تورهای انتخابی کشتی کروز در والتا (مالتا)

شبه جزیره مالتا کشوری اروپایی است که بین جزیره سیسیل ایتالیا و ساحل آفریقای شمالی قرار گرفته است. بازدید از این کشور معمولا همراه با تور ایتالیا یا تور کشتی کروز همراه است. کشتی های کروز MSC در توقف‌های خود در این کشور تورهای بازدید از شهرهای مختلف این کشور را به مسافران خود ارائه می‌دهند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در والتا (مالتا)

بازدید از رباط، موستا و مدینه (MLT03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

نصف روز بیرون از کشتی کروز و بازدید از مهم‌ترین دیدنی‌های مالتا، گنجینه‌های این تور تفریحی بازدید از مکان‌های گردشگری این کشور هستند. این تور با یک سفر کوتاه با اتوبوس به اولین مقصد شروع می‌شود: شهر دیوار کشی‌شده‌ی قرون وسطایی Mdina که توسط شوالیه‌های مالتا در نیمه دوم قرن شانزدهم ساخته شده و زمانی پایتخت مالتا بوده است. این شهر همچنین به شهر سکوت شهرت دارد چرا که در این شهر محدودیت‌های سنگینی برای وسایل نقلیه موتوری در درون مرزهای دیوارهایش وجود دارد و شهری است که تنها می‌توان آن را با پای پیاده گشت. در این تور شما در این شهر قدیمی دوست‌داشتنی قدم زده و از دیدن استحکامات قدیمی شهر شگفت‌زده خواهید شد. مقصد بعدیتان شهر Rabat است. در این جا شما یک پیاده‌روی کوتاه خواهید داشت و زمان دارید تا شهر را گشته و برای برگشت از تور اروپا سوغات بخرید. آخرین مقصد این تور شهر نزدیک به این شهر یعنی شهر Mosta خواهد بود. در این شهر شما می‌توانید کلیسای خارق‌العاده عروج مریم را ببینید. این بنا در سال 1871 وقف شده و ساختمان استوانه‌ایش (Rotunda)، یکی از بزرگترین گنبدهای بی‌تکیه‌گاه دنیا را دارد. بعد از یک سواری کوتاه با اتوبوس شما به بندر برگشته و وارد کشتی کروز می‌شوید.

توجه: چون که بازدید شما از مدینه (Mdina) کاملا با پای پیاده انجام می‌شود و شامل زمان‌های طولانی پیاده‌روی است این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. اگر چه تمام مکان‌ها مناسب حرکت با ویلچر هستند، با این حال منطقه مدینه سنگ‌فرش است و ممکن است برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند راحت نباشد. اگر کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند تمایل داشته باشند در این تور شرکت کنند باید کمک کننده استخدام کنند. در روزهای یکشنبه بازدید از کلیسای جامع Mosta از بیرون محوطه خواهد بود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی لازم است.

بازدید از والتا و مدینه (MLT01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

وقتی در تور مالتا هستید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که نه تنها پایتخت کنونی مالتا یعنی والتا را ببینید بلکه از پایتخت سابق این جزیره یعنی Mdina نیز بازدید کنید. این دو شهر مقصدهایی فوق‌العاده جذاب برای این تور نصف روزه هستند. والتا مقصد اول این تور است. در این شهر شما می‌توانید از باغ‌های Barrakka (یک پارک عمومی بسیار زیبا) بازدید کرده و از مناظر نفس‌گیر بندرگاه بزرگ (Grand Harbour) لذت ببرید. بعد از آن از St. Johns Co-Cathedral که توسط شوالیه‌های مالتا در نیمه دوم قرن شانزدهم ساخته شده است دیدن می‌کنید. فضای داخلی پر جزئیات این مکان پر است از گنجینه‌های هنری شامل شاهکار نقاش معروف کاراواجو (Caravaggio). این تور بعد از آن ادامه پیدا کرده و به سمت شهر دیوار کشی‌شده‌ی قرون وسطایی مدینه (Mdina) خواهید رفت. این شهر در مرکز جزیره قرار گرفته و شهر سکوت لقب دارد چرا که در این شهر محدودیت‌های شدیدی برای وسایل نقلیه موتوری وجود دارد. شما در این شهر از کلیسای جامع سینت پاول با سبک معماری باروک دیدن خواهید کرد؛ کلیسایی که ابهت خود را به رخ شهر می‌کشد. بعد از آن از قدم زدن در خیابان‌ها و کوچه‌های باریک این تکه زنده از تاریخ لذت خواهید برد. تور شما بعد از آن تمام شده و شما به کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: به این دلیل که بازدید شما از شهر مدینه (Mdina) تماما با پای پیاده صورت می‌گیرد و شامل زمان‌های طولانی پیاده‌روی می‌شود، این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. اگر چه تمام مکان‌ها مناسب حرکت با ویلچر هستند با این حال خیابان‌های مدینه سنگ‌فرش شده‌اند و تردد در این خیابان‌ها ممکن است برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند راحت نباشد. اگر کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند تمایل داشته باشند در این تور شرکت کنند، باید کمک کننده استخدام کنند. اگر این تور با بعد از ظهر شنبه مصادف شود، بازدید از کلیسای سینت جاون (St. Johns Co-Cathedral) از بیرون خواهد بود. مهمانان از موزه ملی دیدن می‌کنند. همراه داشتن لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی توصیه می‌شود. این تور روزهای یکشنبه اجرا نمی‌شود.

بازدید از معبدهای دوران نوسنگی و خلیج مارساشلوک (MLT10)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 49 یورو (بزرگسالان)، 35 یورو (کودکان)

جزیره‌های مالتا و جزیره همسایه یعنی جزیره Gozo، خانه مجموعه یازده تایی از جاذبه‌های ماقبل تاریخی فوق‌العاده جذاب هستند. هفت تا از این‌ها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. از جمله آن‌ها می‌توان به معبدهای خارق‌العاده خرسنگی مالتا اشاره کرد. بازدید از این مکان‌های فوق‌العاده جالب از مهندسی باستانی، اولین توقف در این تور نیم روزه خواهد بود. تور شما را به جنوب شرقی جزیره خواهد برد. این معابد در میان قدیمی‌ترین ساختمان‌های مستقلی قرار دارند که تاکنون روی زمین شناخته شده‌اند. زمان ساخت برخی از آن‌ها به دوران قبل از اهرام مصر بر می‌گردد و نماینده‌ای فوق‌العاده تاثیرگذار از آن دوره تاریخی هستند. بعد از آن شما به سمت دهکده ماهیگیری Marsaxlokk تورتان را ادامه خواهید کرد، این دهکده که در سواحل دومین خلیج طبیعی بزرگ مالتا قرار گرفته است. در این دهکده می‌توانید قایق‌های ماهیگیری لوزوی زیبا و رنگارنگ را ببینید. به خاطر سنتی دریانوردی که احتمالا تاریخش به زمان فنیقی‌ها می‌رسد، تمام این قایق‌های لوزو (luzzu) یک جفت چشم نقاشی شده بر روی دماغه قایق‌ها دارند. شاید به این خاطر است که همیشه ببینند که کجا میروند. اتوبوس شما را به بندر و کشتی کروز بر می‌گرداند.

توجه: این تور برای مهمانانی که در راه رفتن مشکل دارند یا با ویلچر حرکت می‌کنند مناسب نیست.

تجربه دلفین‌ها (MLT14)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 162 یورو (بزرگسالان)، 149 یورو (کودکان)

آیا با بچه‌ها به تور مالتا آمده‌اید؟ روز دلفین‌ها را از دست ندهید، این برنامه تجربه‌ای عالی هم برای بچه‌ها و هم عاشقان طبیعت است. شما اسکله را ترک کرده و به سمت پارک دریایی خواهید رفت. در آنجا شما در مورد رفتار دلفین‌ها اطلاعات آموزش داده می‌شوید و یاد می‌گیرید که چطور با این پستانداران نجیب رفتار کنید. بعد از آن به سمت استخر دلفین‌ها رفته و در آنجا با دلفین‌های پوزه‌بطری (شناخته‌شده‌ترین نوع دلفین‌ها بین مردم) برای حدود 20 دقیقه آشنا شده و با آن‌ها بازی می‌کنید. قبل از برگشت به کشتی کروز، زمان آزاد برای بازدید از پارک خواهید داشت.

Marine Park

توجه: برای شرکت در این تور مهمانان باید شناگران خوبی بوده و وضعیت فیزیکی خوبی داشته باشند. شرکت‌کنندگان حداقل باید 8 سال سن داشته باشند. همراه داشتن حوله و لباس شنا فراموش نشود. قبل از شرکت در این تور شما باید نامه برائت از صدمات را امضا کنید. در پاییز و زمستان، زمان این تور 2.5 ساعت خواهد بود و زمان اضافی نیز نخواهید داشت. شما این تور را تنها می‌توانید از روی کشتی کروز تهیه کنید.

تور مناظر جزیره مالتا (MLT24)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، شامل سفر طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 29 یورو (بزرگسالان)، 22 یورو (کودکان)

اگر می‌خواهید در تور مالتا دیدی کلی نسبت به شهرها و مناظر مالتا داشته باشید می‌توانید در این تور برای دیدن مناظر اطراف جزیره شرکت کنید. اولین نقطه توقف شما شهر قلعه‌ای قدیمی Vittoriosa است که در سمت جنوبی جزیره قرار گرفته است. این شهر خانه اولیه شوالیه‌ها بوده است، زمانی که در سال 1530 به مالتا رسیدند. این شهر پر است از جاذبه‌های توریستی و از آن جمله می‌توان به اسکله شهر، موزه دریایی مالتا و کلیسای سینت لورنس اشاره کرد. بعد از پیاده‌روی همراه با راهنما شما به شهر Senglea خواهید رفت. در برج مراقبت Vedette دوربین خود را آماده نگه دارید تا مناظر خارق‌العاده بندرگاه را شکار کنید. توقفگاه بعدی در این لیست، حرکت با اتوبوس به سمت دهکده زیبای ماهیگیری Marsaxlokk خواهد بود. در این جا می‌توانید از زمان‌های آزاد خود استفاده کرده و مطمئن شوید بازدید از قایق‌های ماهیگیری رنگارنگ و زیبای luzzu را از دست نخواهید داد. بر اساس یک سنت قدیمی دریانوردی در این منطقه، قایق‌های luzzu روی بدنه‌هایشان دو چشم دارند. آخرین توقف شما در این تور، غار آبی در Wied iż-Żurrieq خواهد بود. شما در این منطقه این فرصت را دارید که منظره غارها را از بالا دیده و زمان آزاد خواهید داشت تا بتوانید یک سواری 20 دقیقه‌ای با قایق داشته باشید (قیمت این سواری روی تور محاسبه نشده است).

Marsaxlokk

توجه: با این که تمام مکان‌های این تور به جز منظره غار آبی قابل رفتن با ویلچر هستند، با این حال زمین‌های Vittoriosa سنگی هستند و ممکن است برای کسانی که با ویلچر حرکت می‌کنند راحت نباشد. این مهمانان باید همراه با یک کمک‌کننده به این تور بیایند.

تور قایق سواری در بندرگاه و چشیدن نوشیدنی‌های محلی (MLT04)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 یورو (بزرگسالان)، 35 یورو (کودکان)

برای دیدن مالتا، کشتی کروز را ترک کرده و سوار یک قایق موتوری مدرن شوید و از یک سواری آرام در طول سواحل خوش‌منظره مالتا لذت ببرید. در این مسیر شما از منطقه سه شهر شامل شهرهای Senglea و Cospicua و Vittoriosa دیدن خواهید کرد. روبروی منطقه سه شهر (Cottonera)، پایتخت مالتا یعنی Valletta قرار گرفته است. شما از طریق مسیر آبی به بندرگاه این شهر می‌رسید. این شهر قسمت اعظم میراث معماری خود را حفظ کرده است. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های والتا اسکله شهر است؛ این منطقه زیبا معماری‌های قرن هجدهمی سبک باروک داشته و به شکل گسترده‌ای بازسازی شده است. دوربین خود را همراه داشته باشید تا از مناظر حیرت‌آور بندرگاه عکس بگیرید. در این جا می‌توانید از برنامه چشیدن نوشیدنی‌های محلی نیز لذت ببرید. قبل از برگشتن به بندر شما در یک جواهر فروشی خیلی مشهور توقف داشته و می‌توانید برای برگشت از تور کشتی کروز خرید انجام دهید.

توجه: امکان‌پذیری این گشت وابسته به باد و وضعیت دریا در آن روز خواهد بود. این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. برای رسیدن به قایق باید از تعداد زیادی پله عبور کنید.

تور جیپ سواری (MLT12)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

در این تور 4 ساعته شما از تفریحی بدون وقفه همراه با راهنما در مناطق شمالی مالتا سوار بر جیپ لذت خواهید برد. بعد از خروج از کشتی کروز و سوار شدن بر وسیله نقلیه که انتظارتان را می‌کشد، این سفر شروع می‌شود. توقف اول شما در خلیج Ghadira نزدیک Mellieha خواهد بود. در این جا می‌توانید برج مربع شکل St. Agathas را که به خاطر رنگ برجسته و شاخصش برج سرخ نیز نامیده می‌شود ببینید. این برج در میانه قرن هفدهم ساخته شده است. بعد از این که از دیدن مناظر فوق‌العاده زیبای جزیره‌های Gozo و Comino لذت بردید، سواری شما در مسیری خارج جاده و بسیار خوش‌منظره به سمت خلیج شن‌های طلایی ادامه پیدا خواهد کرد. مقصد بعدیتان Mtalheb خواهد بود. در طول مسیر برای عکس گرفتن توقف خواهید داشت. قبل از برگشتن به بندر و کشتی کروز، در انتهای سفر به شهر دیوار کشی شده Mdina، که زمانی پایتخت مالتا بوده است خواهید رفت.

توجه: شرکت‌کنندگان در این برنامه باید حداقل 4 سال سن داشته باشند؛ به این خاطر که بتوانند به طور مناسب روی صندلی نشسته و کمربند ببندند. راهنمای این تور تنها به زبان انگلیسی اطلاعات به شما می‌دهد. داشتن کفش‌های راحتی و لباس‌های معمولی و راحتی توصیه می‌شود. این تور برای زنان باردار، مهمانانی که مشکلات حرکتی یا مشکل گردن یا کمر دارند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در والتا (مالتا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در والتا (مالتا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021