تورهای انتخابی کشتی کروز در لیورنو/فلورانس (ایتالیا)

لیورنو (Livorno) شهری سرزنده با گذشته‌ای درخشان است. غیر از خود این شهر دیدنی، در تور کشتی کروز شرکت MSC این فرصت استثنائی را خواهید داشت تا از شهرهای فلورانس و پیزا که به فاصله کوتاهی از این شهر قرار دارند دیدن کنید. تورهای انتخابی کشتی کروز در لیورنو شما را به دیدن بهترین‌های این شهرها می‌برند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در لیورنو/فلورانس (ایتالیا)

بازدید از جاذبه‌های اصلی فلورانس (LEG04)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

در این تور فوق‌العاده مهیج، شما بعد از یک سواری 2 ساعته از میان مناطق ییلاقی مسحورکننده توسکانی ایتالیا، به یکی از زیباترین شهرهای روی زمین یعنی فلورانس می‌رسید. بعد از ملاقات با راهنمای مطلع و پر دانش خود، تور بازدید از شهر فلورانس، زادگاه رنسانس ایتالیا شروع می‌شود. در ابتدا به سمت میدان میکل‌آنژ می‌روید. در آنجا مناظری شگفت‌انگیز از فلورانس و تپه‌های توسکانی در پس‌زمینه چشم‌انتظار شما هستند. این جا مکانی عالی برای عکس گرفتن است. بعد از آن به مرکز شهر و کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره خواهید رفت. بنای این کلیسا با اضافه شدن آخرین ویژگی شاهکارش یعنی گنبد عظیم آن، در سال 1436 به پایان رسید. گشت شما با پیاده‌روی به سمت باسیلیکای قرن پانزدهمی Santa Croce ادامه پیدا می‌کند. این باسیلیکا آرامگاه ابدی گالیلئو گالیله است. شما همچنین زمان کوتاهی خواهید داشت تا به دلخواه خودتان شهر و میدان Santa Croce را بگردید، کمی خرید کنید و یا رستورانی پیدا کرده و یک غذای ایتالیایی عالی برای ناهار میل کنید (هزینه غذا به عهده خودتان است). بعد از آن در مسیر برگشت به لیورنو و کشتی کروز می‌توانید از مناظر زیبای منطقه توسکانی مجددا لذت ببرید.

فلورانس

توجه: این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که بندر لیورنو در میانه سفرشان قرار دارد (کسانی که در این شهر سوار کشتی کروز نمی‌شوند). لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از دو شهر در یک تور: فلورانس و پیزا (LEG03)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 99 دلار (بزرگسالان)، 69 دلار (کودکان)

با شرکت در این تور با یک تیر دو نشان می‌زنید. در این تور فوق‌العاده هیجان‌انگیز، شما از دو شهر فلورانس و پیزا بازدید کرده و در مسیر رسیدن به این شهرها از دیدن مناظر تماشایی منطقه توسکانی ایتالیا لذت خواهید برد. یک سفر 2 ساعته راحت و بی دردسر، آغازگر گشت‌تان خواهد بود. شما در ابتدا به فلورانس می‌روید تا از مهم‌ترین جاذبه این شهر یعنی کلیسای جامع فلورانس (کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره) که در نیمه‌های قرن پانزدهم ساخته شده دیدن کنید. آخرین بخشی که به این شاهکارِ ساخته شده به سبک گوتیک و رنسانسی اضافه شده، گنبد باشکوه و غول‌پیکر آن بوده است. اضافه شدن این گنبد باعث شد ساخت کلیسای جامع فلورانس بالاخره بعد از حدود 140 سال تمام شود. شما در فلورانس زمان آزاد خواهید داشت تا خرید کنید یا ناهار میل کنید (هزینه ناهار به عهده خودتان است). بعد از آن به سمت شهر پیزا، زادگاه گالیله، حرکت خواهید کرد. این دانشمند قرن هفدهمی همان کسی است که بر سر این که منظومه شمسی ما چگونه کار می‌کند وارد یک درگیری خیلی جدی با کلیسای کاتولیک شد. در پیزا در Piazza dei Miracoli توقف کرده و فرصت عکس گرفتن از برج کج مشهور این شهر را خواهید داشت. بازدید از کلیسای جامع قرن سیزدهمی Santa Maria Assunta در ادامه تورتان خواهد بود. بازگشت از مناطق خوش‌منظره این بخش از ایتالیا به سمت لیورنو، پایان‌بخش تور  فراموش‌نشدنی‌تان خواهد بود.

Pisa

توجه: این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که بندر لیورنو در میانه سفرشان قرار دارد (کسانی که در این شهر سوار کشتی کروز نمی‌شوند). مسافران، راهنماهای تور را در زمان رسیدن به فلورانس و پیزا ملاقات خواهند کرد. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از فلورانس به دلخواه خودتان (LEG02)

  • مدت زمان تور: 9 ساعت
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

از فروشگاه‌های لباس با آخرین مدهای روز گرفته تا بناهای باشکوه و نفس‌گیر قدیمی، فلورانس شهری است که همه چیز را یکجا در خود دارد. در این تور یک روزه شما فرصت این را خواهید داشت که یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای دنیا را به دلخواه خودتان بگردید. یک سواری 2 ساعته با اتوبوس شما را از بندر به فلورانس می‌برد. بعد از آن می‌توانید به سراغ جاذبه‌های مورد علاقه خودتان بروید و از آنها دیدن کنید. احتمالا یکی از اولین انتخاب‌هایتان کلیسای جامع فلورانس (سانتا ماریا دل فیوره) و برج Giotto خواهد بود. از گزینه‌های بسیاری که در این شهر شگفت‌انگیز در اختیار دارید، می‌توان به قدم زدن در باغ‌های بوبولی، سر زدن به مقبره گالیله در باسیلیکای Santa Croce یا بازدید از گالری مشهور یوفیزی اشاره کرد. شما در فلورانس زمان زیادی خواهید داشت تا هر آنچه می‌خواهید را ببینید. بعد از آن که یک دل سیر فلورانس را دیدید، اتوبوس شما را به لیورنو و کشتی کروز بر می‌گرداند.

کلیسای جامع فلورانس

توجه: این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که بندر لیورنو در میانه سفرشان قرار دارد (کسانی که در این شهر سوار کشتی کروز نمی‌شوند). مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

پارک ملی چینکو تره (LEG08)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

با این که چینکو تره (Cinque Terre) در ایتالیایی به معنی پنج سرزمین است، اما این نام در حقیقت به پنج دهکده Monterosso al Mare، ورنازا، کورنیلیا، مانارولا و Riomaggiore اشاره دارد. این دهکده‌ها همانند جواهرهایی کوچک در خط ساحلی Liguria قرار گرفته‌اند و با همدیگر در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. منطقه بکر و دست‌نخورده چینکو تره، مقصد این تور تمام روزه شما خواهد بود. گشت شما با یک سواری 1.5 ساعته با اتوبوس به سمت La Spezia شروع خواهد شد. در آنجا راهنمای خبره و متخصص تور را ملاقات خواهید کرد و از آنجا به سمت شهر Porto Venere که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده حرکت خواهید کرد. راهنمای تور همزمانی که شما از مناظر پانورامیک اطراف لذت می‌برید، داستان این دهکده ماهیگیری افسون‌کننده را برایتان بازگو خواهد کرد؛ دهکده‌ای که الهام‌بخش Byron و شعرای ایتالیایی و بین‌المللی متعددی بوده است. در این جا زمان آزاد خواهید داشت تا در کنار دریا قدم زده و خیابان‌های دوست‌داشتنی و کوچک شهر را بگردید. بعد از آن سوار قایق خواهید شد و در امتداد ساحل از زیبایی‌های سحرانگیز طبیعت این منطقه از ایتالیا لذت خواهید برد. در انتهای این قایق‌سواری، شما به Monterosso al Mare، بزرگترین دهکده در میان دهکده‌های چینکو تره می‌رسید. در Monterosso al Mare زمان آزاد خواهید داشت تا مرکز تاریخی دهکده و کلیسای قرن چهاردهمی San Giovanni Battista را ببینید. شما می‌توانید شهر را بگردید و در یکی از کافه‌ها و رستوران‌های دنج دهکده ناهار میل کنید (هزینه غذا به عهده خودتان است). پایان‌بخش این ماجراجویی به‌یادماندنی در تور کشتی کروز، حرکت با قطار به سمت Levanto و از آنجا یک سواری با اتوبوس به مقصد لیورنو خواهد بود.

Cinque Terre

توجه: این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که بندر لیورنو در میانه سفرشان قرار دارد (کسانی که در این شهر سوار کشتی کروز نمی‌شوند). این تور برای افراد ویلچرسوار یا کسانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. توصیه می‌کنیم در ماه‌های تابستانی، کرم ضد آفتاب و کلاه لبه‌دار همراه داشته باشید. اگر شرایط آب و هوایی مساعد نباشد، سفر برگشت با قطار با قایق انجام خواهد شد. در زمان حضور در کشتی کروز می‌توانید در مورد این موضوع اطلاع لازم را کسب کنید.

تفریح در ساحل در تیرنیا (LEG12)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، بدون راهنما
  • قیمت برای هر نفر: 45 دلار (بزرگسالان)، 32 دلار (کودکان)

دوست دارید چند ساعتی را به طور مطلق تفریح و استراحت کنید؟ در این تور ساحلی به خط ساحلی توسکانی رفته و در یک باشگاه ساحلی اختصاصی به مدت سه ساعت استراحت و تفریح خواهید کرد. کشتی کروز را ترک می‌کنید و با یک سواری 25 دقیقه‌ای با اتوبوس به سمت Tirrenia در خط ساحلی پیزا خواهید رفت. در آنجا باقی زمان تور را در یک باشگاه مجلل و شیک ساحلی که مناسب افراد جوان، خانواده‌ها و کودکان است سپری خواهید کرد. این باشگاه، محوطه بازی برای بچه‌ها، رستوران و کافه دارد و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند دسترسی راحتی را فراهم می‌کند. در این جا می‌توانید آفتاب بگیرید و خودتان را برنزه کنید، در آفتاب بی‌نظیر ایتالیا استراحت کنید، با بچه‌هایتان بازی کنید، در آب‌های آبی دریا شنا کنید و در ساحل شنی و زیبای این محل قدم بزنید. در انتها اتوبوس شما را به بندر بر می‌گرداند.

Tirrenia

توجه: این تور تنها برای مسافرانی در دسترس است که بندر لیورنو در میانه سفرشان قرار دارد (کسانی که در این شهر سوار کشتی کروز نمی‌شوند). این تور صبح‌ها یا بعدازظهرها و از ژوئن تا نیمه‌های سپتامبر برگزار می‌شود. یک چتر آفتاب‌گیر و 2 صندلی به دو بزرگسال و یا یک خانواده ارائه می‌شود. دوش آب سرد در محوطه در دسترس است. دوش آب گرم و تخت آفتاب گرفتن با پرداخت هزینه در دسترس هستند. برگزاری این تور بستگی به شرایط آب و هوایی دارد. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیورنو/فلورانس (ایتالیا)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیورنو/فلورانس (ایتالیا)" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیورنو/فلورانس (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021