تورهای انتخابی کشتی کروز در ونیز (ایتالیا)

تورهای گردشی کشتی کروز در ونیز، انتخابی هوشمندانه برای دیدن جاذبه‌های اصلی این شهر زیبا و رمانتیک هستند. در این تورها شما بهترین‌های این شهر را به بهترین شکل و بدون نگرانی تجربه خواهید کرد. گشت 30 دقیقه‌ای گوندولا سواری در بسیاری از این تورها لحاظ شده است.

تورهای انتخابی کشتی کروز در ونیز (ایتالیا)

گوندولا سواری و گشت پیاده‌روی همراه با راهنما (VCE05D)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 109 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)

هیچ بازدیدی از شهر رمانتیک ونیز در تور ایتالیا با کشتی کروز را نمی‌توان بدون تجربه‌ی سواری گوندولا همراه با گوندولاران‌های سنتی، کامل شده به حساب آورد. سوار بر گوندولا، همان طور که کانال به کانال حرکت می‌کنید، می‌توانید از دیدن پل‌های زیبا، قصرهای سلطنتی باشکوه و خیابان‌های باریک ونیز لذت ببرید. بعد از گذراندن یک گشت همه جانبه و پر از اطلاعات در خیابان‌های ونیز همراه با یک راهنمای محلی، در میدان سنت مارک، محل قرارگیری کلیسای جامع سینت مارک، زمان آزاد برای گشتن خواهید داشت. این نقطه پایانی تور شما خواهد بود. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید؛ چمدان‌های خود را بر می‌دارید و به فرودگاه مارکوپولوی ونیز منتقل می‌شوید.

توجه: در زمان 30 دقیقه‌ای گوندولاسواری، راهنما حضور نخواهد داشت. نقطه پایانی این تور فرودگاه ونیز خواهد بود. این تور مناسب کسانی است که در ونیز از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 17.30 پرواز دارند.

گوندولا سواری و گشت پیاده‌روی همراه با راهنما (VCE05T)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 92 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

تور ونیز را نمی‌توان بدون تجربه سواری با گوندولا، همراه با پارو زدن‌های گوندولاران‌های سنتی، کامل شده دانست. گوندولاران برای به دست آوردن گواهینامه انجام این پیشه قدیمی و مقدس، باید ثابت کند مهارت‌هایی سطح بالا در جهت‌یابی دارد، زیر و بم کانال‌های ونیز را می‌شناسد و با تاریخ و جاذبه‌های گردشگری شهر آشنا است. سوار بر گوندولا همان طور که کانال به کانال حرکت می‌کنید می‌توانید از دیدن پل‌های زیبا، قصرهای سلطنتی باشکوه و خیابان‌های باریک ونیز لذت ببرید. در این گشت زمان آزاد برای دیدن میدان سنت مارک، محل قرارگیری کلیسای جامع سینت مارک خواهید داشت. بعد از آن یک گشت همه جانبه و پر از اطلاعات در خیابان‌های ونیز، همراه با یک راهنمای محلی خواهید داشت. این تور با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Gondola

توجه: در زمان 30 دقیقه‌ای گوندولاسواری راهنما حضور نخواهد داشت. این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که ونیز در میانه سفرشان قرار دارد و در این شهر از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند.

انتقال به میدان سنت مارک (VCE03)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)

بعد از ترک کشتی کروز شما می‌توانید چمدان‌های خود را به صندوق امانات تحویل داده و سوار قایق شوید تا در مسیر راه‌های آبی به میدان مشهور سنت مارک برسید. این میدان، مرکز اجتماعی، مذهبی و سیاسی ونیز است. شما زمان آزاد خواهید داشت تا این میدان زیبا و باسیلیکای سینت مارک که در همین محل قرار دارد را ببینید. این کلیسا نمونه‌ای باشکوه از معماری بیزانسی است و در کنار قصر دوج قرار گرفته است. شما همچنین می‌توانید در خیابان‌های زیبای ونیز قدم زده و افسون واقعی شهر را به بهترین شکل تجربه کنید. بعد از برگشتن به بندر و برداشتن چمدان‌هایتان، این تور با انتقال شما به فرودگاه مارکوپولوی ونیز پایان می‌گیرد.

توجه: نقطه پایانی این تور فرودگاه ونیز خواهد بود. این تور مناسب کسانی است که در ونیز از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 17.30 پرواز دارند.

تور پانورامیک قایق‌سواری، جزیره مورانو و میدان سن مارکو (VCE11)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر (کد VCE11D): 65 دلار (بزرگسالان)، 49 دلار (کودکان)
  • قیمت برای هر نفر (کد VCE11T): 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

بعد از سوار شدن بر یک قایق عالی در ترمینال ونیز، تور شما با یک سواری لذت‌بخش، ابتدا به سمت میدان سنت مارک شروع می‌شود. بعد از آن با عبور از از کنار ضرادخانه ونیز و جزیره‌های کوچکی مانند San Giorgio Maggiore و San Servolo و La Certosa به جزیره مورانو ونیز می‌رسید. همان طور که قایق در کنار ساحل حرکت می‌کند راهنمای تور اطلاعات کاملی در مورد این جزایر به شما می‌دهد. جزیره  مورانو به خاطر سنت شیشه‌سازیش که به قرن دوازدهم بر می‌گردد مشهور است. در موارنو شما شانس این را خواهید داشت که از کارگاه یک شیشه‌ساز مشهور دیدن کرده یا در خیابان‌ها قدم زده و از باسیلیکای زیبای سن دوناتو دیدن کنید. این تور با دادن زمانی آزاد برای گذراندن در میدان سنت مارک قبل از برگشتن به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Murano

توجه: نقطه پایانی تور با کد VCE11D فرودگاه Marco Polo ونیز خواهد بود. این تور مناسب کسانی است که در ونیز از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 17.30 پرواز دارند. تور با کد VCE11T برای مسافرانی است که در ونیز از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند و سفرشان همچنان ادامه دارد.

تجربه گوندولا، تور پیاده‌روی همراه با راهنما و برترین موزه‌های ونیز (VCE08)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر (کد VCE08D): 109 دلار (بزرگسالان)، 79 دلار (کودکان)
  • قیمت برای هر نفر (کد VCE08T): 95 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

گوندولاسواری یک راه عالی برای گشت و گذار در شهر رمانتیک ونیز است. همانطور که سوار بر گوندولا کانال به کانال را می‌پیمایید، مناظر نفس‌گیر پل‌ها، قصرها و خیابان‌های باریک، جلوی چشمان شما پدیدار می‌شوند. این تور شامل زمان آزاد کوتاهی در میدان سن مارکو نیز می‌شود. بعد از آن همراه با یک راهنمای محلی یک گشت پیاده‌روی پر از اطلاعات در خیابان‌های زیبای ونیز خواهید داشت. یک بلیت مخصوص موزه، شما را در سریعترین حالت ممکن به موزه مورد علاقه‌تان می‌رساند؛ امکانی منحصر به فرد که تور کشتی کروز در اختیارتان قرار میدهد. شما می‌توانید بین موزه‌های قصر دوج، موزه Correr، موزه باستان‌شناسی، Biblioteca Marciana و تعداد بی‌شماری موزه‌ی دیگر یکی را انتخاب کنید. این تور با برگشت به بندر پایان می‌گیرد.

Venice

توجه: در زمان 30 دقیقه‌ای گوندولاسواری، راهنما حضور نخواهد داشت. نقطه پایانی تور با کد VCE08D فرودگاه Marco Polo ونیز خواهد بود. این تور مناسب کسانی است که در ونیز از کشتی کروز پیاده می‌شوند و بعد از ساعت 17.30 پرواز دارند. تور با کد VCE08T برای مسافرانی است که در ونیز از کشتی کروز پیاده نمی‌شوند و سفرشان همچنان ادامه دارد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در ونیز (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در ونیز (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021