کار جالب و زیبای سیرک آلمانی در حمایت از حیوانات!

خبرنگاران: تا مدت ها، مردم نمی توانستند سیرک را بدون اسب، فیل، میمون و شیر تصور نمایند. اما اخیرا، سیرک رونکالی این سنت را شکسته و به جای گوشت و خون از هولوگرام استفاده می نماید. با این حال، نمایش های آن هنوز مثل قبل تماشایی هستند.

کار جالب و زیبای سیرک آلمانی در حمایت از حیوانات!

در هولوگرام یا تمام نگاری اطلاعات مربوط به هر سه بُعد در تصویر ثبت شده است و ناظر از دیدن تمام نگاشت احساس برجستگی در تصویر می نماید. حتی بیش از آنچه در برجسته بینی معمول است. در تمام نگاری، منظرهٔ بازسازی شده را از زوایای متعدد می توان دید و ناظر با حرکت دادن سر خود، تأثیر ناشی از اختلاف منظر را حس خواهد نمود.

سیرک رونکالی از سال 1976 تماشاچیان خود را با نمایش حیوانات واقعی سرگرم می نماید، اما اخیرا تصمیم گرفته برای مبارزه با ظلم به حیوانات در این صنعت، رویکرد خود را تغییر دهد.

نمایش های این سیرک هنوز شامل حیوانات و آکروبات ها می گردد، اما برای اولین بار در دنیا، هیچ یک از حیوانات واقعی نیستند. رونکالی تصاویر هولوگرافیک سه بعدی از پروژکتورها ایجاد نموده که فضایی به طول 32متر و عرض 5 متر را پر می نمایند و برای همه تماشاچیان قابل مشاهده هستند.

این حرکت جسورانه در میان افزایش نگرانی دنیای درباره حیواناتی صورت گرفته که بیشتر عمرشان را در شرایط وحشتناک اسارت می گذرانند.

فعالان حقوق حیوانات بسیاری از سیرک ها را به کتک زدن، گرسنگی دادن و نگهداری از حیوانات در شرایط غیربهداشتی متهم نموده اند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "کار جالب و زیبای سیرک آلمانی در حمایت از حیوانات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار جالب و زیبای سیرک آلمانی در حمایت از حیوانات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021