اسکورپیوس میکونوس، تفرجگاهی لوکس در یونان

اسکورپیوس میکونوس در یونان واقع شده است. علاوه بر سانتورینی، میکونوس نیز یکی از محبوب ترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات در کشور یونان است، پس وجود تفرجگاه های حیرت انگیز در این مکان چندان دور از انتظار نیست. سرتاسر اسکورپیوس متشکل از ساحل های شنی دل انگیز و سوییت های بزرگ می باشد. در طراحی این تفرجگاه از مصالح چوبی استفاده شده است و در هم آمیختگی زیبای آن با جذابیت ذاتی جزیره، مکانی ایجاد کرده است که آرامشی مطبوع را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

اسکورپیوس میکونوس، تفرجگاهی لوکس در یونان

مهمانان می توانند بر روی تختخواب هایی از جنس تور یا همان ننو و یا مبلمانی که در تراسهای بزرگی در ساحل که مشرف به دریای آبی است، استراحت کنند. تفرجگاه به شما این اطمینان را می دهد که غذاها کاملا سالم، تازه و طبیعی هستند. سرآشپزان، غذاهایی خوشمزه تدارک می بینند که اکثر آنها الهام گرفته از غذاهای محلی و بومی است که با طراحی مدرن آمیخته شده اند. در شامگاه، دی جی مهمانان را با برنامه های موسیقی سرگرم میکند.

چرا باید از این مکان در یونان دیدن کنیم؟

تفرجگاهی منطبق بر معیارهای جهانی است که در عین سادگی، خدماتی عالی ارایه میکند. میکونوس به خودی خود مقصدی عالی برای سفر است، ضمنا مکان دیگری که شما در این سفر می توانید از آن دیدن کنید، اسکورپیوس خواهد بود.

چه زمانی برای این سفر مناسب تر است؟

بهترین زمان برای سفر به میکونوس اواخر بهار و فصل تابستان است. از آنجایی که شرایط آب و هوایی مدیترانه ای معتدل در این منطقه از یونان حاکم است، در تمامی طول سال می توانید به این منطقه سفر کنید.

راه های سفر به این منطقه ی دیدنی در یونان چیست؟

این مکان در جنوبی ترین نقطه میکونوس واقع شده است. تنها 5 کیلومتر از مرکز میکونوس و 3.5 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. شما می توانید به وسیله‌ی وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی که تقریبا هر 30 دقیقه به سوی ساحل پاراگا حرکت می کنند، به این مکان از تور یونان سفر کنید.

به "اسکورپیوس میکونوس، تفرجگاهی لوکس در یونان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسکورپیوس میکونوس، تفرجگاهی لوکس در یونان" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکورپیوس میکونوس، تفرجگاهی لوکس در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021