کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد

خبرنگاران: وزارت امور خارجه، تجارت و توسعه کانادا اعلام نمود که این کشور بسته جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه اعمال نموده است.

کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، اقدام کانادا در اعمال تحریم های جدید علیه روسیه در شرایطی است که جان بیرد وزیر خارجه این کشور پیش از این نارضایتی اتاوا را نسبت به آنچه که تجاوز روسیه به اوکراین ارزیابی کرده اعلام کرده بود و بر این مساله تاکید کرده بود که کانادا به کوشش های خود برای انزوای سیاسی و اقتصادی روسیه ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش تحریم های جدید کانادا علیه روسیه شامل 4 فرد، 5 سازمان و یک موسسه اقتصادی خواهد بود. ورود این مقام های روسی به کانادا ممنوع خواهد بود و همه دارایی های آنها نیز بلوکه و توقیف خواهد شد.

علی رغم برقراری آتش بس در مناطق شرقی اوکراین، آمریکا و اروپا دور تازه ای از تحریم های اقتصادی را علیه روسیه اعمال کرده اند.در ماه های گذشته آمریکا و اروپا چندین دور تحریم سیاسی و اقتصادی را علیه روسیه اعمال کرده اند و بهانه اصلی آنها برای اعمال این تحریم ها دخالت روسیه در امور داخلی اوکراین و تحولات شرق این کشور بوده است.

مسکو بارها ادعاهای غرب را رد کرده و بر این باور است که هدف اصلی کشورهای غربی از اعمال تحریم ها علیه روسیه به بهانه تحولات اوکراین گسترش نفوذ نظامی ناتو در شرق اروپا و در نزدیکی مرزهای این کشور است.

روسیه نیز به تلافی این تحریم ها واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی را از کشورهای غربی ممنوع کرده است.

به "کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021