جزایر فی فی تایلند

جزایر فی فی (Phi Phi) از تحسین‌برانگیزترین مقصدهای تایلند هستند. این جزایر زیبا و رویایی در دریای آندامان قرار دارند و جزیره بزرگتر پوکت نیز فاصله زیادی با این جزایر ندارد. فی فی از شش جزیره تشکیل شده است. وسعت این جزیره‌ها از 28 کیلومتر مربع (8 کیلومتر طول و 3.5 کیلومتر عرض) تا 6.6 کیلومتر مربع متفاوت است.

جزایر فی فی تایلند

سواحل پر شده از شن‌های سفید، آب‌های زلال و شفاف همراه با صخره‌های اعجاب‌آور، این جزیره‌ها را احاطه کرده‌اند. حیات دریایی این منطقه از تایلند غنی و رنگارنگ است، در نتیجه فی فی مکانی عالی برای غواصی عمیق در تور تایلند است. این جاذبه طبیعی یک پارک ملی است و زیست‌بوم آن توسط دولت تایلند محافظت می‌شود.

فیلم معروف ساحل (The Beach) با بازی لئوناردو دی کاپریو در این جزیره‌ها فیلمبرداری شده است. اگر آن فیلم را دیده باشید حتما متوجه شده‌اید که جزایر فی فی در نزدیکی پوکت تایلند چه قدر زیبا هستند، آن قدر زیبا که تهیه‌کنندگان سختگیر هالیوود راضی شده‌اند فیلم خود را در این جزیره‌ها بسازند. هتل‌های این منطقه از تایلند در تمام طول سال باز هستند. آب و هوای گرمسیری جزایر فی فی، یک سفر دلپذیر را برای این مقصد بی‌نقص گردشگری تایلند تضمین می‌کند.

به "جزایر فی فی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021