تورهای انتخابی کشتی کروز در کالیاری (ایتالیا)

با تورهای انتخابی کشتی‌های MSC، بازدید از کالیاری ایتالیا برای همیشه در یادتان خواهد ماند. کالیاری جاذبه‌های بسیاری دارد؛ از جاذبه‌های تاریخی چند هزار ساله گرفته تا جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی، این شهر تجربه شما از تور کشتی کروز را به تجربه‌ای فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در کالیاری (ایتالیا)

بازدید از کالیاری (CAG01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور، یک نصف روز را به گشت و گذار در بندر تاریخی کالیاری، مرکز جزیره Sardinia ایتالیا، خواهید پرداخت. این تور با یک سواری با اتوبوس و گذشتن از کنار جاذبه‌های مهم شهر کالیاری مانند باسیلیکای قرن هجدهمی Our Lady of Bonaria و خط ساحلی 8 کیلومتری زیبا و دیدنی ساحل Poetto در راه رسیدن به اولین مقصد تور شروع می‌شود. در اولین ایستگاه به پارک Monte Urpinu می‌رسید. این پارک دوست‌داشتنی مانند واحه‌ای سرسبز در میان شهر خودنمایی می‌کند. از این پارک می‌توانید منظره‌هایی عالی از شهر قدیمی کالیاری را نیز ببینید. بعد از این توقف کوتاه، به مرکز شهر می‌روید و گشت پیاده خود همراه با راهنما را در مرکز تاریخی کالیاری شروع می‌کنید. دروازه قرن هفدهمی Porta Cristina نقطه شروع شما خواهد بود. در مسیر پیاده‌رویتان از بیرون کلیسای جامع شهر (قرن 13 و 14) و برج فیل (قرن 14) دیدن خواهید کرد. این برج به خاطر فیل مرمری کوچکی که در یک گوشه آن قرار داده شده به این نام خوانده می‌شود. قبل از برگشتن به کشتی کروز، زمان آزاد خواهید داشت تا اطراف را گشته و خرید کنید.

Monte Urpinu

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است. بنابراین برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

نورا (CAG03)

  • مدت زمان تور: 4.15 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

در این تور نیم روزه، تجربه ساردینیایی خود را با نگاهی به گذشته‌های دور این جزیره تکمیل خواهید کرد. شما در این تور از محوطه باستان‌شناسی نورا (Nora) دیدن خواهید کرد. این شهر باستانی در شبه جزیره‌ای در جنوب کالیاری قرار گرفته است. یک سواری راحت با اتوبوس، شما را به این بندر و شهر فنیقی می‌رساند. تاریخ این شهر به قرن هشتم قبل از میلاد مسیح می‌رسد. نورا بین قرن‌های پنجم تا سوم قبل از میلاد در زیر سلطه کارتاژها بوده است. در زمان رومی‌ها این شهر به یک مرکز تجاری مهم و به یکی از اصلی‌ترین شهرهای ساردینیا تبدیل شد. کاوش‌های باستان‌شناسی از سال 1952 به این سمت، تئاترها، معابد، حمام‌های آب گرم، خانه اشراف و باقی‌مانده‌های تزئینات موزائیکی آن دوره را نمایان کرده‌اند. راهنمای تور شما را در اطراف این شهر شگفت‌انگیز گردانده و به شما دیدی عالی از زندگی در این شهر در زمان باستان می‌دهد. بعد از آن به کشتی کروز برخواهید گشت.

Nora

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است. بنابراین برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

بازدید از نوراگه‌ها در بارومینی (CAG02)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

جزیره ساردینیای ایتالیا، خانه‌ی مجموعه منحصر به فردی از حدود 7000 برج سنگی باستانی و اسرارآمیز به نام نوراگه (Nuraghe) است. این سازه‌ها بین عصر برنز (قرن هجدهم قبل از میلاد) تا قرن دوم بعد از میلاد مسیح در این جزیره ساخته شده‌اند. با این که در مورد ماهیت اصلی این سازه‌های عجیب اطلاعات کمی در دست است، اما به خاطر شکل و مکان‌های استراتژیک‌شان به نظر می‌آید اهدافی نظامی داشته‌اند. بعد از ترک کشتی کروز، اتوبوس شما را به شهر کوچک Barumini و مجموعه نوراگه‌هایش می‌رساند. این مکان در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بازدید پر از اطلاعات شما، با نگاهی دقیق از بیرون به این سازه‌های سنگی سحرانگیز شروع شده و در ادامه از داخل یک برج 3 طبقه دیدن خواهید کرد. بعد از آن به کالیاری برگشته و در یک سواری مفرح از جاذبه‌های اصلی شهر دیدن می‌کنید. برای عکس گرفتن توقفی کوتاه در پارک Monte Urpinu خواهید داشت. از آن جا می‌توانید مناظری خارق‌العاده از Golfo degli Angeli یا خلیج فرشته‌ها را ببینید و عکسهای یادگاری برای برگشت از تور کشتی کروز بگیرید.

Barumini

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار است. بنابراین برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

گشت پانورامیک کالیاری و نمایش‌های فولکلور (CAG06)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، بدون راهنما، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

چشم‌اندازها، صداها و مزه‌های کالیاری و بازدید از مناطق طبیعی و زیبای این شهر، برنامه این گشت نیم روزه هستند. این تور با یک سواری با اتوبوس و بازدید از جاذبه‌های اصلی شهر شروع می‌شود. این گردش مفرح شما را از کنار مهم‌ترین دیدنی‌های کالیاری مانند باسیلیکای قرن هجدهمی Our Lady of Bonaria و ساحل بسیار طولانی و تماشایی Poetto عبور خواهد داد. اگر شانس با شما یار باشد، شاید بتوانید در مسیر فلامینگوهای صورتی را نیز ببینید. بعد از گشت شهری، راهی شهر همسایه Maracalagonis و مقصدتان یعنی رستوران Casa Atzeri خواهید شد. صاحب رستوران با یک نوشیدنی محلی به شما خوش‌آمد می‌گوید. آنجا به تماشای طرز تهیه شیرینی‌های سنتی ساردینیایی می‌نشینید و در آخر فرصت چشیدن این خوراکی‌های خوشمزه را نیز خواهید داشت. در تمام مدت نوای دل‌انگیز موسیقی محلی فضا را پر می‌کند. با وجود کارکنانی که لباس‌های محلی ساردینیایی پوشیده‌اند، در تور ایتالیا شما خیلی بیشتر با سنت‌ها و رسوم مردم محلی آشنا می‌شوید. در مسیر برگشت به کشتی کروز، مناظر زیبا و تماشایی، پایانی خوش برای این تور منحصر به فرد رقم می‌زنند.

Cagliari

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

ترا آنتیکا (CAG05)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، بدون راهنما، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 102 دلار (بزرگسالان)، 72 دلار (کودکان)

با یک سواری کوتاه با اتوبوس به سمت شمال کالیاری شما به شهر کوچک و زیبای Dolianova می‌رسید. این شهر مرکز محلی روغن زیتون است. تور مفرح یک روزه شما با بازدید از یک آسیاب زیتون شروع می‌شود. در آنجا فرصت دارید تا با فرآیند تهیه روغن زیتون آشنا شوید. در ادامه از موزه زیتون دیدن خواهید کرد. در آنجا اطلاعات بیشتری در مورد زیتون به دست خواهید آورد. بعد از آن به کلیسای جامع Dolianova خواهید رفت. این کلیسای قرن دوازدهمی وقف Saint Pantaleon شده و به سبک پیزایی-رومی ساخته شده است. البته بعدها جزئیاتی با سبک گوتیک به این بنا اضافه شدند. آخرین ایستگاه شما در این تور، چشیدن سوسیس‌ها، پنیرها و زیتون‌های خوشمزه این شهر در یکی از مکان‌های مختص این کار است. در این جا نان خوشمزه و نازک Pane carasau مخصوص ساردینیا را نیز مزه خواهید کرد. این تور با برگشت به کالیاری پایان می‌گیرد.

Dolianova

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بوده و برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. لباس های پوشیده برای بازدید از مکانهای مذهبی نیاز است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در کالیاری (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در کالیاری (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021