تورهای انتخابی کشتی کروز در هنینگسواگ/دماغه شمالی (نروژ)

هنینگسواگ در شمالی‌ترین بخش نروژ قرار گرفته است. این منطقه بی‌نظیر و تماشایی، فرصتی عالی برای آشنایی با یکی از مهم‌ترین جانداران این کشور یعنی شاه خرچنگ را به شما می‌دهد. شاه خرچنگ یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای نروژ است که شما می‌توانید در تورهای انتخابی کشتی کروز آن را امتحان کنید. غیر از خرچنگ‌ها، دیدن کلی منظره زیبا و شگفت‌انگیز، مزه این سفر را برای همیشه در ذهنتان نگه خواهند داشت.

تورهای انتخابی کشتی کروز در هنینگسواگ/دماغه شمالی (نروژ)

گشت عکسبرداری در جزیره ماگیرویا (HON06)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 155 دلار (بزرگسالان)، 142 دلار (کودکان)

دوربین خود را بردارید، دست خود را ثابت نگه دارید و در این گشت هیجان‌انگیز عکسبرداری از جزیره Magerøya، ماهیچه‌های دست خود را تقویت کنید. نام این جزیره، ریشه در لغت سامی Máhkarávju به معنی ساحل لم یزرع و شیب‌دار دارد. جزیره Magerøya دربرگیرنده چند دهکده کوچک ماهیگیری بوده و مرکز Honningsvåg است. منبع درآمد اصلی این جزیره از ماهیگیری، و به خاطر مناظر طبیعی منحصر به فردش، از صنعت توریسم تامین می‌شود. راهنمای شما در این تور علاقه فوق‌العاده زیادی به عکاسی دارد. او در مدت تور در کنار شما می‌ماند و به شما موقعیت‌های عالی عکسبرداری را نشان می‌دهد. تور شما با سواری به سمت یک دهکده ماهیگیری شروع می‌شود. در آن جا شانس این را خواهید داشت که چند عکس عالی از دماغه شمالی در دور دست بگیرید. همان مسیر را ادامه داده و بسته به وضعیت آب و هوا از مکان‌های مختلف دیدن خواهید کرد. در این تور به احتمال زیاد فرصت این را خواهید داشت که مناظر شگفت‌انگیز خورشید نیمه شب را شکار کنید. اگرچه که نمی‌توان تضمین کرد در طول مسیر بتوانید حیوانات این منطقه را ببینید، اما احتمال این وجود دارد که بتوانید از گوزن‌های شمالی و عقاب‌ها عکس بگیرید. گشت عکسبرداری جزیره Magerøya با بازگشت به Honningsvåg و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

خورشید نیمه شب

توجه: اطلاعات تنها به انگلیسی خواهد بود.

سفر به دماغه شمالی (HON01)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، بدون راهنما، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

دماغه شمالی در جزیره Magerøya و در فاصله یک ساعتی سواری با اتوبوس با Honningsvåg قرار گرفته است. این دماغه شمالی‌ترین نقطه اروپا شمالی است. دیدن مناظر بی‌همتا و اعجاب‌انگیز تندراهای لم‌یزرع با تعداد کمی درخت توس و صخره‌های شیب‌دار، تجربه‌ای عالی در تور نروژ برایتان خواهد بود. دوربین خود را فراموش نکنید، چرا که مناظر این منطقه بی‌نظیرند. عکسی که نشان می‌دهد شما تا کجای دنیا پیش رفته‌اید بحث اصلی هر محفلی در برگشت به خانه خواهد بود. در این تور شما فرصت این را خواهید داشت که گشتی در عمارت دماغه شمالی بزنید. این عمارت به توضیح و ارائه تاریخ این منطقه اختصاص داده شده است. شما زمان آزاد خواهید داشت تا با فراغ بال این منطقه خارق‌العاده را گشته و در مورد آن اطلاعات کسب کنید. در نهایت سوار اتوبوس شده و به بندر و کشتی کروز برخواهید گشت.

North Cape

توجه: این تور تنها شامل انتقال شما به دماغه شمالی و بلیت ورودی این منطقه است. وقتی به محل رسیدید زمان خواهید داشت تا به صلاح‌دید خودتان منطقه را بگردید. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. گستره میدان دید در دماغه شمالی را نمی‌توان تضمین کرد. این تور ساعت‌های برگزاری متعددی دارد. بیشتر این تورها در روز برگزار می‌شوند اما آخرین حرکت به سمت دماغه شمالی در زمان تاریک شدن هوا خواهد بود. شما می‌توانید از میان ساعت‌های مختلف حرکت یکی را به دلخواه خود انتخاب کنید.

در ادامه کدهای مختلف این تور عنوان شده است. هر کد تور مربوط به ساعت خاص حرکت به سمت دماغه شمالی و برگشت از آنجا است:

  • تور با کد HON01SPL (شروع حرکت ساعت 15.30 و برگشت ساعت 18)
  • تور با کد HON01SPB (شروع حرکت ساعت 16.30 و برگشت ساعت 19)
  • تور با کد HON01SPC (شروع حرکت ساعت 17.30 و برگشت ساعت 20)
  • تور با کد HON01SPD (شروع حرکت ساعت 18.45 و برگشت ساعت 21.15)
  • تور با کد HON01SPE (شروع حرکت ساعت 20 و برگشت ساعت 22.30)
  • تور با کد HON01SPG (شروع حرکت ساعت 21.15 و برگشت ساعت 23.45)
  • تور با کد HON01SPI (شروع حرکت ساعت 22.30 و برگشت ساعت 01.00)

بهترین‌های هنینگسواگ: عمارت دماغه شمالی و امتحان مزه شاه خرچنگ (HON07)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 265 دلار (بزرگسالان)، 189 دلار (کودکان)

در این تور شرکت کنید تا در مدت اقامت‌تان در Honningsvåg، بهترین‌های این منطقه از نروژ را تجربه کنید. در این تور شما از عمارت دماغه شمالی (North Cape Hall) دیدن کرده و در یک جلسه امتحان مزه‌های غذا شرکت خواهید کرد. تور شما با یک سواری 50 دقیقه‌ای با اتوبوس به سمت عمارت دماغه شمالی شروع می‌شود. دوربین خود را فراموش نکنید، چرا که مناظر اعجاب‌انگیزی در انتظارتان خواهد بود. در هنگام رسیدن به عمارت زمان خواهید داشت تا اطراف را گشته و در مورد تاریخ این منطقه اطلاعات کسب کنید. همچنین می‌توانید در کافه‌تریای محل یک نوشیدنی میل کرده (هزینه نوشیدنی در تور لحاظ نشده است) یا در دفتر پست آنجا یک کارت پستال برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. بعد از آن یک سواری دیگر با اتوبوس شما را به اردوگاه چادرزنی Sarnes می‌رساند. در طول مسیر می‌توانید از دیدن مناظر جزیره Magerøya لذت ببرید. در اردوگاه شما به دنیای شاه خرچنگ وارد خواهید شد. بعضی از این خرچنگ‌ها 30 سال عمر، 2 متر طول و وزنی بیشتر از 10 کیلوگرم دارند. بعد از دریافت اطلاعات به انگلیسی در مورد این ساکنان شگفت‌آور آب‌های نروژ، در یک جلسه امتحان مزه‌ها شرکت خواهید کرد. در چادر، راهنما همزمان با آماده شدن قهوه روی آتش، داستان‌هایی در مورد شاه خرچنگ به شما خواهد گفت. سواری برگشت به بندر، پایان این تجربه به یاد ماندنی در تور کشتی کروز در شمالی‌ترین نقطه اروپا شمالی خواهد بود.

North Cape Hall

توجه: اطلاعات در Sarnes Lavvo Camp تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

تجربه شاه خرچنگ با قایق تندرو (HON03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، همراه با خوراکی، ظرفیت محدود، گشت پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 172 دلار (بزرگسالان)، 172 دلار (کودکان)

عاشقان غذاهای خوب این فرصت خاص برای تجربه شاه خرچنگ را نباید به هیچ عنوان از دست بدهند. شاه خرچنگ، خرچنگی غول‌پیکر است که در عمق آب‌های سرد اقیانوس منجمد شمالی و در اطراف روسیه و نروژ زندگی می‌کند. این خرچنگ که برای بسیاری یک خوراک لذیذ حساب می‌شود، می‌تواند تا 2 متر طول و تا 10 کیلوگرم وزن داشته باشد. بعد از یک پیاده‌روی کوتاه از بندر، شما به مرکز ماجراجویی دماغه شمالی خواهید رسید. در آن جا جلسه‌ای توجیهی خواهید داشت و جلیقه‌های نجات غریق خود را خواهید پوشید. سوار قایق‌های بادی سخت (RIB) شده و یک قایق‌سواری تقریبا یک ساعته به سمت Sarnesfjord خواهید داشت. بعد از آن به اردوگاه چادرزنی خواهید رفت و در آنجا مزه خرچنگ‌های خوشمزه را امتحان خواهید کرد.

Sarnes

توجه: خدمه قایق به عنوان راهنمایان این تور خواهند بود و تنها به زبان انگلیسی شما را راهنمایی خواهند کرد. این تور برای کودکان بالای 6 سال در دسترس است. در زمانی که دریا نا آرام بوده و برای حفظ ایمنی مسافران، مدت قایق‌سواری روی آب ممکن است کاهش یابد. این تور برای مهمانانی که مشکلات قلبی یا حرکتی دارند مناسب نیست.

تور شاه خرچنگ با اتوبوس (HON04)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با خوراکی، ظرفیت محدود، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 132 دلار (بزرگسالان)، 95 دلار (کودکان)

عاشقان غذای خوب می‌دانند که شاه خرچنگ چه قدر لذیذ است. آن‌هایی هم که هنوز این غذای خوشمزه را امتحان نکرده‌اند در این تور آن را مزه خواهند کرد. این خرچنگ غول‌پیکر که گاهی تا دو متر  طول و تا 10 کیلوگرم وزن دارد، در عمق آب‌های سرد اقیانوس منجمد شمالی در اطراف روسیه و نروژ زندگی می‌کند. بعد از یک پیاده‌روی کوتاه از اسکله، سوار اتوبوس شده و یک سواری 15 دقیقه‌ای شما را به ساحل و اردوگاه چادرزنی Sarnes می‌برد. در آنجا شما این فرصت را خواهید داشت که در یک چادر مزه عالی خرچنگ‌ها را بچشید. این تور با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

lavvo

توجه: راهنمایی شما در این تور در اردوگاه و در حین سواری با اتوبوس، به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

گشت و گذار در پس‌کرانه‌های Honningsvåg با موتور چهار چرخ (HON05)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 205 دلار (بزرگسالان)

هیجان‌دوستان گوش به زنگ باشند: در این تور بی‌نظیر شما چند ساعت را سوار بر یک موتور چهار چرخه (ATV) دو نفره، به گردش در پس‌کرانه‌های فریبنده و زیبای Honningsvåg می‌گذرانید. شما می‌توانید خودتان رانندگی کنید یا در طول مسیر جای خود را با نفر دیگر عوض کنید. بعد از خروج از کشتی کروز یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای شما را به ایستگاه ATV می‌رساند. در آنجا یک جلسه توجیهی خواهید داشت و وسیله نقلیه خود را دریافت خواهید کرد. بعد از آن آماده‌اید تا سفر هیجان‌انگیز خود را شروع کنید. شما از میان شهر گذشته و از طریق جاده‌ای خاکی به Honningsvågfjellet خواهید رفت. این مکان همچنین به خاطر پایگاهی نظامی که در بالای کوه قرار گرفته با نام کوه ناتو نیز شناخته می‌شود. در طول مسیر در توقف‌های مختلف شما اطلاعاتی از مناظر دیدنی جزیره Magerøya و گیاهان و جانوران این منطقه دریافت خواهید کرد. در این مسیر شما شانس این را دارید که از منظره شگفت‌انگیز توندرا نیز دیدن کنید. در Sarnes توقف خواهید داشت. در آنجا وسیله نقلیه خود را ترک کرده و در یک چادر سنتی سامی که lavvo نامیده می‌شود یک قهوه نوش جان خواهید کرد. در این چادرها با مردم محلی همراه شده و همزمان که روی زمینی که با پوست گوزن شمالی پوشیده شده جا خوش می‌کنید، آماده شدن قهوه روی آتش به سبک روزگاران قدیم را تماشا می‌کنید. بعد از خداحافظی از میزبانان سامی‌تان، سواری برگشت خود به سمت Honningsvåg و کشتی کروز را شروع می‌کنید.

Honningsvag

توجه: از آنجا که این تور شامل راننده نیست مهمانان خودشان باید رانندگی کنند. برای این کار باید گواهینامه رانندگی بین‌المللی داشته باشند. هر ATV تنها ظرفیت دو نفر را دارد که شامل راننده نیز می‌شود. این تور شامل عبور از یک تونل 4 کیلومتری است؛ در نتیجه برای مهمانانی که مشکل قلبی یا توانایی‌های محدود فیزیکی دارند مناسب نیست. اطلاعات تنها به انگلیسی خواهد بود. حداقل سن برای شرکت در این تور 12 سال است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هنینگسواگ/دماغه شمالی (نروژ)" امتیاز دهید

4 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هنینگسواگ/دماغه شمالی (نروژ)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در هنینگسواگ/دماغه شمالی (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021