن‌ها در صنعت عطرسازی آشنا می‌کند. بعد از آن از یک Miellerie (مزرعه پرورش زنبور عسل) دیدن می‌کنید. در این جا می‌توانید عسل‌های خوشمزه و محلی را چشیده و در مورد محصولات تولیدی در این مزرعه اطلاعات کسب کنید. بازگشت به آژاکسیو و کشتی کروز پایان‌بخش تورتان خواهد بود.

Corsica

توجه: این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

مناظر کورسیکا با هلیکوپتر (AJA10)

  • مدت زمان تور: 1.10 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 219 دلار (بزرگسالان)، 219 دلار (کودکان)

چرا به تور کشتی کروز خود یک تجربه منحصر به فرد اضافه نکنید و خودتان و همراهانتان را به یک گشت متفاوت مهمان نکنید؟ این تور استثنائی شامل یک پرواز 20 دقیقه‌ای با هلیکوپتر بر فراز Kalliste است. این نامی است که یونانیان، کورسیکا را با آن خطاب می‌کردند، کلمه‌ای که جزیره زیبا معنی می‌دهد. یک سواری 20 دقیقه‌ای شما را به سکوی پرواز هلیکوپتر می‌رساند. در آنجا یک جلسه توجیهی کوتاه خواهید داشت. بعد از آن از پروازتان بر فراز مناطق زیبای جزیره شامل دره‌های Prunelli و قسمت‌های سرسبز داخل جزیره لذت خواهید برد. دوربین خود را آماده نگه دارید تا هیچ لحظه‌ای را از دست ندهید. بعد از این تجربه فراموش‌نشدنی یک ون شما را به بندر بر می‌گرداند.

Corsica

توجه: این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا آن‌هایی که از سرگیجه، ترس از ارتفاع و مشکلات کمر رنج می‌برند مناسب نیست. این تور ممکن است در روزهایی که هوا بد است لغو شود. هر پرواز ظرفیت حداکثر 5 مسافر را دارد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در آژاکسیو/کورسیکا (فرانسه)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در آژاکسیو/کورسیکا (فرانسه)" امتیاز داده اند | امتیاز: 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در آژاکسیو/کورسیکا (فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021