آو نانگ، یکی از محبوب ترین مقصدهای تایلند

آو نانگ (Ao Nang) در کرابی تایلند قرار گرفته است. Ao Nang محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین شهر ساحلی تایلند است. سواحل شنی سفید و آب‌های گرم و شفاف، انبوه جمعیت توریست‌های تور تایلند را به این منطقه می‌کشانند. آو نانگ تمام آن چیزی را که از یک تعطیلات خوب در تایلند انتظار دارید را برآورده می‌کند: سواحل بلند شنی، صخره‌های آهکی و تعداد زیادی اقامتگاه عالی. آژانس‌های مسافرتی رسیدن به این شهر را برای مسافران بسیار راحت کرده‌اند.

آو نانگ، یکی از محبوب ترین مقصدهای تایلند

در کنار آفتاب گرفتن و لذت بردن از آب و هوای عالی، توریست‌های تور تایلند می‌توانند از گستره متنوعی از جاذبه‌ها و فعالیت‌های تفریحی این شهر استفاده کنند. گردشگران می‌توانند یک سفر دریایی اختصاصی برای خود ترتیب داده و از جزیره‌های اطراف دیدن کنند. انواع مختلف ورزش‌های آبی و صخره‌نوردی، آن دسته از افرادی که به دنبال ماجراجویی هستند را جذب خود می‌کنند. و مانند دیگر نقاط تایلند، این منطقه نیز محلی عالی برای غواصی و دیدن موجودات آبی در دریای فوق‌العاده شفاف آندامان است.

آو نانگ یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در تایلند است و فعالیت‌های تفریحی بسیار، تعداد زیادی اقامتگاه عالی و سواحل بی‌نظیر، مهمترین دلایل برای رفتن به این شهر در مدت تور تایلند هستند. آب و هوا در تمام طول سال در این منطقه عالی است. شما می‌توانید از طریق فرودگاه بین‌المللی کرابی به Ao Nang برسید. با استفاده از قایق و از جزیره‌هایی مانند کو فی فی (Ko Phi Phi) و کو لانتا (Ko Lanta) نیز می‌توانید به این شهر بیایید. برای گشتن در شهر می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید.

به "آو نانگ، یکی از محبوب ترین مقصدهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آو نانگ، یکی از محبوب ترین مقصدهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021