پیش بینی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از مدال های ایران در جاکارتا

به گزارش خبرنگاران، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درحالی در گفتگویی با سایت فدراسیون این رشته خبر از احتمال کسب سه تا چهار مدال رکابزنان در جاکارتا داده است که پیش از این قمری پیش بینی و قول کسب 5 مدال را در این رقابتها داده بود.

پیش بینی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از مدال های ایران در جاکارتا

خسرو قمری در خصوص آخرین وضعیت تیم های اعزامی دوچرخه سواری کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در حال حاضر دوچرخه سواران تیم های ملی سرعت و پیست در مالزی اردوی خود را برگزار کردند و شرایط بسیار ایده آلی دارند. این تیم ها از مالزی به طور مستقیم راهی جاکارتا خواهند شد تا در بازی های آسیایی شرکت نمایند.

وی ادامه داد: ورزشکاران تیم های جاده و کوهستان هم با توجه به تشابه وضعیت آب و هوا در گلستان اردوی خود را برگزار کردند و شرایط آنها نیز مناسب است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نخستین گروه دوچرخه سواری ایران 21 مرداد ماه و سپس چند روز بعد گروه دوم به بازی های آسیایی اعزام خواهند شد.

وی توضیح داد: اولین رقابت ما در جاکارتا در بخش کوهستان خواهد بود و سپس مسابقات جاده و پیست برگزار خواهد شد که در زمان برگزاری رقابت های پیست، مجمع آسیایی کنفدراسیون دوچرخه سواری برگزار می گردد.

قمری در رابطه با شانس دوچرخه سواری ایران برای کسب مدال در این رقابت های بازی های آسیایی جاکارتا گفت: رقبای بسیار خوبی در جاکارتا خواهیم داشت، اما در بهترین شرایط می توانیم بین 3 تا چهار مدال کسب کنیم.

به "پیش بینی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از مدال های ایران در جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری از مدال های ایران در جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021