یک کریسمس قطبی در ترومسو نروژ

شهر ترومسو نروژ یکی از افسون‌کننده‌ترین شهرهای مدار شمالگان است. این شهر دوست‌داشتنی یکی از بهترین مکان‌ها برای داشتن یک تعطیلات زمستانی عالی است. در زمان کریسمس به خاطر چراغانی خیابان‌ها و حال و هوای شاد و سرزنده‌اش، ترومسو به یک شهر زیبا، بیرون آمده از قصه‌های پریان تبدیل می‌شود؛ حواستان جمع باشد، شاید از کنار بابانوئل هم رد شدید. در دسامبر شهر در تاریکی کامل به سر می‌برد، چون شب‌های قطبی یا بهتر بگوییم روزهای بدون طلوع آفتاب شروع شده‌اند. در این زمان یک پرتوی کوچک آفتاب هم به این نقطه از جهان نمی‌رسد. این زمان همچنین زمانی عالی برای دیدن شفق قطبی است؛ نورهای سبز رنگ در آسمان که تنها در این نقطه از جهان قابل مشاهده هستند.

یک کریسمس قطبی در ترومسو نروژ

مردم محلی ترومسو خوب می‌دانند چگونه یک اتمسفر کریسمسی در شهرشان ایجاد کرده و به مسافران تور نروژ خوش‌آمد بگویند. در بازارهای کریسمسی می‌توانید شیرینی‌های سنتی، صنایع دستی و نوشیدنی‌های خوشمزه عید را پیدا کنید. در همه جای شهر می‌توان نوای موسیقی را شنید. در کلیسای جامع، گروه‌های کر غروب‌های تاریک شهر را با صدای دلپذیرشان روشن می‌کنند.

ترومسو حقیقتا شهری زیبا است. حال و هوای کریسمسی، خوراکی‌های سنتی و شفق قطبی این شهر را به مکانی عالی برای گذراندن یک تعطیلات زمستانی به یاد ماندنی تبدیل می‌کنند. جشن کریسمس در نوامبر برگزار می‌شود. البته بیشتر رویدادها با دسامبر مصادف هستند. از 24 تا 26 دسامبر کل شهر تعطیل است و بعد از آن دوباره بیدار می‌شود. رسیدن به ترومسو در تور نروژ آسان است. سریع‌ترین، بهترین و نسبتا ارزان‌ترین راه برای رسیدن به ترومسو سفر با هواپیما از یک فرودگاه بین‌المللی یا محلی به مقصد فرودگاه Langnes است. با اتوبوس و قطار هم می‌توانید به ترومسو بیایید.

به "یک کریسمس قطبی در ترومسو نروژ" امتیاز دهید

2 کاربر به "یک کریسمس قطبی در ترومسو نروژ" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کریسمس قطبی در ترومسو نروژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021