تورهای انتخابی کشتی کروز در پالما دی مایورکا (اسپانیا)

تور کشتی کروز انتخابی هوشمندانه برای لذت بردن از شهر پالما یا همان پالما دی مایورکا است. غیر از سواحل عالی و طبیعت زیبا، این شهر پر است از جاذبه‌های تاریخی. زندگی شبانه پر هیجان، آن را به مقصدی عالی برای دوستداران ماجراجویی تبدیل کرده است. تورهای انتخابی کشتی کروز در پالما دی مایورکا شما را با جنبه‌های مخلتف این شهر آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در پالما دی مایورکا (اسپانیا)

نمایش در سان آمار (PMI22)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

به خاطر سواحل بی‌نظیر، آفتاب تمام‌نشدنی و مناظر خارق‌العاده، جزیره زیبای مایورکا در دهه 1950 به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شد. اما فراتر از این زیبایی طبیعی، این جزیره یک زندگی شبانه پر هیجان را به مسافران تور اسپانیا ارائه می‌دهد. یکی از بهترین نمونه‌های این شور و هیجان را می‌توانید در Son Amar تجربه کنید. این عمارت بزرگ قرن شانزدهمی، بیرون از پالما قرار گرفته و از دهه 1960 تجربه دیدن نمایشی خاص و تماشایی را در فضایی شیک و زیبا به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از نوشیدنی خود لذت برده و یک نمایش عالی شامل آواز، رقص محلی، کمدی و حرکات آکروباتیک را نظاره‌گر باشید. بازیگران و رقصنده‌ها در این نمایش شما را به سفری به دور دنیا می‌برند. لباس‌های محلی پر زرق و برق و صحنه‌ای مجلل همراه با نمایش نور و صدا، یک شب به‌یادماندنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. در پایان نمایش به کشتی کروز بر می‌گردید.

Son Amar

گشت با دوچرخه کوهستانی در پالما (PMI06)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

اگر بعد از استفاده از امکانات تفریحی و آرامش‌بخش کشتی کروز، تمایل داشتید یک فعالیت پر انرژی و با تحرک بیشتر انجام دهید، این تور همان چیزی است که به دنبالش هستید. در این تور مفرح بازدید از پالما، سوار بر یک دوچرخه کوهستانی می‌شوید، در اطراف شهر رکاب می‌زنید و از آفتاب دوست‌داشتنی مدیترانه‌ای لذت می‌برید. راهنما شما را به یک گشت پر از اطلاعات از شهر برده و جاذبه‌های اصلی پالما را به شما نشان می‌دهد. در این تور از هزارتوی منطقه تاریخی شهر و حمام‌های عربی نیز دیدن می‌کنید.

Arab Baths

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. راهنمایی تور تنها به انگلیسی و اسپانیایی است. حداقل سن برای شرکت در این تور 8 سال (قد 1.2 متر) است. در دسترس بودن دوچرخه‌ی مخصوص کودکان را نمی‌توان تضمین کرد.

گشت شهر پالما (PMI01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این تور بازدید از جاذبه‌های پالما، فرصت می‌کنید از قلعه Bellver، یک دژ تاریخی ساخته شده به سبک گوتیک، بازدید کنید. در منطقه Barrio Gótico زمان آزاد دارید تا منطقه را بگردید. شما همچنین از کلیسای جامع گوتیک شهر که در سال 1230 و در مکان قبلی یک مسجد باستانی ساخته شده دیدن می‌کنید. از Plaza de Toros بازدید می‌کنید، جایی که سنت اسپانیایی گاوبازی هنوز هم در این محل به جای آورده می‌شود. یکی دیگر از سنت‌های مایورکایی، ساخت مرواریدهای بدلی است. می‌توانید در یکی از کارخانه‌های تولید مروارید، از نزدیک با نحوه ساخت آنها آشنا شوید. مرواریدهای مایورکایی از قرن نوزدهم تا به امروز در این جزیره ساخته می‌شوند و در تمام جهان برای کیفیت‌شان مشهور هستند. تنها متخصصان می‌توانند تفاوت این مرواریدها را با مرواریدهای اصلی متوجه شوند.

توجه: در داخل کلیسای جامع تنها می‌توانید بدون فلش عکس بگیرید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. در محل جاذبه‌ها پله وجود دارد و مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

پارک آبی پالما (PMI04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

شهر Costa D'en Blanes به فاصله یک سواری کوتاه با اتوبوس از پالما قرار دارد. در این شهر یک پارک آبی منحصر به فرد با مجموعه‌ای کامل از امکانات تفریحی وجود دارد. این گشت بازدید از Marineland، یک تفریح فوق‌العاده مهیج برای کودکان بوده و اوقات خوشی را برای کل خانواده فراهم می‌کند. از میان تعداد زیادی جاذبه‌های پارک، می‌توان به محوطه پنگوئن‌ها، آکواریوم کوسه‌ها، نمایش پرنده‌های عجیب، خانه طوطی‌ها و البته نمایش‌های بسیار محبوب دلفین‌ها و شیرهای دریایی اشاره کرد. شما زمان آزاد دارید تا پارک را به دلخواه خودتان گشته و از امکانات بسیار پارک مانند فروشگاه هدیه و خدمات عکاسی استفاده کنید.

توجه: این تور از نیمه ژوئن تا پایان سپتامبر برگزار می‌شود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

غارهای اژدها (PMI02)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

آن‌هایی که به زمین‌شانسی، غارشناسی و پدیده‌های طبیعی علاقه دارند، در این تور از یکی از شگفت‌آورترین مجموعه غارهای دنیا دیدن می‌کنند. این غارها به خاطر فرسایش ساحلی به وجود آمده‌اند و با 2 کیلومتر طول، شامل مجموعه‌ای از دریاچه‌های دیدنی هستند. یکی از این دریاچه‌ها یعنی دریاچه Martel، بزرگترین دریاچه زیرزمینی زمین است. بازدید از این غارها، با دیدن کنسرتی به یاد ماندنی که روی قایق‌های کوچک اجرا می‌شود، به یکی از بهترین تجربه‌هایتان در تور کشتی کروز تبدیل می‌شود. بعد از بازدید از غارها به روی زمین بر می‌گردید و قبل از برگشتن به کشتی کروز فرصت می‌کنید از یک کارخانه مروارید بدلی دیدن کنید.

توجه: پیاده‌روی در غار شامل حرکت بر روی سطوح لغزنده و عبور از پله‌ها است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. بازدید از داخل غارها بدون راهنما است.

بازدید از بندر آدریانو در شب (PMI31)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ظرفیت محدود، تور پر مخاطب، امکان حضور افراد ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 39 دلار (بزرگسالان)، 29 دلار (کودکان)

یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به جنوب غرب پالما و شهر ساحلی El Toro و بندر شگفت‌انگیز Adriano می‌رساند. این بندر یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین تفرجگاه‌های ساحلی در کل مدیترانه است. علاوه بر تعداد زیادی لنگرگاه برای کشتی‌های تفریحی فوق‌العاده لوکس در تمام ابعاد، این اسکله منزلگاه خیل عظیمی از بوتیک‌های مد روز، کافه‌های شیک و رستوران‌های عالی است. تمام این‌ها، این اسکله را به مکانی عالی برای بازدید در تمام طول روز تبدیل کرده‌اند. در این تور زمان آزاد دارید تا خودتان اسکله را گشته، خرید کنید، یک کافه پیدا کنید و از فضای آرامش‌بخش محیط لذت ببرید یا به یک رستوران شیک رفته و یک شام عالی میل کنید (به هزینه خودتان). در این اسکله انتخاب‌های بسیاری دارید؛ غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی و آسیایی بخشی از گزینه‌هایتان هستند. در زمان مقرر، اتوبوس منتظر شما خواهد بود تا شما را به پالما و کشتی کروز برگرداند.

Port Adriano

توجه: مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. این تور تنها در ماه‌های تابستانی برگزار می‌شود.

گشت با قایق دو بدنه (PMI07)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

این تور به شما شانس این را می‌دهد که از زاویه‌ای متفاوت نگاهی نزدیک به خط ساحلی بسیار زیبای پالما بیاندازید. بعد از سوار شدن بر یک قایق دو بدنه (catamaran) مدرن، از کنار جاذبه‌های اصلی پالما گذشته و در زمان زیادی که در اختیار دارید، می‌توانید با آرامش کامل از مناظر شگفت‌آور این جزیره لذت ببرید. مسیری که در امتداد ساحل می‌پیمایید، به شما فرصت می‌دهد از مناظر شگفت‌آور بندر قدیمی و همچنین منطقه حومه شهری Cala Mayor و غارهای زیبای اطراف ساحل Illetas دیدن کنید. اگر هوا خوب باشد، قایق دور از ساحل و روبه‌روی تفرجگاه ساحلی Illetas توقف می‌کند و شما فرصت این را خواهید داشت که در دریا شنا کنید. برای تکمیل کردن لذت این سفر دریایی، بر روی قایق با یک خوراکی سبک و نوشیدنی پذیرایی می‌شوید. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

Majorca

توجه: این تور از ژوئن تا پایان سپتامبر برگزار می‌شود. راهنمایی گشت به انگلیسی و اسپانیایی خواهد بود.

شام و نمایش در سان آمار (PMI03)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

در دهه 50 بود که پالما دی مایورکا به مقصدی محبوب برای تعطیلات تبدیل شد. سواحل بی‌نظیر، آفتاب تمام‌نشدنی و مناظر تماشایی، عمده دلایل این محبوبیت بودند اما در کنار این جاذبه‌های طبیعی، پالما یک زندگی شبانه پر هیجان را نیز به گردشگران وعده می‌دهد. یکی از بهترین نمونه‌های این هیجان را می‌توانید در Son Amar تجربه کنید. در Son Amar مهمانان از یک شام کامل (4 قسمتی) لذت برده و به دیدن نمایش‌های مهیج از حرکات آکروباتیک، آواز و رقص‌های محلی می‌نشینند. مجموعه‌ای از 30 بازیگر حرفه‌ای شما را به سفری به دور دنیا می‌برند. در پایان نمایش به کشتی کروز بر می‌گردید.

Son Amar

قدم زدن شبانه و نوشیدنی در کافه آباکو (PMI30)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، همراه با نوشیدنی، تور پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

در این تور شبانه، همراه با راهنما در خیابان‌های دیدنی پالما دی مایورکا قدم زده و از جاذبه‌های شهر دیدن می‌کنید. در ابتدای مسیر از کلیسای جامع سانتا ماریای پالما دیدن می‌کنید. این شاهکار قرن سیزدهمی گوتیک، در محل یک مسجد قدیمی ساخته شده است. گشت‌تان در کوچه‌های خوش‌منظره بخش قدیمی شهر ادامه پیدا کرده و در مسیرتان به ساختمانی قرن هفدهمی با درهای بزرگ و قدیمی می‌رسید. پشت این ساختمان، کافه شگفت‌انگیز Abaco قرار گرفته است. در این کافه در حیاط نشسته و در فضای آرامش‌بخشش یک نوشیدنی میل می‌کنید. کافه را ترک می‌کنید و کمی بیشتر در شهر می‌گردید. تور با برگشت‌تان به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Abaco

توجه: این تور شامل پیاده‌روی در خیابان‌های سنگ‌فرش شده است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در پالما دی مایورکا (اسپانیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در پالما دی مایورکا (اسپانیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021