پیاده راه ایمان در کوهستان تیانمن چین

کوهستان تیانمن در شهر ژانگجیاجی (Zhangjiajie) یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی در چین است. پیاده‌راه ایمان (Walk of Faith) در پارک جنگلی ملی کوهستان تیانمن قرار داشته و در ارتفاع 1430 متری سطح زمین در کنار یک صخره عمودی نصب شده است. برای آن‌هایی که در تور چین به دنبال ماجراجویی هستند (و البته دل و جراتش را هم دارند) جایی بهتر از این کوهستان برای آن‌ها وجود ندارد.

پیاده راه ایمان در کوهستان تیانمن چین

بخش شیشه‌ای Walk of Faith حدود 60 متر طول دارد و به کناره یک صخره عمودی در کوهستان متصل شده است. با این که مسیر کاملا امن است با این حال نترسیدن از راه رفتن بر روی این پیاده‌راه شیشه‌ای کاری سخت است. با این که تجربه راه رفتن بر روی این مسیر شیشه‌ای یک چالش واقعی است، با این وجود تجربه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که در تمام عمر به یادتان خواهد ماند.

راه رفتن بر روی Walk of Faith و سوار شدن بر تله کابین هیجان‌انگیز به سمت بالای کوهستان، تجربه شما از این منطقه در تور چین را به تجربه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند. بازدید از این کوهستان در تمام طول سال عالی است، ولی خوب است برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که در روزهای صاف به این کوهستان برسید. در هوای مه‌آلود چیز زیادی در زیر پایتان دیده نمی‌شود. رسیدن به کوهستان تیانمن کاری ساده است. این منطقه در 8 کیلومتری جنوب ژانگجیاجی قرار گرفته است و اتوبوس‌های زیادی در این مسیر تردد می‌کنند.

به "پیاده راه ایمان در کوهستان تیانمن چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده راه ایمان در کوهستان تیانمن چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021