غار Reed Flute، جاذبه چند هزار ساله چین

غار Reed Flute در استان Guangxi چین و در اطراف شهر گویلین قرار گرفته است. این غار آهکی و طبیعی فوق‌العاده بزرگ، محبوب‌ترین و با 1200 سال قدمت احتمالا قدیمی‌ترین جاذبه این منطقه است. رنگ‌ها و نورهای داخل غار یکی از غریب‌ترین تجربه‌های حس بینایی کل زندگیتان را برای شما به ارمغان خواهند آورد. البته این رنگ‌های مسحور کننده و رویایی حاصل استفاده از چراغ‌های چند رنگ هستند و رنگ اصلی غار قهوه‌ای روشن است. تجربه این غار در تور چین این حس را به شما می‌دهد که به یک دنیای جادویی زیرزمینی وارد شده‌اید.

غار Reed Flute، جاذبه چند هزار ساله چین

 چند هزار قبل این مکان در زیر اقیانوس پنهان بود. بعد از این که سطح آب پایین رفت، این دنیای اعجاب‌انگیز روی زمین پدیدار شد. این منطقه از چین شامل غارها، دره‌ها، کوهستان‌ها و رودخانه فوق‌العاده رمانتیک Li است. غار Reed Flute حدود 240 متر طول داشته و توریست‌های تور چین می‌توانند در میان ستون‌ها، صخره‌ها و طاقدیس‌ها گردش کنند. گشتن در این غار حدود یک ساعت زمان نیاز دارد و یک تجربه فراموش‌نشدنی برای هر انسان ماجراجویی است.

غار Reed Flute یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گویلین است و فرصتی منحصر به فرد در اختیار علاقه‌مندان به علم زمین‌شناسی قرار می‌دهد. این غار در تمام طول سال باز است. با یک اتوبوس از گویلین می‌توانید به غار برسید. یک سرویس اتوبوس رایگان به مقصد غار نیز وجود دارد.

به "غار Reed Flute، جاذبه چند هزار ساله چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار Reed Flute، جاذبه چند هزار ساله چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021