تورهای انتخابی کشتی کروز در مالاگا (اسپانیا)

مالاگا شهری بندری در جنوب اسپانیا است. این منطقه از اسپانیا برای هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکسی که در کنار ساحل زیبای دریای آلبوران ساخته شده‌اند مشهور است. تورهای انتخابی کشتی کروز در مالاگا، علاوه بر جاذبه‌های این شهر شما را با مناطق ییلاقی و دیدنی اطراف این شهر نیز آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در مالاگا (اسپانیا)

گشت شهر (MAL01)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

مالاگا در جنوبی‌ترین بخش اسپانیا و در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است. این شهر زیبا نه تنها به خاطر آب و هوای گرم، آسمان آفتابی و سواحل شنی‌اش یک مقصد گردشگری محبوب است، بلکه یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیا و زادگاه پابلو پیکاسو نیز هست. گشت نیم روزه‌ی شما با یک تور همراه با راهنما در خیابان‌های اصلی شهر شروع می‌شود. در مسیرتان از بلوار زیبای Alameda Principal که با درختان سرسبز پر شده عبور می‌کنید. بازدید از کلیسای جامع قرن شانزدهمی شهر (یکی از مهم‌ترین نمونه‌های معماری رنسانسی اندلسی) و گشت در دژ Gibralfaro نیز در برنامه این تور لحاظ شده است. بازگشت‌تان به بندر و کشتی کروز پایان‌دهنده این تور خواهد بود.

Gibralfaro

توجه: امکان بازدید از کلیسای جامع و قلعه Gibralfaro در زمان حضور در کشتی مشخص می‌شود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است.

Puerto Banús و ماربلا (MAL05)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

در این گشت نیم روزه از شهر ساحلی Marbella، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری مسافران تور اسپانیا و یکی از زیباترین آنها دیدن می‌کنید. گشت‌تان با یک سواری 1 ساعته با اتوبوس از بندر مالاگا شروع می‌شود. شهر ماربلا بین کوهستان Sierra Blanca و دریای مدیترانه قرار گرفته است. راهنمای تور شما را در شهر گردانده و اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری را به شما نشان می‌دهد. از این جاذبه‌ها می‌توان به Iglesia de la Encarnación اشاره کرد. این کلیسا در قرن‌های شانزده و هفده و با سبک اواخر گوتیک ساخته شده و دارای یک محراب طلایی پر تزئینات است. توقف بعدیتان تفرجگاه ساحلی بسیار زیبایی در Puerto Banús، در حومه شهر Marbella خواهد بود. شما زمان آزاد دارید تا یک قهوه میل کنید (به هزینه خودتان)، تفرجگاه را بگردید و از دیدن قایق‌های تفریحی زیبایی که در این اسکله‌ی لوکس لنگر انداخته‌اند لذت ببرید. بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

Marbella

توجه: تنها از بیرون از جاذبه‌ها دیدن می‌کنید. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

شهر سفیدپوش میخاس (MAL02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

شهر Mijas به فاصله کوتاهی از ساحل زیبای Costa del Sol و به اندازه یک سواری حدودا 1 ساعته از مالاگا قرار گرفته است. این شهر زیبا و کوچک اندلسی به خاطر خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و ساختمان‌های سفیدپوش‌شده‌اش مشهور است. منطقه Pueblo Mijas شهر نیز به خاطر موقعیت مرتفع و ارتفاع 428 متریش از سطح زمین و مناظر تماشایی ساحل آفریقا، کوهستان‌های اطلس، صخره Gibraltar و بخشی از Costa del Sol شناخته می‌شود. در این شهر تعداد زیادی مغازه کوچک وجود دارد که صنایع دستی ارزشمندی شامل لباس‌ها و ظروف سفالی جذاب می‌فروشند. قبل از برگشتن به مالاگا و کشتی کروز، زمان آزاد خواهید داشت تا به دلخواه خودتان شهر را بگردید.

توجه: این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

طعم‌های بی‌شمار مالاگا (MAL15)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

بعد از سوار شدن بر یک اتوبوس مدرن در اسکله مالاگا، سفر اکتشافی‌تان با یک گردش برای دیدن برجسته‌ترین جاذبه‌های شهر شروع می‌شود و در ادامه یک توقف کوتاه برای عکس گرفتن در کوه Gibralfaro خواهید داشت. از آنجا مناظری تماشایی و اعجاب‌انگیز از اطراف را می‌توانید ببینید. خود را برای حس کردن رایحه‌ها و رنگ‌های بی‌شمار بازار اصلی شهر مالاگا یعنی Mercado Atarazanas آماده کنید. دروازه قدیمی بازار با افتخار در جای خود قرار گرفته و یادآور زمانی است که مورها در این سرزمین حکومت می‌کردند. وقتی اشتهایتان در این بهشت غذادوستان حسابی برانگیخته شد، در ادامه تور به یک کافه اسپانیایی رفته و با چرور اسپانیایی (شیرینی‌های سرخ شده شبیه بامیه) و یک فنجان شکلات داغ پذیرایی می‌شوید. وقتی که چرور خوشمزه در دهانتان آب می‌شود، لحظه‌ای به‌یادماندنی در تور کشتی کروز برایتان شکل می‌گیرد. در ادامه گشت‌تان از میان شهر عبور کرده و به بخش تاریخی شهر یعنی Calle Marqués de Larios می‌روید. در این جا زمان آزاد دارید تا به دلخواه خودتان اطراف را بگردید و بعد از آن به بندر و کشتی کروز بر می‌گردید.

Mercado Atarazanas

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. روزهای دوشنبه و در زمان برگزاری تور در بعد از ظهرها، از بیرون بازار دیدن می‌کنید.

Alhambra در گرانادا (MAL04)

  • مدت زمان تور: 8.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با یک وعده غذایی
  • قیمت برای هر نفر: 132 دلار (بزرگسالان)، 95 دلار (کودکان)

این گشت مفرح یک روزه‌ی بیرون از کشتی کروز، با یک سواری 1.5 ساعته با اتوبوس از بندر مالاگا در میان مناطق روستایی دیدنی منطقه اندلس و به سمت شهر گرانادا شروع می‌شود. این شهر در دامنه رشته‌کوه Sierra Nevada قرار گرفته است. مقصد اصلی این گشت، قصر باشکوه Alhambra است. این قصر مستحکم و دژ شکل، در بالای یک تپه قرار دارد. این ساختمان موری، یکی از جاذبه‌های اصلی اسپانیا و منزل‌گاه برخی از برجسته‌ترین المان‌های معماری اسلامی در کل کشور است. این قصر در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. گشت‌تان شامل بازدید از Palacio de Generalife نیز می‌شود. این قصر به سبک رنسانسی ایتالیا ساخته شده و دارای بالکن‌ها و فوراه‌های بسیار زیبا است. در این تور ناهار هم میل خواهید کرد.

Alhambra

توجه: بازدید از قصر Alhambra و باغ‌هایش با پای پیاده خواهد بود و حدود 2.5 ساعت زمان می‌برد. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

بازدید از موزه و محل تولد پیکاسو (MAL16)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

راهنمای خود را در اسکله ملاقات می‌کنید و سوار اتوبوس شده و به مرکز شهر مالاگا می‌روید. این بخش از شهر، نقطه شروع پیاده‌روی لذت‌بخش 30 دقیقه‌ای شما خواهد بود؛ گشتی که شما را با کارها و میراث پیکاسو آشنا می‌کند. اولین نقطه توقفتان Plaza de la Marina خواهد بود، بعد از آن به Plaza de La Merced می‌روید. خانه‌ای که پیکاسو در آن متولد شده در این محله قرار دارد. در هنگام بازدید از این خانه یک آشنایی اولیه با دنیای این هنرمند خواهید داشت. با بازدید از موزه پیکاسو که به فاصله یک پیاده‌روی 15 دقیقه‌ای از خانه‌اش قرار دارد، هنر و کارهای او را کشف خواهید کرد. این موزه در قصر Buenavista قرار گرفته است؛ ساختمانی تاریخی با معماری اندلسی که در قرن شانزدهم ساخته شده است. این موزه مجموعه‌ای از نقاشی‌ها، مجسمه‌ها، طراحی‌ها، سفال‌سازی‌ها و کارهای گرافیکی این هنرمند را در خود جای داده است. در مرکز خالی از اتومبیلِ مالاگا، زمان آزاد دارید تا اطراف را بگردید. بعد از آن سوار اتوبوس شده و به کشتی کروز بر می‌گردید.

Plaza de La Merced

توجه: این تور در روزهای یکشنبه برگزار نمی‌شود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

غارهای نرخا (MAL06)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

یک سواری 1 ساعته با اتوبوس از بندر مالاگا شما را به شهر ساحلی نرخا (Nerja) می‌رساند. این شهر به خاطر شبکه‌ای از غارهایی که توسط گروهی از غارنوردان در سال 1959 دوباره کشف شدند، مشهور است. این غارها از حدود 25 هزار سال قبل از میلاد تا عصر برنز، سکونت‌گاه انسان بودند. غارنگاره‌ها، نشانه‌هایی ابدی از سکونت انسان در این مکان هستند. این غارها یکی از زیباترین مجموعه غارها در نوع خودشان در کل اروپا به حساب می‌آیند. این شبکه غارها از تالارهای بسیاری تشکیل شده است؛ تالار شگفت‌انگیز Cataclysm، یک ستون مرکزی دارد که تا ارتفاع 32 متری بالا رفته است. قبل از برگشتن به مالاگا زمان آزاد خواهید داشت تا از مناظر پانورامیک و تماشایی که از بالکن اروپا (Balcón de Europa) قابل رویت هستند لذت ببرید.

Nerja

توجه: بازدید از غارها شامل پیاده‌روی در مسیرهای سراشیبی و سربالایی، راه‌پله‌های پیچ در پیچ، راهروهای باریک و سطوح لغزنده است. در داخل غارها اجازه استفاده از فلش دوربین را ندارید. مهمانان به بخشی که غارنگاره‌ها در آنجا قرار دارند، دسترسی ندارند.

گوشه‌ای از بهشت اندلسی (MAL11)

  • مدت زمان تور: 5.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

فرای دریا و ساحل، تمام آن چیزی که منطقه اندلس اسپانیا به گردشگران ارائه می‌دهد را در این تور لذت‌بخش تجربه خواهید کرد. یک سواری 40 دقیقه‌ای با اتوبوس شما را به یک ملک روستایی اسپانیای می‌رساند. میزبان مهمان‌نوازتان در این ملک، شما را با مزه‌های محصولاتی که در این محل رشد می‌کنند آشنا می‌کند. بعد از آن با یک صبحانه عالی به سبک سنتی اندلسی پذیرایی خوهید شد. در ادامه به دهکده سفیدپوش‌شده Álora می‌روید. این شهر کوچک یکی از شهرهای مشهور سفیدپوش اندلس (Pueblos Blancos) است. بعد از پیاده‌روی و گشت و گذار در خیابان‌های باریک این دهکده، با اتوبوس به سفر خود ادامه داده و بعد از گذر از مناطقی با مناظری نفس‌گیر، به دره زیبای El Chorro می‌رسید. آبی فیروزه‌ای دریاچه‌ی این محل، که با جنگل‌های سرسبز درختان صنوبر احاطه شده، نقطه برجسته این گردش خواهد بود. قبل از برگشتن به بندر و کشتی کروز زمان آزاد دارید تا از طبیعت بی‌نظیر این منطقه لذت ببرید.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

چشیدن مزه اندلس (MAL07)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 92 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

در این تور همراه با راهنما از مالاگا، پنجمین شهر بزرگ اسپانیا دیدن خواهید کرد. شما همچنین از داخل قلعه Gibralfaro بازدید می‌کنید، این دژ باشکوه توسط خلیفه گرانادا در قرن چهاردهم ساخته شده است. این قلعه در بالای کوه Gibralfaro و در ارتفاع 130 متری بالاتر از سطح دریا قرار دارد و مناظری تماشایی از اطراف را به مسافران تور کشتی کروز ارائه می‌دهد. کلمه Gibralfaro ریشه در لغتی فنیقی به معنی صخره‌ی نور دارد. بعد از آن از میدان گاوبازی La Malagueta دیدن می‌کنید. بازدید از این میدان مسابقه و موزه‌ی مجموعه، درکی حقیقی از این سرگرمی محبوب اسپانیایی به شما می‌دهد. بعد از آن به تماشای یک رقص سنتی فلامنکو که توسط گروهی از رقصنده‌ها اجرا می‌شود می‌نشینید. در زمان لذت بردن از این نمایش که یکی از مهم‌ترین شکل‌های هنری اسپانیا است، با خوراکی پذیرایی می‌شوید.

توجه: از آنجا که بازدید از قلعه Gibralfaro شامل عبور از چندین پله است، در نتیجه این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

مالاگای رمانتیک (MAL10)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

در این تور با جنبه‌های رمانتیک شهر دوست‌داشتنی مالاگا، زادگاه پابلو پیکاسو آشنا می‌شوید. اولین توقفتان در این گشت نیم‌روزه، تماشاگه کوهستان Gibralfaro خواهد بود. در آن بالا می‌توانید مناظری شگفت‌انگیز از اطراف را دیده و چند عکس عالی برای یادگاری از سفرتان به اسپانیا بگیرید. در برگشت به شهر، یک پیاده‌روی همراه با راهنما، شما را به خیابان‌های اصلی شهر می‌برد. در طول مسیر، راهنما به شما اطلاعاتی سودمند و جذاب در مورد تاریخ شهر داده و داستان‌هایی از ازدواج‌های معروفی که در این شهر برگزار شده را برایتان تعریف می‌کند. در El Pimpi، یکی از بهترین تاپاس‌فروشی‌های مالاگا، فرصت می‌کنید استراحت کنید و از جو سرزنده‌ی محیط لذت ببرید. در این رستوران با تاپاس خوشمزه و نوشیدنی پذیرایی می‌شوید. لذت خوردن این خوراکی خوشمزه با نوای آرامش‌دهنده موسیقی عاشقانه‌ای که توسط گروهی از دانشجویان اجرا می‌شود دو چندان می‌شود. در اسپانیا به این گروه‌ها tuna می‌گویند؛ این سنت از قرن سیزدهم در ایبریا شکل گرفته و تا به امروز به عنوان روشی برای پول به دست آوردن در میان دانشجویان به شکلی محبوب باقی مانده است. همانطور که نشسته‌اید و از مزه‌ها و نواهای اصیل اسپانیایی لذت می‌برید، راهنما توضیحات کاملی در مورد آن‌ها به شما می‌دهد. بازگشت‌تان به بندر پایان‌دهنده گردش رمانتیک‌تان در مالاگا خواهد بود.

El Pimpi

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در مالاگا (اسپانیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در مالاگا (اسپانیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021