سی ان ان:کانادا 1700نیروی نظامی به مناطق سیل زده این کشور اعزام کرد

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دولت کانادا یکهزار و 700 نیروی نظامی را برای امداد رسانی به ایالت های سیل زده شرقی این کشور اعزام کرد.

سی ان ان:کانادا 1700نیروی نظامی به مناطق سیل زده این کشور اعزام کرد

نیروهای ارتش به استان های کبک، اونتاریو و نیوبرانزویک (New Brunswick) که در پی بارش های اخیر باران سطح آب دراین مناطق بالا آمده است، اعزام شدند.

بنابر این گزارش در اوتاوا و مونترالکانادا در پی جاری شدن سیل حالت فوق العاده اعلام شده است.

سی ان ان در ادامه گزارش داد: بیشتر نیروهای نظامی به استان کبک جایی که هزاران واحد مسکونی را سیل فرا گرفته است، اعزام شده اند. درهمین حال بیم آن می رود که سد آبی که برق این منطقه را تامین می نماید، از کار بیفتد.

به گزارش خبرنگاران، بارندگی ها از 20 آوریل(31 فروردین ماه)شروع شده و باعث بالا آمدن سطح رودخانه های اوتاوا، چودیر (Chaudiere)، بئوارویج (Beaurivage) در ایالت های شرقی کانادا شده است.

سوم اردیبهشت ماه نیز مقامات اورژانس ایالت کبک کانادا اعلام کردند، به دنبال جاری شدن سیل در این ایالت بیش از 2هزار و 341 خانوار خانه های خود را از دست داده و یک هزار و 200 شهروند نیز مجبور به تخلیه منازل خود شدند.

همچنین دوم اردیبهشت ماه نیز به دلیل وخامت جاری شدن سیل، مقامات در سه منطقه پونتیاک (Pontiac)، وال دس مانتس (Val-des-Monts) و سنت آندر آولین (Saint-Andre-Avellin) واقع در غرب کبک حالت فوق العاده اعلام کردند.

پیشتر 600 نیروی نظامی برای امداد رسانی به مناطق اوتاوه (Outaouais) و موریس (Maurice) واقع در غرب ایالت کبک، اعزام شدند.

شبکه تلویزیونی کانادایی سی.تی.وی نیوز پیشتر گزارش داده بود: این بدترین وقوع سیل دراین بخش از کانادا از سال 1971بدین سو به شمار می رود.

در روزهای گذشته 230 واحد مسکونی و تجاری در شهرک بوسویل (Beauceville) واقع در ایالت کبک پس از طغیان رودخانه چودیر (Chaudiere) در سیل قرار گرفتند.

همچنین هفته گذشته به دنبال بالا آمدن سطح آب رودخانه اوتاوا درمنطقه ریگو (Rigaud) کبک؛ بخشی از یک بزرگراه فرو ریخت.

ایالت کبک با وسعتی بالغ بر یک میلیون و542هزار کیلومتر مربع و جمیعتی بیش از هشت میلیون نفر، بزرگترین ایالت کانادا در شرق این کشور واقع است.

به "سی ان ان:کانادا 1700نیروی نظامی به مناطق سیل زده این کشور اعزام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان:کانادا 1700نیروی نظامی به مناطق سیل زده این کشور اعزام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021