تورهای انتخابی کشتی کروز در مسقط (عمان)

با کشتی‌های کروز شرکت MSC، مستقر در خلیج فارس، فرصت پیدا می‌کنید از یکی از قدیمی‌ترین شهرهای خاورمیانه یعنی مسقط دیدن کنید. این شهر از قرن دوم میلادی به بعد عود به یونان و روم می‌فرستاده است. امروزه در مسقط همچنان می‌توانید ردپای آن گذشته باشکوه را در مرکز قدیمی شهر ببینید. تورهای انتخابی کشتی کروز شما را با جنبه‌های مختلف این شهر آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در مسقط (عمان)

ماجراجویی با جیپ در وادی العربیین (MCT11)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، همراه با یک وعده غذایی، ظرفیت محدود، شامل سواری طولانی، بدون راهنما، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 99 یورو (بزرگسالان)، 72 یورو (کودکان)

در این تور، تنوع مناظر طبیعی منطقه مسقط را تجربه خواهید کرد. سوار یک جیپ می‌شوید و بندر را ترک می‌کنید و از میان ناحیه‌ای کوهستانی و خشن به دهکده ماهیگیری القریات می‌رسید. بعد از یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن، سفر ادامه پیدا کرده و شما در امتداد اسکله خوش‌منظره این مکان در مسیری ماجراجویانه از میان کوهستان‌ها عبور خواهید کرد. در پایان سواری، وادی العربیین با حوضچه‌های عمیقش که در میان درختان خرما قرار دارد منتظر شما است. می‌توانید در این جا از شنا کردن و خوردن یک ناهار لذیذ لذت ببرید. مسیر برگشتتان از طریق Wadi Dhaiqah خواهد بود. قبل از برگشت به کشتی کروز توقفی کوتاه برای عکس گرفتن از سد دارید.

Wadi Al Arbaeen

توجه: لطفا کفش‌های پیاده‌روی راحتی به پا کنید. مهمانان شرکت‌کننده در این تور باید سلامت فیزیکی خوبی داشته باشند. این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی و مشکلات گردن و کمر دارند و خانم‌های باردار مناسب نیست؛ این تور شامل یک سواری 5 ساعته در مسیرهای ناهموار با جیپ است. راننده اطلاعاتی پایه‌ای به انگلیسی به مسافران می‌دهد. برای این تور لباس شنا همراه داشته باشید. بچه‌ها برای شرکت در این تور باید حداقل 4 سال سن داشته باشید. اگر تمایل دارید در وادی العربیین شنا کنید به فرهنگ محلی توجه داشته باشید. باید لباس‌های شنای پوشیده همراه داشته باشید.

تور بازدید از قلعه‌های اعجاب‌انگیز مسقط: قلعه جبرین و نزوی (MCT03)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با یک وعده غذایی، ظرفیت محدود، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 95 یورو (بزرگسالان)، 72 یورو (کودکان)

این تور اعجاب‌انگیز شما را با یک سواری 2 ساعته از میان مناطق زیبای داخلی عمان به شهر کوچک نزوی می‌برد. این شهر در قرون وسطی پایتخت عمان بوده است. اولین نقطه توقف شما دژ نزوی است، یکی از چشم‌گیرترین قلعه‌های عمان دارای برجی دایره‌ای که در قرن هفدهم ساخته شده است. این قلعه بر روی یک بستر سنگی ساخته شده و برج غول‌پیکر آن طوری طراحی شده که لرزش‌های ناشی از 24 توپ جنگی‌اش را دوام آورد. از بالا، بازدیدکنندگان می‌توانند از منظره سراسری نزوی و مناطق اطراف لذت ببرند، فرصتی که مطمئنا برای تمام عکاسان مشتاق یک لذت حتمی است. از آنجا تور ادامه پیدا کرده و شما به سمت قلعه جبرین (45 کیلومتری نزوی) خواهید رفت. این قلعه یکی از بهترین استحکامات عمان بوده و در اواخر قرن هفدهم ساخته شده است. این قلعه یک سقف نقاشی شده بسیار زیبا و کنده‌کاری‌های چوبی پیچیده دارد. در مسیر برگشت به سمت نزوی، برای عکس گرفتن در دژ Bahla نیز توقف خواهید داشت؛ این دژ قدیمی‌ترین و اولین دژی است که در عمان به سبک اسلامی ساخته شده است. بعد از صرف ناهار در هتل Falaj Daris در نزوی به کشتی کروز برخواهید گشت.

توجه: این تور برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست؛ در داخل دژ نزوی و قلعه جبرین پله وجود دارد. داشتن لباس‌های راحت و سبک و کفش‌های تخت توصیه می‌شود. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید.

تور فرهنگی مسقط (MCT16)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود، گشت خرید، محدودیت در عکسبرداری
  • قیمت برای هر نفر: 79 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

خانه اپرای سلطنتی مسقط در منطقه شاطی القرم قرار گرفته و یکی از پیشروترین مراکز هنرهای موسیقیایی و فرهنگ کشور است. این مرکز اولین مقصد شما در این تور نیم روزه دلپذیر خواهد بود. هدف این مرکز الهام دادن به مخاطبان و پرورش خلاقیت با استفاده از برنامه‌های نوآورانه است. این مرکز، آفرینش‌های هنرمندانه متنوع و غنی از عمان، منطقه و کل جهان را به نمایش عموم می‌گذارد. این مرکز به دستور سلطان قابوس ساخته شده است. خانه اپرای سلطنتی بازتاب‌دهنده معماری معاصر عمانی است و ظرفیت میزبانی از حداکثر 1100 مخاطب را دارد. بعد از آن از کارخانه عطر Amouage دیدن خواهید کرد که در حدود یک ربع قرن پیش ساخته شده است. این کارخانه لوکس تولید عطر، از محل تولدش الهام گرفته و هر کسی را که با محصولات فوق‌العاده‌اش برخورد دارد را با میراث غنی و رنگارنگ این منطقه آشنا می‌کند. بعد از آن از موزه Bait Adam دیدن می‌کنید. این موزه در طبقه اول یک خانه شخصی قرار گرفته و در آنجا می‌توانید از مجموعه منحصر به فرد آن متشکل از انواع پول، نقاشی‌ها، عکس‌ها و سلاح‌ها دیدن کرده و فرصت این را خواهید داشت تا با صاحب مجموعه آشنا شوید. در این موزه شما به گرمی با یک قهوه عربی و خرما پذیرایی شده و رئیس خانواده شما را با زندگی خانواده‌های عمانی از دوران باستان تا زمان حاضر و مراسم سنتی این کشور در عید و همچنین ماه مبارک رمضان آشنا می‌کند. قبل از برگشت به بندر شما به بخش قدیمی شهر رفته و از بازار Muttrah دیدن خواهید کرد. این بازار سنتی عمان، انواع و اقسام اجناس را به گردشگران تور عمان ارائه می‌دهد. دوربین خود را فراموش نکنید، چرا که برای عکس گرفتن از بیرون قصر سلطان توقف خواهید داشت. این قلعه با دو دژ Mirani و Jalali احاطه شده است.

Mirani

توجه: پوشش اسلامی برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. تمام بازدیدها در این تور از بیرون است. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. مهمانانی که ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند.

تور عرفانی مسقط (MCT05)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 65 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

این تور بازدید از پایتخت عمان یعنی شهر مسقط، با دیدن مسجد اعظم شهر شروع می‌شود. این مسجد در یک دوره 6 ساله از سال 1995 تا 2001 ساخته شده و با 5 مناره باشکوه احاطه شده است. بعد از مسجد تور ادامه پیدا کرده و به سمت شهر قدیمی مسقط و سوق مطرح خواهید رفت. به عنوان یک بازار سنتی مسقط، در سوق می‌توانید گستره متنوعی از اجناس را پیدا کنید. در این جا فرصتی عالی دارید تا برای برگشت از تور عمان سوغاتی‌های مخصوص این منطقه را تهیه کنید. مقصد بعدی در این برنامه سفر، توقف در موزه بیت الزبیر خواهد بود. این خانه شهری کوچک به موزه تبدیل شده و محل نمایش آثار باستان‌شناسی پیدا شده در محل و همچنین وسایل سنتی عمانی مانند لباس ملی این کشور و جواهرات است. این تور به شما شانس دیدن بیرون قصر Al Alam (قصر سلطان) را نیز می‌دهد. این قصر در کنار دژهای Mirani و Jalali قرار دارد، دو دژی که توسط پرتغالی‌ها در قرن شانزدهم ساخته شده‌اند.

توجه: از بازدیدکنندگان درخواست می‌شود به قرآن‌ها یا دیگر ویژگی‌های معماری داخل مسجد دست نزنند. کودکان زیر 10 سال اجازه ورود به مسجد اعظم را ندارند. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود. برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مسجد نیاز است. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از کشتی کروز کمک کند. هماهنگی‌های لازم برای این کار را می‌توانید در داخل کشتی کروز انجام دهید.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری مسقط (MCT15)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 32 یورو (بزرگسالان)، 29 یورو (کودکان)

در این تور نیم روزه شما مسقط پایتخت عمان را کاوش خواهید کرد. این تور فرصت‌هایی متعدد برای عکس‌برداری در اختیارتان قرار داده و با یک سواری با اتوبوس به سمت بخش قدیمی مسقط شروع می‌شود. در آنجا از بیرون نگاهی به قصر العالم خواهید داشت. این قصر سکونتگاه تشریفاتی سلطان قابوس بن سعید آل سعید است. در کنار این قصر ذو دژ ساخته شده توسط پرتغالی‌ها قرار گرفته است. شما در این جا می‌توانید از این بناها عکسبرداری کنید. تور بعد از آن ادامه پیدا کرده و به سمت منطقه مطرح و بازار جذابش خواهید رفت. این سوق یکی از قدیمی‌ترین بازارهای عمان بوده و تاریخش به حدود 200 سال قبل بر می‌گردد. مجموعه گسترده‌ای از محصولات را می‌توانید در این سوق پیدا کنید؛ از لوازم خانه، پوشاک و کفش گرفته تا کندر، روغن‌های خوشبو، یاسمن تازه، انواع و اقسام ادویه و خیلی چیزهای دیگر. در ادامه از مناطق جدیدتر مسقط عبور کرده و در خانه اپرای سلطنتی مسقط توقف خواهید داشت تا عکس بگیرید. نقطه آخر توقف شما در این تور مسجد اعظم سلطان قابوس خواهد بود، این مسجد بزرگترین و زیباترین مسجد کشور است. تور شما با برگشت به کشتی کروز به اتمام می‌رسد.

Al Alam Palace

توجه: تمام بازدید در این تور از بیرون خواهد بود. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. به مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از کشتی کروز کمک کنند. هماهنگی‌های لازم برای این کار را می‌توانید در داخل کشتی کروز انجام دهید. شما می‌توانید این تور را از داخل کشتی کروز رزرو کنید.

تور پانورامای مسقط و دژ نخل (MCT01)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 92 یورو (بزرگسالان)، 69 یورو (کودکان)

این تور همه جانبه از شهر با بازدید از مسجد اعظم شروع می‌شود. این مسجد در دوره‌ای 6 ساله بین سال‌های 1995 تا 2001 ساخته شده و با 5 مناره احاطه شده است. بعد از مسجد به سمت دژ نخل خواهید رفت. این دژ زیبا بر بالای تپه‌ای کوچک قرار گرفته و یکی از بلندترین دژهای عمان است. بعد از آن به سمت واحه الثوارة خواهید رفت که منبعی از چشمه‌های طبیعی است. بعد از ناهار و در بعد از ظهر به مسقط برخواهید گشت. در ادامه شانس این را خواهید داشت که از بیرون قصر العالم (قصر سلطان) دیدن کنید. این قصر در میان دژهای Mirani و Jalali قرار گرفته است. این استحکامات در قرن شانزدهم و توسط پرتغالی‌ها ساخته شده‌اند. قبل از برگشتن به کشتی کروز فرصت دارید تا در طول Corniche قدم بزنید.

توجه: از بازدیدکنندگان تقاضا می‌شود قرآن یا دیگر ویژگی‌های معماری داخل مسجد را لمس نکنند. کودکان زیر 10 سال اجازه ورود به مسجد را ندارند. به خاطر تفاوت قابل توجه دما بین محیط‌های بیرونی و محیط‌های مورد بازدید و همچنین اتومبیل‌ها که مجهز به تهویه مطبوع هستند توصیه می‌شود برای راحتی خودتان یک بلوز سبک کتانی یا ژاکت همراه داشته باشید. این تور مناسب افرادی که مشکل حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند نیست؛ در داخل دژ نخل پله وجود دارد.

تفریح ساحلی در هتل گرند هایت (MCT13)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با نوشیدنی، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 72 یورو (بزرگسالان)، 52 یورو (کودکان)

اگر ترکیب خورشید، دریا و شن در یک هتل 5 ستاره لوکس به نظرتان جذاب می‌آید به این تور پیوسته و بعد از یک سواری 30 دقیقه‌ای با اتوبوس به هتل Grand Hyatt مسقط برسید. با یک نوشیدنی عالی به شما خوش‌آمد می‌گویند. بعد از آن می‌توانید یک نیم روز از تور کشتی کروز خود را به دلخواه خودتان و آن شکلی که ترجیح می‌دهید سپری کنید. نیمکت‌های آفتاب گرفتن آماده‌اند تا شما بتوانید اشعه‌های خورشید را جذب کنید، استخر آماده پذیرایی از شما بوده و ساحل عمومی نزدیک هتل، مکانی عالی برای تجربه دریا و شن‌های ساحل است. در یک زمان مشخص اتوبوس آماده است تا شما را به بندر و کشتی کروز برگرداند.

Grand Hyatt Muscat

توجه: یک تخت آفتاب گرفتن و یک چتر آفتابی مشترک در این تور لحاظ شده است. این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. اگر تمایل دارید در استخرهای عمومی شنا کنید به فرهنگ محلی توجه داشته باشید. باید لباس شنای پوشیده همراه داشته باشید.

استراحت در ساحل در هتل گرند هایت (MCT12)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: ساده (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی، امکان شنا، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 109 یورو (بزرگسالان)، 79 یورو (کودکان)

خود را برای سپری کردن یک روز کامل در زیر آفتاب و لذت بردن از آب‌های گرم خلیج عمان در هتل 5 ستاره Grand Hyatt مسقط آماده کنید. یک سواری 30 دقیقه‌ای از بندر شما را به هتل می‌رساند. در هنگام رسیدن به این هتل لوکس یک نوشیدنی برای خوش‌آمدگویی به شما ارائه می‌شود. بعد از آن می‌توانید انتخاب کنید زمانتان را کجا و چگونه سپری کنید. در کنار استخر نیمکت‌های آفتاب گرفتن در دسترس هستند؛ مکان‌هایی عالی برای استراحت و کسب آرامش. همچنین یک ساحل عمومی نیز در نزدیکی وجود دارد که در آنجا می‌توانید شنا کرده، قدم زده و اطراف را به سلیقه خودتان بگردید. زمانی که در این هتل سپری می‌کنید شامل یک ناهار بوفه خوشمزه نیز شده که در رستوران و کافه مجلل هتل یعنی Mokha سرو می‌شود. برگشت به کشتی  کروز پایان بخش این تور خواهد بود.

Grand Hyatt Muscat

توجه: یک تخت آفتاب گرفتن و یک چتر آفتابی مشترک در این تور لحاظ شده است. این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. نوشیدنی در ناهار لحاظ نشده است. در هنگام ناهار نمی‌توانید لباس شنا به تن داشته باشید. اگر تمایل دارید در استخرهای عمومی شنا کنید به فرهنگ محلی توجه داشته باشید، باید لباس شنای پوشیده همراه داشته باشید.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی کروز لذت ببرید.

  • شناسه MCT33PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت (429 یورو)
  • شناسه MCT39PV: ماشین شخصی به مدت 8 ساعت (599 یورو)
  • شناسه MCT34PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (529 یورو)
  • شناسه MCT40PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 8 ساعت (699 یورو)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی کروز صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در مسقط (عمان)" امتیاز دهید

4 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در مسقط (عمان)" امتیاز داده اند | امتیاز: 2.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در مسقط (عمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021