جاذبه های کرابی

کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. در تور کرابی می‌توانید در سواحلی آفتابی حمام آفتاب بگیرید و یا در آبی زلال به غواصی کنید و در تفریحات شاد آن لحظاتی خوش را سپری نمایید.

جاذبه های کرابی

تپه Kanab Nam کرابی

تپه Kanab Nam یکی از زیباترین جاذبه‌های این شهر برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. این تپه در کنار سواحلی سفید با آب‌های نیلگون بسیار زیبا و رویایی است. اگر در بندر شهر کرابی باشید کافیست سوار قایق شده و بعد از 15 دقیقه می‌توانید به این تپه برسید.

گورستان حلزون (Susaan Hoi) کرابی

اگر از گورستان ها می ترسید و نام گورستان حلزون شما را شکه کرده به شما توصیه می‌کنیم در تور کرابی سری به گورستان حلزون بزنید تا حیرت‌زده شوید. گوستان حلزون در فاصله 20 کیلومتری از شهر کرابی قرار دارد.

معبد ببر کرابی

به نزدیکی این معبد بروید تا علت نام گذاری آن را متوجه بشوید. در واقع چین خوردگی هایی که این صخره در نزدیکی معبد به خود گرفته شبیه پنجه های ببر می‌باشد. برای دیدار از این معبد در تور کرابی کافی است به 3 کیلومتری شمال شرق کرابی رسیده و به بازدید کوهستان میزبان این منطقه یک منطقه خاموش و ساکت قرار بگیرید.

معبد و موزه ی Klong Tom کرابی

در شرق کرابی، منطقه ای به نام HQ وجود دارد که این معبد در یک کیلومتری آن قرار دارد. موزه ای که در مورد آن صحبت می کنیم سرشار از چیزهایی است که نشان دهنده فرهنگ مردم کرابی به شمار می‌رود.

غار هوآلوک کرابی

غار هوآلوک کرابی با نقاشی‌های باستانی که دارد به یکی از بهترین جاذبه های تور کرابی تبدیل شده است. در میان این نقاشی‌ها صحنه‌های شکار انسانی و حیوانی به کرات مشاهده شده. یک تپه در بردارنده ی این غار می‌باشد به طوری درختان منگرو و آب های آزاد آن را زیباتر کرده.

به "جاذبه های کرابی" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های کرابی" امتیاز داده است | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021