Astarte Suites، هتلی لوکس و مجلل در سانتورینی یونان

Astarte Suites در یکی از زیباترین جزیره‌های یونان یعنی سانتورینی قرار گرفته است. این هتل بوتیک شیک 11 سوئیت دارد و مدعی است که خدماتی شش ستاره و مهمان‌نوازی 7 ستاره را به مسافران تور یونان ارائه می‌دهد. این هتل بر فراز صخره‌ای رو به دریای آبی اژه قرار گرفته و با معماری و طراحی وسواسی و دقیقش، سبک سنتی جزایر یونان را با المان‌های شیک و مجلل ترکیب کرده است. هر کدام از سوئیت‌های این هتل دارای جکوزی و مناظر فوق‌العاده زیبا هستند.

Astarte Suites، هتلی لوکس و مجلل در سانتورینی یونان

غذا در این هتل عالی است. صبحانه در سوئیت‌ها سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در آرامش کامل از یک وعده غذای خوشمزه در بالکن اختصاصیشان لذت ببرند. سرآشپز غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مسافران آماده می‌کند. ماساژورهای این هتل نیز آرامش‌بخش‌ترین ماساژهای دنیا را در سوئیت‌های خصوصیتان به شما ارائه می‌دهند. یات‌های مخصوص هتل، مهمانان را به خلیج‌های خصوصی برده و آن‌ها می‌توانند در آن جا شنا و غواصی کرده و از چشمه‌های آب گرم آتشفشانی لذت ببرند. مطمئن باشید در تور یونان و سانتورینی از این بهتر نصیبتان نخواهد شد.

یک هتل بسیار لوکس با خدمات و کیفیت استثنائی با موقعیتی عالی و فوق‌العاده، گزینه‌ی دیگری برای مسافران تور یونان باقی نمی‌گذارد. تمام سال برای رفتن به این هتل مناسب است. هوا در طول تابستان گرم و مناسب استفاده از ساحل و ورزش‌های آبی است. برای رفتن به این هتل نیازی نیست خود را نگران کنید. خود هتل ترانسفر فرودگاهی اختصاصی دارد.

به "Astarte Suites، هتلی لوکس و مجلل در سانتورینی یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Astarte Suites، هتلی لوکس و مجلل در سانتورینی یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021