هتل درختی، هیجان انگیزترین هتل سوئد

هتل درختی (Treehotel) در Harads سوئد قرار دارد و شاید یکی از مبتکرانه‌ترین هتل‌های دنیا باشد. اتاق‌های این هتل کابین‌هایی استتار شده در میان درختان هستند و با طبیعت اطرافشان به شکلی عالی ترکیب شده‌اند. مسافران تور سوئد می‌توانند برای اقامت، یکی از هفت کابین متفاوت این هتل را انتخاب کنند: کابین، مکعب آیینه‌ای، لانه پرنده، بشقاب پرنده، مخروط آبی (که قرمز است)، سنجاقک و هفتمین اتاق. سونای درختی هتل نیز یک استراحت عالی را نوید می‌دهد.

هتل درختی، هیجان انگیزترین هتل سوئد

این هتل با قرار گرفتن در دل طبیعت، فرصت‌هایی عالی برای فعالیت‌های بیرونی مانند کایاک سواری، ماهیگیری، اسب سواری، دوچرخه سواری در کوهستان و تماشای شفق قطبی را فراهم می‌کند. این هتلِ دوستدار محیط زیست، اقامتی آرامش‌بخش در طبیعت را با تمام امکاناتی که می‌توان تصورش را کرد به مسافران تور سوئد ارائه می‌دهد. به این هتل مانند یک چادرزنی 5 ستاره نگاه کنید.

هتل Treehotel مکانی عالی برای اقامت در مدت تور سوئد است. شما می‌توانید شفق قطبی را از جنگل‌های Harads در زمستان ببینید. تمام سال برای اقامت در این هتل مناسب است. هر فصل فعالیت‌های مفرح و افسون خاص خودش را دارد. شهر Luleå یک ساعت و شهر Boden حدود چهل دقیقه با Harads فاصله دارند.

به "هتل درختی، هیجان انگیزترین هتل سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل درختی، هیجان انگیزترین هتل سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021