آفریقای جنوبی از یک منشور اخلاقی گردشگری ملی رونمایی خواهد کرد

«ما می خواهیم مطمئن شویم که مقصدهای گردشگری مان شامل هر کسی، فارق از دین و فرهنگ، می شود.»

آفریقای جنوبی از یک منشور اخلاقی گردشگری ملی رونمایی خواهد کرد

سازمان «گردشگری آفریقای جنوبی» (SAT) در روز چهارشنبه، 10 مِی 2023، اعلام کرد که به زودی از یک منشور اخلاقی گردشگری  ملی برای همه شمولی در فعالیت های گردشگری رونمایی خواهد کرد. خانم «دبی دامانت»، رئیس بخش «تجربه گردشگران» SAT، این موضوع را طی نمایشگاه «سفر به ایندابا» در «دوربان» مطرح کرد.

خانم دوربان که در پنلی با موضوع «همه شمولی در گردشگری» سخنرانی می کرد، گفت که بخاطر فقدان همه شمولی در این بخش، این منشور اخلاقی مورد نیاز است. او گفت که برای اینکه آفریقای جنوبی تبدیل به یک برند رقابتی تمام عیار شود، همه شمولی باید در دستور کار قرار گیرد. او ذکر کرد که دولت آفریقای جنوبی اطمینان حاصل خواهد کرد که بعد  از راه اندازی این منشور اخلاقی، همه شهروندان و بازدیدکننده ها از آفریقای جنوبی به آن متعهد خواهند بود.

«با این مشنور اخلاقی، با بازدیدکنندگان در همه مجراهای گردشگری کشور به صورت برابر رفتار خواهد شد. ما می خواهیم مطمئن شویم که مقصدهای گردشگری مان شامل هر کسی، فارق از دین و فرهنگ، می شود.»

خانم دامانت عنوان کرد که فقدان همه شمولی روی رشد گردشگری در سال های گذشته تاثیر منفی گذاشته است. او گفت که اجرای کامل این منشور اخلاقی مستلزم همکاری با فعالان حوزه گردشگری و همچنین تغییر طرز تفکر همه افراد در آفریقای جنوبی خواهد بود.

به "آفریقای جنوبی از یک منشور اخلاقی گردشگری ملی رونمایی خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفریقای جنوبی از یک منشور اخلاقی گردشگری ملی رونمایی خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021