تورهای انتخابی کشتی کروز در هراکلیون/کرت (یونان)

یک زندگی کامل را باید صرف دیدن 227 جزیره مسکونی یونان که در دریای مدیترانه پخش شده‌اند کنید. هر شهر و روستا در یونان رابطه‌ای با گذشته دارد؛ هراکلیون نیز این قاعده مستثنی نیست. این شهر تاریخی در کرت، فرصتی عالی برای گردشگران تور یونان برای لذت بردن از جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی این کشور ایجاد می‌کند. تورهای انتخابی کشتی کروز شما را به دیدن این جاذبه‌ها می‌برند. بهترین راه برای رسیدن به هراکلیون از طریق دریا و به وسیله کشتی های کروز شرکت MSC است. این شهر استحکامات عالی، بازاری زیبا و کوچه‌هایی با حال و هوای خوب دارد که آماده خوش‌آمدگویی به مسافران هستند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در هراکلیون/کرت (یونان)

بازدید از دهکده فودله و شهر رتیمنون (IRK05)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 یورو (بزرگسالان)، 42 یورو (کودکان)

بندر را ترک خواهید کرد؛ یک سواری راحت در طول جاده ساحلی شمالی کرت خواهید داشت و به دهکده فریبنده و جذاب Fodele واقع در دره‌ای زیبا پر از باغ‌های پرتقال می‌رسید. این دهکده محل تولد نقاش معروف El Greco بوده که در سال 1541 متولد شده است. قبل از ادامه تور به سمت Rethymnon، می‌توانید پیاده‌روی کوتاهی در دهکده داشته باشید. با داشتن ساختمان‌های اشرافی و زیبای قرن شانزدهمی و مخلوطی جذاب از باقیمانده‌های بیزانسی و هلنیستی-رومی، این شهر افسونی از عظمت و شکوهی محو شده را به نمایش می‌گذارد. Rethymnon معجونی از تاثیرات معماری‌های ونیزی و ترکی دارد و دژ ونیزی آن خودنمایی می‌کند. زمان خواهید داشت که در خیابان‌های باریک شهر گشته، از معماری زیبای آن لذت برده و مغازه‌های محلی را بگردید.

Fodele

بازدید از ناسس و موزه باستان‌شناسی (IRK08)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

چند ساعتی را در زمان به عقب برگشته و به عصر برنز دریای اژه خواهید رفت. در این مدت آثار به جا مانده از تمدن مینوسی‌ها که از حدود 2600 تا 1400 قبل از میلاد در کرت رشد کرده بودند، را خواهید دید. در ابتدای تور سوار بر اتوبوس شده و به مناطق حومه‌ای هراکلیون خواهید رفت تا به محوطه باستان‌شناسی Knossos برسید. راهنما به شما اطراف این کاخ هزارتو مانند را نشان داده که شامل بخش‌های زندگی خانواده سلطنتی، اتاق‌های مورد استفاده برای مراسمات دولتی، یک تئاتر، انبارها و کارگاه‌های سفالگری می‌شود. اگر چه این مکان در سال 1878 توسط یک تبعه یونان کشف شد، با این حال کاوش‌های باستان‌شناسی در این محل تا شروع قرن جدید و تحت رهبری باستان‌شناس بریتانیایی Sir Arthur Evans شروع نشد. برای ادامه آشنایی با مینوسی‌ها، مقصد بعدی، موزه باستان‌شناسی هراکلیون است. این موزه خانه مجموعه‌ای تاثیرگذار از آثار هنری مینوسی‌ها از بت‌های سفالی، مرمری و گچی گرفته تا نقاشی‌های دیواری و تابوت‌ها است و تمام آن‌ها بینشی عالی از هنر این تمدن باستانی را در اختیار گردشگران تور یونان قرار می‌دهند.

Knossos

تور بازدید از قصر ناسس و خرید (IRK02)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 55 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

لازم نیست اطلاعاتی تخصصی در مورد تاریخ یونان یا تمدن کرتی‌ها داشته باشید تا از قصر خارق‌العاده ناسس مربوط به تمدن مینوسی‌ها لذت ببرید. با این که تنها مجوعه‌ای از سنگ‌ها و خرابه‌ها از این قصر باقی مانده، با این حال ساختارش همچنان قابل رویت است و گردشگران تور یونان می‌توانند در هزارتوی اتاق‌های این مکان بگردند. باستان‌شناس بریتانیایی Arthur Evans که اکتشافات در این مکان را در دهه 1900 رهبری کرد، قصر را بازسازی کرد. عکس‌های روی دیوارها به گردشگران کمک می‌کنند تصویری از ابعاد این قصر و نحوه زندگی در عصر برنز به دست آورند. این قصر در اصل 20 هزار متر مربع مساحت داشته است. قصر Knossos بر خرابه‌های یک سکونت‌گاه بزرگتر نوسنگی بنا شده بوده است و از 1300 اتاقی که قصری 5 طبقه را تشکیل می‌دادند، تنها 800 تا از این اتاق‌ها باقی مانده‌اند. بعد از این بازدید از قصر به هراکلیون خواهید رفت و در آنجا می‌توانید از زمان آزاد خود استفاده کرده و خرید کنید.

توجه: کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند. ویلچر نیز باید قابل تا شدن باشد، چرا که اتوبوس، بالابر یا سکویی برای انتقال ویلچر ندارد.

بازدید از قصر مینوسی فائستوس (IRK06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 49 یورو (بزرگسالان)، 35 یورو (کودکان)

این تور، شما را از میان برخی از زیباترین مناطق کرت که با تاکستان‌های سرسبز و درختان باستانی زیتونش شناخته می‌شود عبور خواهد داد. شما از گذرگاه Agia Varvara عبور خواهید کرد و به بخش جنوبی کرت می‌روید تا به دهکده سنتی Agia Varvara برسید. در این دهکده توقف کوتاهی خواهید داشت و از آن دیدن خواهید کرد. مقصد بعدی تور، فلات Messara خواهد بود. در آنجا از قصر مینوسی Phaestos دیدن خواهید کرد. این قصر در مکانی باشکوه مشرف به فلات Messara و کوهستان Ida قرار گرفته است و از نظر اهمیت و اندازه بعد از قصر Knossos در مقام دوم قرار دارد. باستان‌شناس ایتالیایی، Frederico Halbher در ابتدای قرن بیستم این قصر را کاوش کرد. اقامتگاه‌های اولیه در این مکان به عصر نوسنگی بر می‌گردند و سکونتگاه‌های کوچکی که در اطراف تپه، جایی که قصر قرار دارد، پخش شده‌اند مربوط به اوایل دوره مینوسی‌ها هستند. شهر قدیمی Phaestos مرکز جنوب کرت بوده و دو بندرگاه با نام‌های Matala و Kommos داشته است.

Phaestos

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

تور کاوش در کرت (IRK03)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، گشت پر مخاطب
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

در این تور بندر را ترک کرده و از میان تاکستان‌های باستانی به سمت جنوب خواهید رفت. این تاکستان‌ها از زمان مینوسی‌ها در حدود 1600 سال قبل از میلاد در این مکان وجود داشته‌اند. بعد از بازدید از این  تاکستان‌ها، کاوش شما در جزیره کرت ادامه خواهد داشت و قبل از یک توقف برای عکس گرفتن در Vathypetro، از میان دهکده‌های خوش‌منظره کرت عبور خواهید کرد. Vathypetro محوطه‌ای باستان‌شناسی و خانه‌ای ییلاقی از زمان مینوسی‌ها و یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های روستایی در کرت است. تور از میان مناطق روستایی پر تپه جزیره که پر از باغ‌های زیتون و تاکستان هستند ادامه پیدا کرده و به دهکده Archanes که تنها 10 کیلومتر با قصر Knossos فاصله دارد می‌رسد. از زمان آزاد خود در این دهکده دوست‌داشتنی لذت برده و یک نوشیدنی و خوراکی محلی را امتحان خواهید کرد. این دهکده، دومین دهکده به خوبی بازسازی‌شده‌ی اروپا نام گرفته است. مسیر خوش‌منظره برگشت به کشتی کروز از طریق قصر مینوسی Knossos خواهد بود.

Vathypetro

توجه: کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند. ویلچر نیز باید قابل تا شدن باشد، چرا که اتوبوس، بالابر یا سکویی برای انتقال ویلچر ندارد.

بازدید از دهکده‌های کرت (IRK07)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 52 یورو (بزرگسالان)، 39 یورو (کودکان)

در این تور، یک سواری در طول جاده ساحلی خواهید داشت. از دره عمیق و تماشایی Saint George به سمت دهکده Kritsa خواهید رفت و در مسیر از چند دهکده عبور خواهید کرد. درست در ورودی دهکده، کلیسای بیزانسی Panagia Kera را خواهید دید که نقاشی‌های دیواری هفتصد ساله دارد؛ نقاشی‌هایی که داستان‌های انجیل را به تصویر می‌کشند. بعد از بازدید، زمان آزاد کوتاهی در دهکده خواهید داشت و بعد از آن در امتداد جاده ساحلی شمالی حرکت کرده و به شهر ساحلی Aghios Nikolaos خواهید رسید. از تالاب کوچک Voulismeni که درست در مرکز شهر قرار دارد دیدن خواهید کرد. به گفته مردم محلی این دریاچه بی‌انتها است. در امتداد ساحل دریاچه پیاده‌روی کنید یا خیابان‌های زیبای شهر را گشته و از مغازه‌های فروش سوغات برای برگشت از تور کشتی کروز خرید کنید. قبل از برگشتن به بندر زمان آزاد خواهید داشت.

Kritsa

توجه: این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

سنت‌های باستانی کرت: سفالگری و نوشیدنی‌های محلی (IRK10)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 25 یورو (بزرگسالان)، 22 یورو (کودکان)

این تور نیم روزه لذت‌بخش، به شما فرصت می‌دهد در تور یونان نگاهی کوتاه به دو تا از پر افتخارترین سنت‌های کرت داشته باشید: سفالگری و تولید نوشیدنی محلی در دهکده‌های Thrapsano و Peza. هر دوی این دهکده‌ها در داخل جزیره کرت و با فاصله از هراکلیون قرار گرفته‌اند. یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس به سمت جنوب شرق از مناطق داخلی متنوع کرت، شما را به اولین مقصدتان یعنی دهکده Thrapsano، قرار گرفته در دامنه یک تپه می‌رساند. زندگی در این جا بر محور سفالگری می‌چرخد. تاکید اصلی این هنر در این منطقه بر ساخت کوزه‌های غول‌پیکری است که قدی به اندازه یک انسان دارند. شما در این جا فرصت این را خواهید داشت که از یک کارگاه سفالگری دیدن کرده و سفالگران را در حال انجام این هنر مورد احترام ببینید. بخش دوم تور شما را به Peza خواهد برد. این دهکده، سنتی طولانی در ساخت نوشیدنی‌های محلی دارد. در واقع این منطقه مسئول تولید 70 درصد از نوشیدنی‌های محلی کرت است. در این جا از تاکستان‌ها دیدن کرده و می‌توانید برخی از نوشیدنی‌های محلی را بچشید. 

Crete Pottery

توجه: کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آنها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کند. ویلچر نیز باید قابل تا شدن باشد، چرا که اتوبوس، بالابر یا سکویی برای انتقال ویلچر ندارد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هراکلیون/کرت (یونان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در هراکلیون/کرت (یونان)" امتیاز داده است | امتیاز: 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در هراکلیون/کرت (یونان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021