فاکسکان برای فراوری سفارشات آیفون 11 قوانین کار چین را نقض می نماید

گروه دیده بان کار چین اعلام نمود که کارخانه های فاکسکان قانون چین را برای فراوری سفارشات آیفون نقض می نمایند. همانطور که احتمالا می دانید، فاکسکان سازنده اصلی قطعات آیفون اپل است، بنابراین بدیهی است که بعضی از مسائل امسال آیفون و چین بر روند کاری این شرکت نیز اثرگذار بوده است.

فاکسکان برای فراوری سفارشات آیفون 11 قوانین کار چین را نقض می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بزرگترین مسئله در این خبر را می توان استفاده 50٪ از نیروی کار موقت در فاکسکان دانست این در حالی است که بر اساس قانون چین فقط 10٪ نیروی کار کمکی یک شرکت می تواند موقتی باشد.

سخنگوی شرکت اپل گفت که برای حل مسئله با فاکسکان همکاری نزدیک دارد، اما هرگونه تغییر ناگهانی در برنامه کاری، می تواند بر راه اندازی آیفون های سال جاری تأثیر بگذارد. گزارش با ادعاهایی مبنی بر اینکه فاکسکان کارگران را ملزم به انجام اضافه کاری می نماید، ادامه می یابد.

اما تحقیقات اپل می گوید همه جابجایی های اضافه کار داوطلبانه بوده است. با این حال، بعضی از کارکنانی که اضافه کاری می نمایند شامل کارگران کارورزی و دانشجویانی است که مجاز به ساعات اضافی کار نیستند. این شرکت آمریکایی اطمینان داد که دیگر دانشجویانی که اضافه کاری نمایند در این شرکت حضور ندارند.

به نظر می رسد که فاکسکان شرایط کار سختی را در انجام سفارشات آیفون 11 اپل انجام می دهد. این می تواند به معنای این باشد که اپل انتظار دارد سال جاری فروش خود را بالا ببرد.

به "فاکسکان برای فراوری سفارشات آیفون 11 قوانین کار چین را نقض می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکسکان برای فراوری سفارشات آیفون 11 قوانین کار چین را نقض می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021