اقامتگاه جزیره ناکا در پوکت تایلند

اقامتگاه 5 ستاره جزیره ناکا (The Naka Island) در دلپذیرترین نقطه تایلند قرار گرفته است. این هتل در مجموعه جزیره‌های همیشه گرم و آفتابی پوکت قرار دارد. با اقامت در The Naka Island در مدت تور تایلند، شما با محیطی ساکت و خلوت مواجه خواهید شد؛ این فضا به شما اجازه می‌دهد در زیبایی بی‌حد و حصر محیط اطرافتان غرق شده و از سرسبزی درختان نارگیل، سواحل شنی نرم و زیبا، گرمی دریای زمردین آندامان که با خدمات رفاهی در بالاترین سطح جهانی تکمیل می‌شوند، لذت ببرید.

اقامتگاه جزیره ناکا در پوکت تایلند

ویلاهای خصوصی این بهشت گرمسیری، حمام‌های فضای باز و بالکن‌ها و استخرهای خصوصی دارند. گفته می‌شود مجموعه اسپای ناکا، بزرگترین این نوع مجموعه‌ها در کل پوکت است. این مجموعه، خدمات درمانی و سلامتی سطح بالا را به وسیله درمانگران با تجربه و متخصص در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد. دو رستوران بین‌المللی این مجموعه آماده پذیرایی از مهمانان خود با غذاهای بین‌المللی و سنتی تایلند هستند. مهمانان می‌توانند از شام خود در ساحل و در حال تماشای غروب آفتاب لذت ببرند. به راستی که این اقامتگاه مکانی فوق‌العاده رمانتیک است.

جغرافیای بی‌نهایت زیبا و دلپذیر این هتل به همراه خدمات فوق‌العاده خوب مجموعه، این اقامتگاه را به یکی از بهترین‌های پوکت تبدیل کرده است. زوج‌ها و دوست‌داران خدمات اسپا، عاشق این اقامتگاه هستند. آب و هوا در تمام طول سال در این بخش از تایلند به جز سپتامبر و اکتبر (فصل بارانی) مطلوب و دلپذیر است. رسیدن به این اقامتگاه بسیار راحت است؛ شما می‌توانید با یک قایق سریع‌السیر از فرودگاه بین‌المللی پوکت در کمتر از 25 دقیقه به این مکان برسید.

به "اقامتگاه جزیره ناکا در پوکت تایلند" امتیاز دهید

4 کاربر به "اقامتگاه جزیره ناکا در پوکت تایلند" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتگاه جزیره ناکا در پوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021