تورهای انتخابی کشتی کروز در مائون/مینورکا (اسپانیا)

مائون مرکز جزیره مینورکای اسپانیا است. مینورکا یکی از جزیره‌های بالئاری است و در دریای مدیترانه قرار دارد. تورهای انتخابی کشتی کروز در مائون، علاوه بر خود شهر، شما را با دیگر دهکده‌ها و شهرهای کوچک اطراف این جزیره آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در مائون/مینورکا (اسپانیا)

جاذبه‌های اصلی مینورکا (MAH06)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

در این تور، نصف روز را بیرون از کشتی بوده و از جزیره Menorca دیدن می‌کنید. مینورکا دومین جزیره بزرگ در میان جزایر بالئاری بوده و مجموعه‌ای از مناظر زیبا، دهکده‌های تماشایی و سواحل دوست‌داشتنی را در خود جای داده است. بعد از ترک بندر مائون، به سمت شمال می‌روید تا به ساحل نعل شکل Arenal d'en Castell برسید. در این ساحل برای گرفتن عکس توقفی کوتاه خواهید داشت. به گشت‌تان ادامه می‌دهید و مقصد بعدیتان دهکده ماهیگیری زیبای Fornells خواهد بود. این دهکده در شمالی‌ترین ساحل جزیره قرار گرفته است. در این جزیره‌ی زیبا و سرسبز که پر شده از خانه‌های سفیدپوش قدم می‌زنید و بعد از آن به سمت بلندترین نقطه مینورکا یعنی تپه El Toro حرکت می‌کنید. با داشتن ارتفاعی حدود 350 متر، در این تماشاگه می‌توانید مناظری عالی از مناطق اطراف را ببینید و برای برگشت از تور اسپانیا چند عکس یادگاری بگیرید. خط ساحلی شمالی را پشت سر می‌گذارید و به سمت جنوب حرکت می‌کنید تا از دهکده قدیمی و جذاب Binibeca دیدن کنید. این دهکده یک خلیج کم رفت و آمد و ساکت و یک ساحل شنی کوچک دارد. بعد از بازدید از این دهکده، به کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که شامل راه رفتن بر روی سطوح ناهموار است.

بازدید از شهر دوست‌داشتنی سیوته‌دلا (MAH07)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

این تور نیم روزه مفرح به شما شانس این را می‌دهد که مائون، مرکز فعلی مینورکا را ترک کرده و با یک سواری 45 دقیقه‌ای با اتوبوس به آن سوی جزیره رفته و از مرکز سابق جزیره، یعنی شهر ساحلی و دوست‌داشتنی Ciutadella دیدن کنید. سیوته‌دلا توسط کارتاژها بنا نهاده شد، در قرون وسطی یک مرکز تجاری مهم بود و در قرن‌های 17 و 18 پیشرفت کرد و گسترش یافت. بازدید از این شهر قدیمی دیوارکشی شده، یکی از بهترین تجربه‌هایتان در تور کشتی کروز خواهد بود. در این شهر همراه با راهنما در خیابان‌ها و کوچه‌های باریک بخش قدیمی شهر پیاده‌روی کرده و از کلیسای جامع قرن چهاردهمی Santa Maria de Ciutadella دیدن می‌کنید. دوربین خود را آماده نگه دارید و از این ساختمان‌های زیبا و تماشایی عکس‌های یادگاری بگیرید. بعد از گشت پیاده‌روی در شهر، به کشتی کروز بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که شامل راه رفتن بر روی سطوح ناهموار است. مهمانان باید از محوطه پارکینگ تا Ciutadella حدود 350 متر پیاده‌روی کنند.

دهکده‌های مینورکا (MAH03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این گشت همه جانبه، برخی از دهکده‌های این جزیره افسون‌کننده را خواهید دید. ابتدا به Binibeca می‌روید؛ این شهر تماشایی در ساحل جنوب شرقی مینورکا قرار گرفته و یک خلیج خلوت و آرام و یک ساحل شنی کوچک دارد. بعد از آن به سمت Torralba حرکت می‌کنید. این دهکده به خاطر تائولاهایش معروف است. سازه‌های Taula، مجموعه‌ای از تخته‌سنگ‌هایی هستند که به شکل T روی هم چیده شده‌اند. تائولاها متعلق به فرهنگ Talayot (دو هزار سال قبل از میلاد) بوده‌اند و احتمالا به عنوان قربانگاه استفاده می‌شدند. توقف بعدی شما در این تور، کوه Toro خواهد بود. در این جا شما زمان دارید تا بازدید کوتاهی از صومعه Nuestra Señora Del Toro داشته باشید. این صومعه توسط راهبان محفل سنت آگوستین در قرن هفدهم ساخته شده است. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

توجه: این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که شامل راه رفتن بر روی سطوح ناهموار است.

مناظر پانورامای ساحل شمالی مینورکا (MAH02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

بندر مائون را ترک می‌کنید و به سمت شمال جزیره می‌روید. در Puerto de Addaya توقف می‌کنید تا از اطراف عکس بگیرید. بعد از آن راهتان را ادامه داده و به دهکده ماهیگیری Fornells می‌روید. این دهکده برای خورشت لابسترش معروف است و یکی از مکان‌های محبوب وینستون چرچیل بوده است. از دیدن مناظر تماشایی باغ‌های Cala Tirant لذت برده و به سمت کوه Toro می‌روید. در آن بالا توقف خواهید داشت و از صومعه Nuestra Señora del Toro دیدن خواهید کرد. این صومعه توسط راهبان محفل سن آگوستین در قرن 17 ساخته شده است. وقتی به مائون برگشتید، هم می‌توانید در شهر بمانید و اطراف را بگردید و هم می‌توانید به بندر و کشتی کروز برگردید.

توجه: این تور برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که شامل راه رفتن بر روی سطوح ناهموار است. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راهنمای حرفه‌ای و راننده در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی لذت ببرید.

  • شناسه MAH33PV: ماشین شخصی به مدت 4 ساعت (715 دلار)
  • شناسه MAH34PV: مینی ون برای 3 تا 6 نفر به مدت 4 ساعت (815 دلار)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده، راهنما و بنزین است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. اگر می‌خواهید یک برنامه سفر سفارشی داشته باشید و بلیت ورودی جاذبه‌های توریستی را تهیه کنید می‌توانید با خدمه کشتی صحبت کنید. در صورت درخواست، ون‌های بزرگتر هم قابل ارائه است.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در مائون/مینورکا (اسپانیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در مائون/مینورکا (اسپانیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021