چرا سفرهای انفرادی (FIT JOURNEY) به اروپا محبوب است؟

Flexible independent travel یا به اختصار FIT، به شکلهای مختلف قابل ترجمه می‌باشد که یکی از آنها (سفرهای مستقل انعطاف پذیر) است. برداشتهای گوناگونی میتوان از این معنی داشت ولی به زبان ساده شما در این نوع از سفر آزادی عمل زیادی خواهید داشت زیرا این تورها در برابر خواستها، نیازها و علائق شما منعطف می‌باشند و شما می‌توانید هر گونه که میخواهید به آن شکل دهید و ترکیبهای گوناگونی از شهرهای مختلف را با ترکیب اقامتهای مختلف ایجاد کنید. در تور های انفرادی خبری از محدودیتهای تورهای گروهی نمیباشد. پرواز، درجه و مکان هتل، مدت اقامت، ترکیب شهرهای محل اقامت، همه و همه به سلیقه شما قابل طراحی خواهد بود.

چرا سفرهای انفرادی (FIT JOURNEY) به اروپا محبوب است؟

مزیتهای سفر انفرادی (FIT) به اروپا

از لحاظ زمان انجام سفر، هر تاریخی که شما دوست داشته باشید در تمام ایام سال! 

از لحاظ وسیله سفر، هر وسیله سفر که شما بخواهید (هواپیما،کشتی،قطار و ...)! دوست دارید جهت آشنایی با فرهنگ مردم محلی و همچنین کاهش هزینه ها از مترو و یا سایر وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا جهت صرفه جویی در زمان با تاکسی جابجا شوید؟ ما با اطلاعاتی دقیق شما را راهنمایی میکنیم و این شما هستید که انتخاب میکنید!

 از لحاظ محل اقامت از هتل تا کشتی کروز را میتوانید انتخاب کنید!

از لحاظ ترکیب شهرهای محل اقامت، هر میزان که میخواهید در هر شهری که شما بخواهید! 

از لحاظ بازدید از سایتهای گردشگری، امکان بازدید از بیشترین سایتهای گردشگری شهرهای مختلف در حداقل زمان و همچنین امکان صرف زمان بیشتر در یک سایت گردشگری خاص که مورد توجه شما می‌باشد!

 دلایل محبوبیت سفرهای انفرادی (FIT) به اروپا در بین گردشگران دنیا

بعلت وجود امنیت بسیار بالا، توسعه امکانات و زیرساختهای صنعت توریسم از جمله حمل و نقل عمومی در اروپا و همچنین ارزان بودن این نوع سفر، بیشتر گردشگران در دنیا بویژه از کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا و اروپا برای سفر به کشورها و شهرهای مختلف اروپایی از این شیوه سفر استفاده میکنند.

 چگونه میتوانیم یک برنامه سفر حرفه ای برای یک تور انفرادی (FIT) اروپایی داشته باشیم

همانطور که میدانید در بیشتر کشورهای توسعه یافته سفر جزئی از ملزومات زندگی به شمار میرود که این بدان معناست که مسافرین اروپایی به خاطر داشتن تجربه زیاد در سفر و داشتن کارتهای اعتباری، عدم نیاز به ویزا و ... اغلب خود اقدام به طراحی سفرهایشان و همچنین خرید جزء به جزء ملزومات سفر مانند بلیط هواپیما، رزرو هتل و .. میکنند. این در حالیست که در کشورهایی همچون ایران هنوز سفر بعنوان یک کالا و خدمات لوکس به حساب می آید. اما نگران نباشید زیرا شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان با سالها تجربه و استفاده از ابزار تکنولوژی، دست به یک ابداع و نوآوری در صنعت گردشگری ایران زده است که همان سفرهای انفرادی (FIT) به اروپا جهت مسافرین ایرانی میباشد. پرسنل زبده و کارآزموده آوای بورالان با توجه به انگیزه سفر و همچنین خواست و نیاز مسافر اقدام به طراحی تورهای ویژه از پیش طراحی شده و یا طراحی به سفارش مسافرین میکنند و با ارائه یک برنامه سفر منظم، سفری خاطره انگیز و بی بدیل را برای شما رقم خواهند زد. 

برای اثبات این ادعا در اینجا جمله مشترک برخی از مسافران سابق مان، که این سبک سفر را با ما تجربه کرده اند را می آوریم:

(مقایسه بین یک مسافرت اروپایی به سبک تورهای انفرادی آوای بورالان با سایر آژانسهای شناخته شده که بصورت گروهی اجرا میشوند مانند این است که شما برای رفتن از یک نقطه به نقطه ای دیگر در یک شهر خودتان پشت فرمان اتومبیل بنشینید و خود مسیر را بیابید و یا یک راننده شما را ببرد) شما مسیر را در کدام یک بهتر خواهید شناخت؟ در کدام یک جزئیات مسیر، مکانها و در کل نقشه محل و جهات جغرافیایی را بخاطر خواهید سپرد؟ در کدام یک آزادی عمل بیشتری خواهید داشت؟ 

پاسخ این سوالها در متن آن نهفته است. شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان شما را با برنامه سفری منحصر به فرد همراهی خواهد کرد. برنامه ای که در جزء جزء سفر با شما خواهد بود، از فرودگاه مبدا با تمام جزییاتش تا فرودگاه مقصد به شکلی که حتی اگر کسی برای اولین بار به فرودگاه برود هیچ نکته ابهام و یا ترس و استرسی از این که کسی همراهش نیست نخواهد داشت، در شهرهای مقصد در جای جای اروپا شما از جزئیات سفر در برنامه سفرتان با خبر خواهید بود . آوای بورالان از قبل برای زمان و وقت شما که در سفر به طلا بودن آن پی خواهید برد فکر کرده است تا هیچ اتلاف وقتی نداشته باشید و بتوانید از حداقل زمان حداکثر بهره را ببرید به شکلی که طی یک برنامه زمانی حرفه ای با توجه به فصل، دمای هوا و وضعیت آب و هوا ، روزهای تعطیل و ساعتهای بازدید از سایتهای گردشگری، ساعت اجرای برنامه ها و شوهای شبانه با در نظر گرفتن کمترین هزینه و به بهترین شکل به تمامی مکانهای تفریحی، تاریخی، رستورانهای محلی، بازارهای خرید و تمامی تفریحات موجود در شهرهای مورد بازدید خواهید پرداخت . 

 مقایسه سفرهای انفرادی (FIT) با تورهای گروهی به اروپا

  1. از نظر تعداد افراد: در تور انفرادی (FIT) مسافرین در قالب گروههای کوچک خانوادگی، دوستان و بستگان و یا به تنهایی اقدام به سفر میکنند که معمولا میتواند از 1 تا 9 نفر را شامل شود. در حالیکه در تورهای گروهی که یک آژانس طراحی میکند باید حداقل تعداد افراد به 16 تا 25 نفر برسد که یک تور قابلیت اجرا داشته باشد. این بدان معناست که در یک تور انفرادی هیچگونه عامل خارجی مانند به حد نصاب نرسیدن گروه، عدم صدور ویزای راهنمای تور و ... نمیتواند خللی در انجام این تور ایجاد کند و در واقع فقط خود فرد یا افراد هستند که در انجام و یا عدم انجام آن دخیل هستند و تصمیمشان تاثیری بر فرد یا افرادی خارج از قرارداد تور آن فرد یا گروه نخواهد داشت. 
  2. از نظر قیمت و هزینه های تور: از آنجایی که بسیاری از خدمات تورهای گروهی که معمولا هزینه های گزافی را به مسافرین تحمیل میکنند و در عمل (پرداخت هزینه آن توسط خود مسافرین) بسیار ناچیز میباشند، مانند راهنمای تور، ترانسفر فرودگاهی و گشتهای شامل تور که در سفر انفرادی (FIT) وجود ندارد، هزینه تورهای انفرادی به مراتب بسیار پایینتر میباشد، بطوریکه گاهی در تورهایی با ترکیب مشابه بین 1000 تا 2000 یورو ارزانتر از یک تور گروهی میباشد.
  3. از نظر صرفه جویی زمانی، جنبه های اکتشافی سفر، کسب تجربه و همچنین میزان آشنایی با شهرهای مورد بازدید: شما در تورهای گروهی باید مطابق برنامه از پیش تعیین شده توسط آژانس همراه تور باشید، که تجربه نشان داده در این تورها اتلاف زمان زیادی وجود دارد که طی تجربیات سالیان دراز مدیران شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان در مجموع برای یک روز با توجه به مدیریت زمان توسط راهنمایان مختلف تور بین 2 تا 5 ساعت بوده است که با چند مثال به آن می پردازیم. تاخیر در شروع حرکت تور که باعث برخوردن به ترافیک صبحگاهی میشود، که خود دلایلی همچون دیر بیدار شدن در اثر شب زنده داری، مصرف بیش از حد نوشیدنیهای گوناگون و همچنین عدم هماهنگی و همکاری برخی مسافران با گروه و ... دارد. در حالیکه شما در یک تور انفرادی (FIT) اگر سحر خیز باشید میتوانید از مزایای آن بطور کامل بهره مند شوید و یا در غیر اینصورت هرگونه که دوست دارید از زمان خود بهره مند شوید بدون اینکه از تاخیر دیگران لطمه روحی ببینید و یا تاخیر شما سبب آزار دیگران شود . شما در یک تور گروهی حداکثر به میزانی که یک راهنمای تور بخواهد میتوانید در مقابل یک اثر هنری( نقاشی،مجسمه، اثر معماری، مناظر طبیعی بکر و ...) بایستید و از تماشای آن لذت ببرید . بطور مثال در یک تور استاندارد گروهی اگر اهل هنر باشید و یا جزو علاقمندان به آثار هنری، نمیتوانید به هر میزان که دوست دارید به نظاره مجسمه داوود میکلانژ و یا دیگر آثار منحصر بفرد موزه اوفیزی فلورانس و موزه لوور پاریس بنشینید، زیرا راهنمای تور جهت جلوگیری از گم شدن و یا جا ماندن شما از گروه باید شما را بارها و بارها در مقابل دیگر افراد گروه صدا بزند که در صورت اصرار شما قطعا از طرف دیگر افراد گروه مورد شماتت قرار خواهید گرفت.

شما در یک سفر انفرادی (FIT) فرصت کشف مکانها و بخشهایی از جاذبه های محلی مکانهای مورد بازدید را خواهید داشت که در یک تور گروهی به هیچ وجه امکان آن وجود ندارد. شما در یک سفر انفرادی (FIT) که به سفارش شما توسط شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان طراحی گردیده است با توجه به برنامه سفر جامع و کاملی که در اختیارتان قرار گرفته براحتی با جهات جغرافیایی شهر آشنا خواهید شد و وقتی از جایی به جایی میروید با ذکر جزئیات، مسیر را بخاطر خواهید آورد و پس از طی تقریبا یک روز موقعیت خود را بطور کامل در جای جای شهر خواهید دانست بطوری که پس از بازگشت از سفر درصورت درج خاطرات سفر و یا بازگویی آن با دیگران بویژه در برخورد با افرادی که تجربه سفر گروهی را داشته باشند متوجه خواهید شد که آنها فقط به ذکر نام چند مکان بسنده خواهند کرد ولی شما همچون افراد محلی جزییات شهرهای مورد بازدید، رستورانهای محلی، بازارهای محلی و ... را بخاطر خواهید آورد.

به "چرا سفرهای انفرادی (FIT JOURNEY) به اروپا محبوب است؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "چرا سفرهای انفرادی (FIT JOURNEY) به اروپا محبوب است؟" امتیاز داده اند | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سفرهای انفرادی (FIT JOURNEY) به اروپا محبوب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021