تورهای انتخابی کشتی کروز در هلیسیلت/گایرنگر (نروژ)

تورهای انتخابی کشتی کروز در هلیسیلت و گایرنگر شما را با یکی از مشهورترین و زیباترین مکان‌های نروژ آشنا می‌کنند. در این تور شما می‌توانید سبک زندگی روستایی صد سال پیش این منطقه را شناخته و از مزارع قدیمی این بخش از نروژ دیدن کنید. جاده‌های پر پیچ و خم، مناظر پانورامیک در ارتفاع بالا، آبدره‌های بی‌نهایت زیبا و آبشارهای خروشان فراوان، تنها گوشه‌ای از دیدنی‌های این طبیعت یگانه در دنیا هستند. تورهای انتخابی کشتی کروز آماده شده‌اند تا تجربه شما از تور نروژ را به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در هلیسیلت/گایرنگر (نروژ)

بازدید از دهکده خوش‌منظره گایرنگر (GER05)

  • مدت زمان تور: 2 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار

این تور با حرکت در امتداد آبدره شروع شده و در ادامه شامل یک صعود در جاده‌ای با 11 پیچ تند می‌شود. در بالاترین نقطه این جاده، در پیچ عقاب توقف خواهید داشت و از منظره شگفت‌آور زیر پایتان لذت خواهید برد. در دوردست می‌توانید مزارع قدیمی این منطقه از نروژ را ببینید. این مزارع برای نسل‌ها، خانواده‌ها را قادر می‌ساخت تا زندگی خود را در این مراتع مرتفع تامین کنند. امروزه تلاش‌های فراوانی صورت می‌گیرد تا میراث این نوع زندگی سنتی برای آیندگان حفظ شود. در ادامه به جاده برگشته و از میان دهکده Geiranger عبور خواهد کرد. در مسیر از کنار کلیسای معروف چوبی هشت ضلعی که در سال 1842 ساخته شده گذر خواهید کرد. بعد از آن راه خود را به سمت تماشاگه دره Flydal ادامه می‌دهید. منظره این مکان به احتمال خیلی زیاد برایتان آشنا خواهد بود، چرا که معمولا به عنوان نمونه‌ای از آبدره‌های زیبای نروژ در تبلیغات استفاده می‌شود. در این جا زمان کافی خواهید داشت تا از مناظر مسحورکننده محیط لذت برده و از کشتی کروز که روی آب دیده می‌شود عکسبرداری کنید. بعد از به پایین بر خواهید گشت.

Geiranger

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

دیدن Geirangerfjord با قایق‌های تندرو (GER04)

  • مدت زمان تور: 1 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 105 یورو (بزرگسالان)، 105 یورو (کودکان)

این تور با یک پیاده‌روی کوتاه از محل لنگر انداختن کشتی کروز در Geiranger تا محل سوار شدن به قایق RIB (قایق سختِ باد شونده) شروع می‌شود. با سوار شدن به قایق سفر هیجان‌انگیز شما در آبدره شگفت‌انگیز Geirangerfjord که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است آغاز می‌گردد. در این سواری شما می‌توانید شکوه و جلال واقعی مناظر این آبدره منحصر به فرد را از روی آب دیده و از زیبایی تعداد زیادی آبشار و مناظر کارت پستالی و حیرت‌انگیز اسکاندیناوی لذت ببرید. قایق، شما را به انتهای Geirangerfjord خواهد برد. در طول مسیر به سمت Oaldsbygda، شما از نزدیک آبشارها عبور کرده و از مناظر مزارع آبدره لذت خواهید برد. مردم Geirangerfjord صد سال قبل در این مزارع کار و زندگی می‌کردند. دوربین خود را در تمام شرایط آماده نگه دارید. قایق RIB در طول تور، در مناطق خوش‌منظره توقف‌های کوتاه خواهد داشت، بنابراین شما می‌توانید بدون این که لازم باشد از قایق خارج شوید عکس‌های عالی بگیرید. این گشت تفریحی به شما فرصت می‌دهد در تور نروژ از زاویه‌ای جدید و منحصر به فرد، زیبایی‌ها و ظرافت‌های این آبدره خارق‌العاده را کشف کنید.

توجه: تمام شرکت‌کنندگان در این تور لباس‌های ضد باد و باران دریافت خواهند کرد. کاپیتان قایق در طول تور به زبان انگلیسی به شما اطلاعات مختصری در مورد مکان‌های مختلف می‌دهد. این تور برای کودکان زیر 6 سال و مهمانانی که مشکلات سلامتی دارند مناسب نیست.

تجربه Geirangerfjord با کایاک (GER08)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 89 یورو (بزرگسالان)، 89 یورو (کودکان)

این گشت لذت‌بخش، برای همه مسافران یک تجربه فوق‌العاده مفرح و منحصر به فرد خواهد بود، حتی اگر کایاک‌سواری را قبلا تجربه نکرده باشند. یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به پایگاه کایاک‌سواری می‌برد. در آن جا یک جلسه توجیهی خواهید داشت و جلیقه‌های نجات غریق دریافت خواهید کرد. وقتی کاملا مجهز شدید سوار کایاک شده و شروع به پارو زدن خواهید کرد. این تور بدون شک یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه زیبایی، شکوه و عظمت آبدره Geiranger است. لحظه‌ای که روی آب تنها می‌شوید، خود را در حصار کوهستان‌های پر شیب و قله‌های بلند خواهید یافت و همان‌طور که آب را شکافته و جلو می‌روید می‌توانید از دیدن مناظر نفس‌گیر صخره Preikestolen و آبشارهای خروشان اطرافتان لذت ببرید. راهنمای شما در طول سفرتان به شما اطلاعات خواهد داد و داستان‌های Geiranger و ساکنانش را برای شما تعریف خواهد کرد.

توجه: شرکت‌کنندگان در این تور باید وضعیت جسمانی خوبی داشته و شناگران ماهری باشند. این تور تنها برای افراد بالای 6 سال در دسترس است. هر کایاک ظرفیت 2 نفر را دارد. اطلاعات تنها به زبان انگلیسی خواهد بود. این تور برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

سفر از هلیسیلت به یخچال طبیعی بریکسدال (HEL02)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذا
  • قیمت برای هر نفر: 139 یورو (بزرگسالان)، 99 یورو (کودکان)

در این تور مفرح، یک روز کاملِ بازدید از دیدنی‌های طبیعی و مسحورکننده این بخش از نروژ در انتظارتان خواهد بود. این تور با یک سواری از Hellesylt و از میان مزارع سرسبز نروژ شروع می‌شود. در این مسیر شما کوهستان‌های شیب‌دار را در یک طرف و آبدره‌ای درخشان را در طرف دیگر خود دارید. در ادامه مسیر در امتداد ساحل دریاچه زیبای Olden حرکت کرده و به کلبه کوهستانی Briksdal می‌رسید. این مکان محل شروع کوهنوردی شما در ادامه تور خواهد بود. یک پیاده‌روی 1.5 ساعته به شما فرصت می‌دهد، قبل از رسیدن به یخچال بی‌نظیر Briksdal، به مادر طبیعت نزدیک‌تر شده و تجربه‌ای خارق‌العاده در تور نروژ داشته باشید. یخچال Briksdal شاخه‌ای از یخچال Jostedal، بزرگترین یخچال طبیعی قاره اروپا است. قدم زدن در هوای پاک و تازه کوهستان مطمئنا اشتهای شما را باز خواهد کرد. در برگشت از یخچال با یک وعده غذای سالم و نروژی پذیرایی خواهید شد. سفر شما یک بار دیگر با اتوبوس ادامه پیدا کرده و یک سواری مهیج دیگر شما را به جاده کوهستانی Stryn خواهد برد. این جاده قدیمی، اتصال‌دهنده غرب و شرق نروژ است. قبل از رسیدن به Geiranger از میان چندین تونل گذشته و از مناظر دوست‌داشتنی مزارع کوهستانی، آبشارها و دریاچه‌های مسیر لذت خواهید برد.

توجه: این تور برای افراد مسن و کسانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. این تور در ماه می برگزار نمی‌شود.

کوهستان دالس‌نیبا (GER01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

به خاطر زیبایی اعجاب‌انگیزشان، هم دهکده Geiranger و هم دره در برگیرنده آن، در میان محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات در نروژ هستند. در مسیر حرکت به سمت کوهستان Dalsnibba شما به بالای دره Oplenske رفته و در امتداد جاده‌های کوهستانی زیبا و از میان مزارع روستایی گذشته و به Djupvatn خواهید رسید. از آن جا صعود خود به سمت قله کوه Dalsnibba را شروع خواهید کرد. در ارتفاع 1500 متری بالای سطح دریا مناظری سحرانگیز از مناطق اطراف در انتظارتان خواهد بود. دوربین خود را آماده داشته باشید تا از مناظر تحسین‌برانگیز کوهستان‌ها، یخچال‌های طبیعی و دریاچه‌ها فیلم تهیه کرده و خاطراتی خوش برای آینده ثبت کنید. در کلبه کوهستانی Djupvatn توقفی کوتاه خواهید داشت. در آن جا می‌توانید به فروشگاه خرید سوغاتی سر زده و یا مقداری خوراکی خوشمزه تهیه کنید.

توجه: این تور در ماه می برگزار نمی‌شود. اگر جاده Dalsnibba به خاطر تعمیرات جاده‌ای بسته باشد مسیر حرکت از طریق جاده عقاب و توقف در منطقه تماشای منظره بالای کوه خواهد بود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. توجه داشته باشید که کلبه کوهستانی Djupvatn برای حرکت ویلچرسواران بهینه نشده است.

بازدید از مرکز آبدره‌های نروژ و منطقه خوش‌منظره گایرنگر (GER06)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 75 یورو (بزرگسالان)، 55 یورو (کودکان)

Geirangerfjord بدون شک یکی از خارق‌العاده‌ترین دیدنی‌های نروژ است. صخره‌های کوهستانی در دو طرف این آبدره تا آسمان قد کشیده‌اند و درون خود چندین آبشار بی‌نظیر را جای داده‌اند؛ آبشارهایی که با نام‌های خاصشان مانند خواستگار، تور عروس و هفت خواهر، می‌گویند که هر کدام داستان‌هایی جذاب و شنیدنی دارند. این تور با حرکت در امتداد این آبدره شروع می‌شود. بعد از آن از طریق جاده‌ای با یازده پیچ تند به بالای کوهستان خواهید رفت. در بالاترین قسمت، در پیچ عقاب توقف خواهید داشت تا از مناظر شگفت‌انگیز زیر پایتان لذت ببرید. در دوردست می‌توانید مزارع قدیمی و سنتی را ببینید. برای نسل‌ها، خانواده‌ها زندگی خود را در این مراتع مرتفع می‌گذراندند. امروزه تلاش بسیاری می‌شود تا این سبک زندگی سنتی حفظ و احیا شود. بعد از آن به جاده بر خواهید گشت. این جاده در سال 1952 تکمیل شده و از میان مزارعی عبور می‌کند که برخی از آنها بیشتر از 200 سال عمر دارند. در مسیر گذر از جاده Geiranger که در ماه‌های تابستانی این منطقه را به شرق نروژ متصل می‌کند، از کنار چندین هتل عبور خواهید کرد و در نهایت به مرکز آبدره‌های نروژ خواهید رسید. در این مرکز شما می‌توانید اطلاعات کسب کرده و تجربه‌ای خاص در سفرتان داشته باشید. بازدیدکنندگان می‌توانند از نمایشگاه‌هایی با موضوعات طبیعت، فرهنگ و تاریخ دیدن کرده و درکی عالی از نحوه زندگی در مزارعی غیر قابل دسترس که خود را به دامنه کوه‌های اطراف آبدره چسبانده‌اند به دست آورند. این نمایشگاه‌ها همراه با صدا و تصویر هستند و ارائه‌ای عالی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. یک بهمن شبیه‌سازی شده، یک نمایش گرافیکی از نیروهای طبیعت را در تاثیرگذارترین حالتشان به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد. بعد از بازدید از این مرکز به سمت بالا رفته و بعد از گذر از چندین منطقه چادرزنی، به تماشاگه دره فلیدال (Flydal Gorge) خواهید رسید. از آن جا شما می‌توانید از مناظر پانورامیک اطراف لذت برده و از کشتی کروز که در آن پایین در آبدره لنگر انداخته عکس بگیرید. بعد از آن پایین آمده و به سمت کشتی کروز بر خواهید گشت.

Flydal Gorge

توجه: به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

سفر از هلیسیلت به سمت گایرنگر (HEL01)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، همراه با یک وعده غذا
  • قیمت برای هر نفر: 139 یورو (بزرگسالان)، 99 یورو (کودکان)

یک روز را در بیرون از کشتی کروز گذرانده و در این گشت مهیج همراه با اتوبوس، از مناظر طبیعی شگفت‌انگیز نروژ دیدن کنید. در Hellesylt بندر را ترک کرده و به عنوان بخش اول تور به دریاچه Hornindal خواهید رفت. دریاچه Hornindal با 514 متر عمق، عمیق‌ترین دریاچه اروپا بوده و مکانی پر از زیبایی‌های اعجاب‌انگیز است. مقصد بعدیتان دهکده کوچک Stryn خواهد بود. این دهکده در منطقه‌ای زیبا در ساحل آبدره Nordfjord قرار گرفته است. بعد از این دهکده به کوهستان‌های Stryn رفته و از کنار آبشارها و دریاچه‌های دیدنی عبور خواهید کرد. در مسیرتان، صعود خود به ارتفاع 1500 متری بالاتر از سطح دریا را ادامه داده و به کوه Dalsnibba خواهید رسید. این کوه مکانی عالی برای عکس گرفتن در تور کشتی کروز است. در این جا مناظر با شکوه Geirangerfjord پیش رویتان خواهد بود. این آبدره طولی 15 کیلومتری داشته و در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بعد از توقفی کوتاه برای لذت بردن از این فرصت به یاد ماندنی، به سمت پایین و Geiranger برخواهید گشت. در مسیر حرکت‌تان و در تماشاگه Flydal می‌توانید مناظر نفس‌گیر دره زیر پایتان را ببینید. این تور تمام روزه، شامل ناهار در یک رستوران محلی شده و با برگشت به Geiranger و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: اگر جاده Dalsnibba به خاطر تعمیرات بسته باشد، مسیر حرکت از طریق جاده عقاب و توقف در منطقه تماشای منظره بالای کوه خواهد بود. این تور در ماه می برگزار نمی‌شود. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

مزرعه کوهستانی هردال (GER03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، شامل میان وعده
  • قیمت برای هر نفر: 79 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

در این تور مفرح، زمانی را در بیرون از کشتی کروز گذرانده و از دیدن مناظر تماشایی طبیعت نروژ لذت خواهید برد. این تور با یک سواری مهیج با اتوبوس به سمت 11 پیچ تند و شگفت‌انگیز جاده عقاب شروع خواهد شد. در پیچ عقاب توقف خواهید داشت و از دیدن مناظر بی‌مانند آبشار خروشان هفت خواهر و آبدره زیر پایتان لذت خواهید برد. یک سواری 1 ساعته‌ی لذت‌بخش از میان مناطق خوش‌منظره، شما را به یکی از مزارع کوهستانی تابستانی این منطقه خواهد برد. در آنجا توقف خواهید داشت و فرصت این را خواهید داشت تا محصولات روستایی نروژی را امتحان کنید. این تور با برگشت به Geiranger پایان خواهد گرفت.

توجه: در اوایل ژوئن و در سپتامبر به جای بازدید از مزرعه‌ای کوهستانی، از مزرعه‌ای در دره دیدن خواهید کرد؛ در این حالت مدت تور 3 ساعت خواهد بود. در مدت حضور در کشتی کروز می‌توانید در مورد برنامه سفر این تور اطلاعات کسب کنید. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هلیسیلت/گایرنگر (نروژ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در هلیسیلت/گایرنگر (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021