ادعای نشریه ایتالیایی درباره گفت و گوی پوگبا و هوادار یوونتوس

یک نشریه ایتالیایی محتوای یک مکالمه کوتاه میان هافبک فرانسوی منچستریونایتد و یکی از هواداران یوونتوس را فاش نموده است.

ادعای نشریه ایتالیایی درباره گفت و گوی پوگبا و هوادار یوونتوس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه توتو اسپورت، پل پوگبا پس از بازی چهارشنبه هفته گذشته تیم های فوتبال یوونتوس و منچستریونایتد در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، با یکی از هواداران تیم سابقش مکالمه کوتاهی داشته و درباره آینده اش شفاف سازی نموده است.

طبق ادعای این نشریه چاپ تورین، هافبک فرانسوی منچستریونایتد بعد از بازی به یکی از هواداران یوونتوس که از او پرسیده آیا شایعه تمایل وی برای بازگشت به این تیم صحت دارد، گفته:بله من می خواهم برگردم.

پوگبا در بازگشت به تورین، جایی 4 سال بازی کرد، مورد استقبال گرم هواداران یوونتوس نهاده شد و این در حالی بود که سرمربی او ژوزه مورینیو مشغول مقابله به مثل به هواداران بانوی پیر به خاطر شعار دادن علیه او در طول مسابقه بود. پوگبا در انتها بازی به سمت قوس جنوبی استادیوم رفت و با اولتراهای یوونتوس که رابطه خوبی با آنها دارد دست داد و خوش و بش کرد و ظاهراً در همان حین به یکی از آنها گفته است که می خواهد به یووه برگردد.

این ادعا در حالی توسط نشریه توتواسپورت مطرح گردیده است که مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا به تازگی اعلام نموده که روابط میان پوگبا و ژوزه مورینیو به حالت عادی برگشته است و محتمل است که این اتفاق منجر به منصرف شدن پوگبا از ترک اولدترافورد گردد.

به "ادعای نشریه ایتالیایی درباره گفت و گوی پوگبا و هوادار یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نشریه ایتالیایی درباره گفت و گوی پوگبا و هوادار یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021