تورهای انتخابی کشتی کروز در کوتور (مونته نگرو)

تور کشتی کروز به شما فرصت بازدید از یکی از زیباترین شهرهای قرون وسطایی مدیترانه یعنی شهر کوتور را می‌دهد. تورهای انتخابی کشتی کروز در این شهرها، شما را با دیدنی‌های این شهر و مناطق اطراف آشنا می‌کنند. در این تورها موقعیتی عالی برای خرید سوغات نیز خواهید داشت.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کوتور (مونته نگرو)

بازدید از کوتور و دهکده‌های مونته نگرو (KTR07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

بعد از خروج از بندر، ابتدا به سمت شهر قدیمی و ساحلی کوتور می‌روید تا یک تور پیاده‌روی مفرح داشته باشید. کوتور یکی از بهترین شهرهای قرون وسطایی به خوبی حفظ شده، در این بخش از مدیترانه است. ساختار نامتقارن خیابان‌های باریک و میدان‌ها، ترکیب شده با تعداد زیادی یادبودهای قرون وسطا، باعث شده کوتور به لیست میراث جهانی یونسکو اضافه شود. بعد از آن، گشت شما با یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس به سمت دهکده Zabrde ادامه پیدا می‌کند. این دهکده زیبا در شبه جزیره Lutica قرار گرفته است. این شبه جزیره، خلیج Tivat را از دریای آدریاتیک جدا می‌کند. در مسیر حرکت‌تان به سمت دهکده، از مناظر شگفت‌انگیز این شبه جزیره و کوه‌های Orjen و Lovcen لذت خواهید برد. با ورود به املاک Stoikovic، میزبان شما و خانواده‌اش با یک نوشیدنی به شما خوش‌آمد می‌گویند. در محل آسیاب قدیمی قرار گرفته در این ملک شخصی، شما می‌توانید مناظری نفس‌گیر از اطراف را ببینید. یک نمایش زنده از موسیقی محلی همراه با خوراکی‌های خوشمزه شامل گوشت، پنیر و سالاد، اوقاتی خوش در تور کشتی کروز برای شما به ارمغان خواهند آورد.

Kotor

توجه: این تور برای مسافرانی که مشکلات کمر دارند، خانم‌های باردار و کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

کوتور و پراست (KTR01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

این تور با یک گشت پیاده‌روی در میان شهر قدیمی کوتور شروع می‌شود. شهر زیبای کوتور یکی از بهترین شهرهای قرون وسطایی در این بخش از مدیترانه است که بافت قدیمی خود را به خوبی حفظ کرده است. خیابان‌های باریک پیچ در پیچ، همراه با میدان‌ها و ساختمان‌های به جا مانده از قرون وسطی، کاری کرده‌اند که این شهر در میراث جهانی یونسکو ثبت شود. قبل از حرکت به سمت شهر باشکوه Perast، از موزه نیروی دریایی بازدید خواهید کرد. شهر Perast ثروت و شکوه خود را به وسیله تجارت دریایی به دست آورد و قابل توجه‌ترین نمونه از معماری سبک باروک در ساحل مونته نگرو است. این شهر دیدنی، نمونه‌های متعددی از خانه‌ها و قصرهای مجلل و زیبا دارد. یک سواری کوتاه با قایق شما را به جزیره مصنوعی قرار گرفته در خلیج زیبای Boka می‌برد. در آن‌جا می‌توانید از کلیسای Our Lady of Rocks دیدن کنید. بعد از آن به پراست بر می‌گردید و از یک پیاده‌روی در شهر و بازدید از کلیسای سینت نیکولاس لذت خواهید برد.

Perast

توجه: لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. در پراست کسانی که مایل نیستند از کلیسای Our Lady of Rocks دیدن کنند می‌توانند در شهر بمانند و خودشان شهر را بگردند تا زمانی که راهنما از جزیره بازگردد.

تور ساحلی مونته نگرو (KTR02)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

بازدید از مناظر پانورامیک خط ساحلی شگفت‌انگیز مونته نگرو در دریای آدریاتیک، به علاوه بازدید از شهرهای ساحلی و فوق‌العاده خوش‌منظره کوتور و شهر همسایه Budva، برنامه این تور مفرح نیم روزه را تشکیل می‌دهند. گشت شما از بندر کوتور شروع می‌شود. این شهر زیبا در خلیج کوتور قرار گرفته و روابط تاریخی قوی با ونیز دارد؛ تعداد زیادی ساختمان‌های ساخته شده به سبک ونیزی، شاهدی بر این مدعی هستند. در ادامه به شهر تماشایی Budva می‌روید. شواهد و مدارک باستان‌شناسی فراوان در دسترس هستند تا ثابت کنند Budva یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های شهری در ساحل آدریاتیک است. این شهر قدیمی در قرن پنجم قبل از میلاد ساخته شده است. زمان آزاد خواهید داشت تا از دیوارهای باستانی و از دژ شهر در بخش قدیمی بودوا دیدن کنید. شما همچنین می‌توانید در خیابان‌های باریک شهر قدم زده و از کلیساهای قدیمی، کافه‌ها، رستوران‌های عالی و فروشگاه‌های فروش سوغات بازدید کنید. سواری برگشت به کوتور و کشتی کروز به شما فرصت می‌دهد استراحت کرده و از مناظر زیبای مناطق روستایی مونته نگرو لذت ببرید.

Budva

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

پورتو مونته نگرو (KTR10)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

شهر کوتور در گوشه‌ای دنج از خلیج کوتور قرار گرفته و مانند جواهری زیبا با صخره‌های سنگ آهکی و مناظر اعجاب‌انگیز مدیترانه احاطه شده است. استحکامات و دژهایی که در دوره حکومت ونیزی‌ها ساخته شده‌اند شهر را فرا گرفته‌اند. پورتو مونته نگرو، بزرگترین لنگرگاه کشتی‌های تفریحی در کل منطقه است. یک سواری کوتاه با اتوبوس از بندر، شما را به این لنگرگاه فوق‌العاده بزرگ می‌رساند. این لنگرگاه در امتداد خط ساحلی پر از درختان نخل گسترده شده و در محل قبلی یک کارخانه کشتی‌سازی متعلق به پادشاهی اتریش-مجارستان ساخته شده است. یکی از یادگارهای آن دوران یک زیردریایی به نام Hero است که به طور کامل بازسازی شده است. شما علاوه بر بازدید از این زیردریایی از موزه‌ای که در همین مکان قرار دارد نیز دیدن می‌کنید. فضای داخل زیردریایی همراه با اسلحه‌ها، تجهیزات و حتی وسایل شخصی خدمه کشتی، مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهند کرد. شما زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را گشته و برای برگشت از تور اروپا خرید کنید. سواری برگشت به سمت بندر و کشتی کروز پایان‌بخش این تور خواهد بود.

Porto Montenegro

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کوتور (مونته نگرو)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کوتور (مونته نگرو)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021