تورهای انتخابی کشتی کروز در لیماسول در قبرس

کشتی‌های کروز شرکت MSC در تور قبرس به بندر لیماسول (Limassol) می‌روند. این بندر، تاریخی 4 هزار ساله دارد. در تورهای انتخابی کشتی‌های کروز MSC، شما از دهکده Kolossi که در 13 کیلومتری شهر قرار دارد نیز دیدن می‌کنید. در فاصله 40 کیلومتری Kolossi، آبشارهای زیبای Millomeri قرار گرفته‌اند. این آبشارهای 15 متری راه خود را از میان صخره‌ها و ریشه‌ها باز کرده و منظره‌ای خارق‌العاده خلق کرده‌اند. در تورهای انتخابی کشتی کروز MSC در قبرس، شما فرصت این را خواهید داشت که از شهر باستانی Paphos و جواهر هنری‌اش (نقاشی‌های دیواری و موزائیک‌ها) دیدن کنید. هدف این تورهای انتخابی آشنا کردن شما با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این بخش از قبرس و همچنین آداب و رسوم و سنت‌های این سرزمین کهن است.

تورهای انتخابی کشتی کروز در لیماسول در قبرس

معبد آپولو و قلعه کولوسی (LIM03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)، محدودیت صندلی

اولین توقف ما در این گشت، در معبد آپولو خواهد بود. این معبد بزرگترین و مهم‌ترین مرکز مذهبی جزیره قبرس است و به طور مداوم از قرن هشتم قبل از میلاد تا قرن چهارم بعد از میلاد مورد استفاده بوده است. بعد از آن به دهکده نزدیک این محل، Kolossi خواهید رفت تا قلعه این منطقه را ببینید. این قلعه از زمان جنگ‌های صلیبی در قبرس باقی مانده است. قلعه قرن سیزدهمی Kolossi، به تاریخ تولید نوشیدنی محلی در این جزیره مرتبط شده است. نوشیدنی محلی این منطقه Commandaria است. تور ما شامل بازدید از موزه نوشیدنی محلی قبرس نیز می‌شود. در این جا می‌توانید در مورد این سنت 7500 ساله اطلاعات کسب کنید. قبل از برگشت به کشتی فرصت چشیدن این نوشیدنی‌ها را نیز خواهید داشت.

توجه: این تور مناسب افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

بازدید از شهر لارناکا و دهکده لفکارا (LIM04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)، محدودیت صندلی، گشت خرید

این گشت مناسب کسانی است که ترجیح می‌دهند منطقه را خودشان بگردند، ولی همچنان دوست دارند معرفی کوتاهی در طول مسیر دریافت کنند. این تور با سواری به لارناکا شروع می‌شود. این شهر قدیمی‌ترین شهر قبرس بوده و در اصل با نام Kition شناخته می‌شده است. این شهر محل تولد فیلسوف رواقی Zeno است. این شهر همچنین به اوایل مسیحیت ارتباط دارد؛ لارناکا محل خاصی برای مسیحیان است چرا که اسقف شهر، سینت لازاروس (Lazarus) بعد از این که مسیح او را دوباره به زندگی برگرداند، این شهر را برای زندگی انتخاب کرد. کلیسایی به نام او در محلی ساخته شده که گفته می‌شود باقی‌مانده‌های پیکرش در آن مکان کشف شده بوده است. وقتی به لارناکا برسید، زمان آزاد خواهید داشت تا خودتان منطقه را بگردید. در زمان برگشت به لیماسول از لفکارا عبور خواهید کرد. این دهکده به خاطر سبک سنتی قلاب‌بافی‌های توری‌هایش که با نام Lefkaritika شناخته می‌شوند مشهور است. در این جا هم زمان آزاد دارید تا قبل از برگشتن به بندر به دلخواه خودتان دهکده را بگردید.

توجه: این تور برای کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از لارناکا یا همان کیتیون باستانی (LIM05)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)، محدودیت صندلی

در این تور کشتی کروز شما به سمت Larnaca که یک ساعت از لیماسول فاصله دارد خواهید رفت. این شهر در زمان‌های باستان، با نام کیتیون شناخته می‌شده و خانه فیلسوف رواقی Zeno بوده است. در این گشت شما از یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای قبرس بازدید خواهید کرد. کلیسای قدیس لازاروس (Saint Lazarus)، در مکان مقبره این قدیس ساخته شده و نمونه‌ای عالی از معماری بیزانسی است. در این جا فرصت آزاد خواهید داشت تا برای برگشت از این تور اروپا خرید انجام دهید. در ادامه، در امتداد دریاچه نمک Larnaca سفر خواهید کرد و به Hala Sultan Tekke یا مسجد Umm Haram می‌رسید. این مسجد در سال 1816 در محل مقبره أم حرام، یکی از وابستگان حضرت محمد (ص) ساخته شده است. از این مسجد باشکوه دیدن کرده و به بندر بر خواهید گشت.

توجه: لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی مهم نیاز است. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

بازدید از دهکده Omodos، شهر باستانی Curium و معبد آپولو (LIM02)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)

یک سواری کوتاه با اتوبوس شما را به باقی‌مانده‌های شهر باستانی Kourion می‌رساند که از عهد عتیق تا اوایل قرون وسطی باقی مانده است. این مکان باستان شناسی برای تئاتر یونانی-رومی کاملا بازسازی‌شده‌اش، خانه Eustolio با موزائیک‌های زیبایش، حمام‌های عمومیش، خانه آبنما و خانه آشیل مشهور است. حرم آپولو مقصد بعدی خواهد بود. پیروان باستانی این خدای یونانی در این محل از قرن هشتم قبل از میلاد تا قرن چهارم بعد از میلاد او را ستایش می‌کردند. تور ادامه پیدا می‌کند و به Omodos می‌رسد. این دهکده کوچک خوش‌منظره برای نوشیدنی‌های محلی‌اش که در اطراف این منطقه تهیه می‌شوند شناخته شده است. بعد از چشیدن نوشیدنی‌ها و امتحان یک خوراکی محلی شما زمان خواهید داشت در اطراف قدم زده و منطقه را خودتان سیاحت کنید. این تور با برگشت به کشتی تمام می‌شود.

توجه: لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی مهم نیاز است. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

بازدید از پفاس (LIM01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: آسان (سختی تور)
  • قیمت: 49 یورو (بزرگسالان)، 35 یورو (کودکان)

Paphos شهری باستانی است که در ساحل جنوبی قبرس قرار گرفته است. این شهر یک ساعت از لیماسول فاصله دارد. در این جا خانه Dionisios را خواهید دید و از موزائیک‌های زیبایش که به قرن سوم بر می‌گردد دیدن می‌کنید. بعد از آن به صومعه St. Neofytos خواهید رفت و از Egkleistra قرن دوازدهمی‌اش دیدن خواهید کرد؛ مکانی که در داخل کوهستان و توسط راهب Neofytos ایجاد شده است. این محفظه داخل کوهستان شامل نمونه‌هایی از نقاشی‌های دیواری بیزانسی از قرن دوازدهم تا پانزدهم است. این صومعه یک موزه کلیسایی جذاب نیز دارد. شما زمان آزاد خواهید داشت تا در این بندر خوش منظره قدم بزنید. در صخره افرودایته، محل تولد الهه عشق یونانی، توقفی کوتاه دارید تا عکس بگیرید.

توجه: لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی مهم نیاز است. این تور مناسب کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند نیست.

گشت سیاحتی با جیپ به مقصد دهکده آگروس و آبشارهای میلومری (LIM06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌ها: متوسط (سختی تور)، محدودیت صندلی، بدون راهنما

جزیره زیبای مدیترانه‌ای قبرس برای سواحل باشکوهش، تاریخ پر رویداد و جذابش که به هزاره دهم قبل از میلاد می‌رسد، تعداد زیادی باقی‌مانده‌های باستان‌شناسی و همچنین مناظر طبیعی متنوع و خارق‌العاده و آفتاب‌های بی‌وقفه تابستان‌هایش شناخته می‌شود. برنامه سفر این تور مفرح با گرداندن شما در تعدادی از دهکده‌های کوچک شمال لیماسول (Limassol) شروع می‌شود. از دامنه‌های جنوبی حاصلخیز کوهستان Troodos گذشته و به دهکده آرگوس، مرکز منطقه Pitsilia خواهید رسید. در این جا شما در مورد محصولات محلی سنتی اطلاعات کسب خواهید کرد. در یکی از خانه‌های محلی چگونگی آماده کردن مارمالاد و میوه‌های شیرین را خواهید دید. آگروس و گل رز ارتباط نزدیکی دارند. در خانه رزها شما یاد خواهید گرفت که مردم محلی چگونه از برگ‌های رزهای وحشی گلاب می‌گیرند، چگونه شمع‌هایی با رایحه رز و نوشیدنی‌هایی با طعم رز درست می‌کنند. تور شما دوباره با جیپ ادامه پیدا کرده و در مسیر از جنگل پر تراکم کاج در کوهستان Troodos عبور خواهید کرد تا به یکی از عجایب طبیعی جزیره یعنی آبشارهای زیبای Millomeri برسید که با یک پیاده‌روی کوتاه قابل دسترس است. دوربین خود را همراه داشته باشید و عکس‌هایی از این مکان خاص بگیرید و در بازگشت از تور قبرس همراه خود بیاورید. یک سواری آرامش‌بخش در برگشت به بندر لیماسول و کشتی پایان‌بخش این تور مفرح خواهد بود.

توجه: این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، زنان باردار و مهمانانی که مشکل گردن یا  کمر دارند مناسب نیست. در طول سفر اطلاعات تنها به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. در پنجشنبه‌ها، یکشنبه‌ها و تعطیلات عمومی مهمانان فرصت دیدن تولید محصولات محلی را نخواهند داشت.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیماسول در قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیماسول در قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021