شهر قدیمی و رمانتیک کانیا در جزیره کرت یونان

شهر قدیمی کانیا یکی از شهرهای جزیره کرت یونان است؛ دومین شهر بزرگ جزیره که به واسطه کوچه های باریک و بافت سنتی آن که به خوبی حفظ شده مورد توجه می باشد. جزیره‌ی کرت مهد تمدن غربی است و تاریخ آن به 2700 سال پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد. دوره های وابسته به روم شرقی، وابسته به ونیز و همچنین عثمانی، فرهنگ جزیره کرت را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

شهر قدیمی و رمانتیک کانیا در جزیره کرت یونان

با وجود بمباران سنگین در طول جنگ جهانی دوم، چهره‌ی شهر کانیا به سرعت به حالت قبلی بازگشت. کانیا امروزه یکی از زیباترین نواحی شهری جزیره محسوب می شود. بسیاری از بناهای تاریخی بازسازی شدند و هم اکنون هتل‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های متعددی در شهر وجود دارد. این شهر یکی از جاذبه های گردشگری تور یونان حتی در فصول سرد محسوب می شود. مجموعه ای از خیابان های باریک و معماری اصیل در کنار هم جاذبه ای عامه پسند پدید آورده‌اند.

چرا باید از این جزیره در یونان دیدن کنیم؟

اولین موضوع جذاب در سفر به کانیا موقعیت مکانی آن است. نه تنها میراث فرهنگی غنی آن، بلکه زندگی شبانه زنده و پویا و جو خوشایند آن واقعا دیدنی است.

چه زمانی برای سفر به کرت یونان مناسب است؟

تقریبا تمامی فصول سال، حتی در فصل زمستان نیز شهر شلوغ و سرزنده است.

راه های دسترسی به کانیا کدام است؟

از یونان به وسیله‌ی هواپیما می‌توان به فرودگاه بین المللی کانیا رفت. از ماه آپریل تا نوامبر پروازهای مستقیم از بریتانیا، آلمان، اسکاندیناوی و سایر کشورهای اروپایی وجود دارد. هم چنین شما می‌توانید به وسیله کشتی مسافربری از آتن به سوی کانیا سفر کنید. شما می‌توانید به وسیله‌ی اتوبوس و یا اتومبیل در شهر به گشت و گذار بپردازید.

به "شهر قدیمی و رمانتیک کانیا در جزیره کرت یونان" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهر قدیمی و رمانتیک کانیا در جزیره کرت یونان" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر قدیمی و رمانتیک کانیا در جزیره کرت یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021