Cap de Formentor، یک دماغه حیرت آور در مایورکا اسپانیا

Cap de Formentor در مایورکا اسپانیا قرار گرفته است. مایورکا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان دیگر جزایر بالئارس (Balearic Islands) است. مایورکا غیر از سواحل شنی سفید و دریای گرم مدیترانه، جاذبه‌های خیلی بیشتری برای ارائه به گردشگران تور اسپانیا دارد. در این جزیره تعداد زیادی مکان‌های طبیعی خوش‌منظره وجود دارد و Cap de Formentor نیز یکی از آن‌ها است. یک فانوس دریایی فعال نیز ویژگی شاخص این دماغه است.

Cap de Formentor، یک دماغه حیرت آور در مایورکا اسپانیا

این دماغه در شمالی‌ترین بخش مایورکا قرار داشته و شامل صخره‌هایی فوق‌العاده شیب‌دار است که تا ارتفاع 384 متری بالاتر از دریا بیرون آمده‌اند. فانوس دریایی در قرن نوزدهم ساخته شده و به خاطر کوهستانی بودن منطقه، ساختش فوق‌العاده مشقت‌بار بوده است. امروزه این مکان به یکی از زیباترین ویژگی‌های این شبه جزیره تبدیل شده است.

دیدن مناظر فوق‌العاده زیبا در تور اسپانیا مهم‌ترین دلیل شما برای رفتن به این بخش ار مایورکا خواهند بود. یک کافه و یک فروشگاه خرید سوغات، در فانوس دریایی وجود دارد. مایورکا در منطقه آب و هوایی مدیترانه‌ای قرار می‌گیرد و در نتیجه تمام سال برای رفتن به مایورکا مناسب است. می‌توانید با اتومبیل به این دماغه برسید. Cap de Formentor در 25 کیلومتری شهر کوچک Port de Pollença قرار گرفته است.

به "Cap de Formentor، یک دماغه حیرت آور در مایورکا اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Cap de Formentor، یک دماغه حیرت آور در مایورکا اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021