نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

تورهای انتخابی کشتی کروز در لیسبون/کشکایش (پرتغال)

لیسبون بدون شک یکی از زیباترین شهرهای اروپا است. مرکز تاریخی این شهر، نسبتا جمع و جور بوده و می‌توانید در یک روز، زمانی که در تور کشتی کروز به پرتغال می‌روید، به خوبی این شهر را بگردید. تورهای انتخابی کشتی کروز علاوه بر خود لیسبون، شما را با شهرها و دهکده‌های جذاب این منطقه از پرتغال آشنا می‌کنند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در لیسبون/کشکایش (پرتغال)

گشت شهر (LIS01)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 62 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و به سمت منطقه Belém می‌روید تا از دو تا از شاهکارهایی که به سبک پر جزئیات گوتیک پرتغالی (سبک Manueline) ساخته شده‌اند دیدن کنید. این دو ساختمان، کلیسای جرنیمو و برج Belém هستند؛ این ساختمان‌ها در اوایل قرن شانزدهم و درست بعد از سفر اکتشافی Vasco da Gama به هند ساخته شدند. در این تور از صومعه‌ای که مقبره Vasco da Gama را در خود جای داده نیز بازدید کرده و زمان آزاد دارید تا از اطراف دیدن کنید. گشت‌تان با یک تور تماشایی از میان مرکز شهر جدید لیسبون ادامه پیدا می‌کند؛ این بخش شهر بعد از زمین‌لرزه‌ی ویرانگر 1755 دوباره ساخته شده است. در ادامه از ساختمان پارلمان و خانه نخست وزیر، میدان Marquês de Pombal، خیابان Liberdade و میدان Rossio (قلب مرکز شهر لیسبون) دیدن می‌کنید. قبل از برگشتن به کشتی کروز، زمان آزاد برای گشت و گذار خواهید داشت.

توجه: در روزهای دوشنبه به جای صومعه از قصر Ajuda بازدید خواهید کرد. در داخل صومعه اجازه استفاده از فلش دوربین را ندارید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. با این که این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی است اما مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌توانند یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

تراموا سواری در لیسبون (LIS15)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 89 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

این تور به شما فرصتی استثنائی می‌دهد تا لیسبون، پایتخت پرتغال، را از زاویه‌ای منحصربه‌فرد یعنی سوار بر یکی از ترامواهای جذاب و قدیمی شهر ببینید. این ترامواها نه تنها وسیله‌هایی پر مخاطب برای استفاده هر روزه‌ی ساکنین شهر هستند، بلکه به یک جاذبه گردشگری محبوب برای مسافران تور پرتغال نیز تبدیل شده‌اند. بعد از ترک کشتی کروز، یک سواری کوتاه شما را از بندر به میدان Estrela می‌رساند. در این میدان سوار تراموا می‌شوید. سوار تراموا که شدید، با یک شیرینی خوشمزه محلی با نام Pastel de nata و نوشیدنی پذیرایی می‌شوید. در مسیر حرکت‌تان به بالای تپه‌های لیسبون رفته و از منطقه باشکوه Baixa عبور می‌کنید تا به Alfama برسید. در آنجا می‌توانید نگاهی به بخش قدیمی شهر لیسبون بیاندازید. کلیسای جامع را می‌بینید و در ادامه به Portas do Sol می‌روید. آنجا مناظری تماشایی از این متروپولیس زیبا و رودخانه Tagus چشم انتظارتان هستند. به منطقه Graça رفته و به سمت مرکز شهر لیسبون حرکت می‌کنید. مسیر کوتاه بین خیابان Conceição و میدان تجارت (یکی از زیباترین میدان‌های اروپا) را پیاده طی کرده و به Rossio می‌روید. در آنجا زمان آزاد دارید تا مرکز شهر لیسبون را بگردید. در گردش‌تان از بیرون صومعه قرن پانزدهمی Jerónimo و برج قرن شانزدهمی Belém، در ساحل رودخانه Tagus، دیدن می‌کنید. هر دوی این بناها نمونه‌هایی عالی از سبک معماری Manueline یا گوتیک پرتغالی هستند. این سازه‌ها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. گشت‌تان با برگشت به بندر و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Lisbon Tram

توجه: این تور شامل پیاده‌روی‌های طولانی بر روی سطوح ناهموار است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

سینترا و کشکایش (LIS05)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)
  • قیمت برای هر نفر: 69 دلار (بزرگسالان)، 52 دلار (کودکان)

سینترا برای رشته کوهش، آب و هوای گرمش و خانه‌ها و عمارت‌های روستاییش معروف است. در این تور به این دهکده دوست‌داشتنی و ثبت شده در میراث جهانی یونسکو می‌روید تا از قصر سلطنتی ملی دیدن کنید. این قصر تاریخی، دربردارنده قدیمی‌ترین مجموعه کاشی‌های لعاب‌دار پرتغال و نمونه‌هایی عالی از کوره‌های مخروطی قرون وسطایی است. توقف بعدی‌تان کشکایش خواهد بود؛ این دهکده ماهیگیری، یک تفرجگاه محبوب تابستانی در بین خانواده سلطنتی است. قبل از برگشت به لیسبون زمان آزاد دارید تا این دهکده را بگردید. در زمان برگشت به بندر، سوار بر اتوبوس یک تور پانورامیک کوتاه از منطقه Belém خواهید داشت.

توجه: در داخل قصر Sintra اجازه استفاده از فلش دوربین را ندارید. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست، چرا که شامل عبور از حدود 100 پله است.

فاتیما (LIS06)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

آن‌هایی که به الهیات و رویدادهای مذهبی علاقه دارند، باید در این تور ویژه شرکت کنند. بندر لیسبون را ترک می‌کنید و با یک سواری 1.5 ساعته با اتوبوس، از میان دشت‌های پرتغال گذشته و به یک مکان مذهبی مهم می‌روید. بعد از سال 1917، زمانی که یک چوپان، مریم مقدس را در این مکان دید، هر سال میلیون‌ها زائر از این شهر دیدن می‌کنند. شما از زیارتگاه و کلیسا دیدن کرده و بعد از آن زمان آزاد دارید تا در فاتیما گشته و برای برگشت از تور کشتی کروز سوغات بخرید.

توجه: راهنما تنها در بیرون به شما اطلاعات می‌دهد، خودتان می‌توانید به تنهایی از داخل مجموعه دیدن کنید. لباس پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

جاذبه‌های اصلی لیسبون و چشیدن مزه شیرینی‌های محلی (LIS08)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

در این تور از بخش قدیمی شهر لیسبون یعنی منطقه Alfama دیدن می‌کنید. در هزارتوی کوچه‌های باریک این منطقه که با پلکان‌ها و گذرگاه‌های سرپوشیده پر شده، قدم زده و از خانه‌های قدیمی با نماهای رنگ شده و تزئین شده با کاشی‌ها و بالکن‌های آهنی دیدن می‌کنید. در ادامه به سمت  کلیسای جامع لیسبون می‌روید تا از فضای داخلی کلیسا که به شکل یک صلیب لاتین با سه شبستان است دیدن کنید. گشت پیاده‌روی شما با رفتن به منطقه Baixa ادامه پیدا می‌کند. این محله بعد از زلزله 1755 به طور کامل بازسازی شد. قبل از این که به برج Belém بروید، زمان آزاد دارید تا در میدان Rossio گردش کنید. بعد از آن یک بازدید کوتاه از شیرینی‌پزی افسانه‌ای Confeitaria de Belém خواهید داشت و با شیرینی‌های خوشمزه و معروف این کافه پذیرایی می‌شوید. گشت‌تان شامل بازدید از دو شاهکار معماری که به سبک گوتیک پرتغالی یا Manueline ساخته شده‌اند نیز می‌شود: کلیسای جرنیمو در اوایل قرن شانزدهم و بعد از سفر اکتشافی Vasco da Gama به هند ساخته شد. قبل از برگشت به بندر از صومعه‌ای که مقبره Vasco da Gama را در خود جای داده دیدن می‌کنید.

توجه: بخش اعظم این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و گاهی اوقات مسیرهای سراشیبی است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. در داخل کلیسای جامع و صومعه تنها اجازه استفاده از دوربین بدون فلش را دارید. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. این تور در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار نمی‌شود.

تور اربیدا (LIS07)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، شامل برنامه چشیدن مزه
  • قیمت برای هر نفر: 52 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و از پل بیست و پنجم آوریل (خواهر خوانده پل گلدن گیت) عبور کرده و به سمت مجسمه Christ the King می‌روید. در آن‌جا می‌توانید مناظری باشکوه از لیسبون را ببینید. در ادامه گشت‌تان به شهر Azeitao می‌روید. این شهر به خاطر نوشیدنی‌های محلی و شیرینی‌های خوشمزه‌اش مشهور است. بعد از آن به سمت پارک ملی Arrabida می‌روید. این پارک برای حفاظت از طبیعت وحشی و زیبا و همچنین گونه‌های مختلف پرنده‌ها و جانداران این منطقه تاسیس شده است. جاده‌ها در دامنه کوه‌ها پیچ و تاب خورده و مناظری تماشایی از Setúbal و Tróia را به گردشگران ارائه می‌دهند. به لیسبون بر می‌گردید تا یک تور بازدید از جاذبه‌های شهر داشته باشید. در منطقه Rossio زمان کوتاهی برای گشتن اطراف به دلخواه خودتان خواهید داشت. در نهایت به بندر بر می‌گردید.

Arrabida

توجه: این تور شامل سواری طولانی با اتوبوس است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از استادیوم بنفیکا و مناظر پانورامیک لیسبون (LIS22)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 55 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

لیسبون بزرگترین شهر پرتغال و تنها پایتخت اروپایی است که در ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته است. بعد از این که در اسکله سوار اتوبوس شدید، در مسیر حرکت‌تان از کنار مکان‌های دیدنی مانند Praça do Comércio، خیابان آزادی، Praça do Rossio و میدان Marquês de Pombal عبور می‌کنید. Marquês de Pombal مغز متفکر ساختن دوباره لیسبون بعد از زلزله سال 1755 بوده است. تور سواری پانورامیک شما به سمت منطقه Benfica ادامه پیدا می‌کند و از Estádio da Luz دیدن می‌کنید. استادیوم بنفیکای لیسبون در سال 2003 و در مکان قبلی استادیوم قدیمی شهر ساخته شده است. این استادیوم متعلق به باشگاه فوتبال بنفیکا بوده و ظرفیت 64642 تماشاگر را دارد. این استادیوم شکلی گنبدی دارد و در بین طرفداران این تیم با نام کلیسای جامع شناخته می‌شود. باشگاه فوتبال بنفیکا در سال 2006 صاحب یک جایگاه در کتاب رکوردهای گینس شد: برای بیشترین تعداد هوادار در جهان (هم در داخل پرتغال و هم در خارج از کشور) با مجموع حدود 161 میلیون نفر. گشت همراه با راهنمای شما از استادیوم، شامل بازدید از رختکن‌ها و محوطه‌های VIP نیز می‌شود. در ادامه به موزه تعاملی باشگاه می‌روید. 29 بخش مالتی‌مدیای مجزا، داستان گذشته پر از موفقیت این باشگاه افسانه‌ای را به جذاب‌ترین شکل به شما نشان می‌دهند. سواری برگشت به سمت کشتی کروز پایان‌دهنده تورتان خواهد بود.

Estádio da Luz

توجه: برگزاری این تور بستگی به برنامه باشگاه دارد؛ در نتیجه این تور ممکن است به خاطر شرایطی که در کنترل شرکت MSC نیست لغو شود. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از لیسبون از دریا و زمین (LIS23)

  • مدت زمان تور: 2.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 65 دلار (کودکان)

در این گشت پر از ماجراجویی و هیجان، منحصربه‌فردترین تجربه از شهر لیسبون را خواهید داشت. از کشتی کروز پیاده می‌شوید و سوار یک وسیله آبی و خاکی می‌شوید. همان‌طور که از دیدنی‌های بسیار پایتخت پرتغال دیدن می‌کنید، راهنمای تور اسطوره‌ها، افسانه‌ها و داستان‌های عجیب و غریب مربوط به آن‌ها را با شما در میان می‌گذارد. نقطه شروع و پایان این ماجراجویی در اسکله خواهد بود. در بخش خشکی گشت، از کنار Praça do Comércio، خیابان آزادی، Praça do Rossio و میدان Marquês de Pombal عبور می‌کنید. در Belém توقف کوتاهی خواهید داشت تا مزه شیرینی خوشمزه Pastel de Belém را امتحان کرده و زمان آزاد دارید تا از بیرون از صومعه جرنیمو دیدن کنید. بعد از آن به داخل آب رفته و با یک سواری 25 دقیقه‌ای در امتداد رودخانه Tagus به اسکله بر می‌گردید. این تور مطمئنا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از اقامت‌تان در لیسبون برایتان به یادگار می‌گذارد.

Praça do Rossio

توجه: برای سوار شدن به اتومبیل آبی‌خاکی و پیاده شدن از آن لازم است که از 5 پله بزرگ عبور کنید، بنابراین این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

بازدید از کینتا دا خه‌گالیرا شگفت‌انگیز (LIS20)

  • مدت زمان تور: 4.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 72 دلار (بزرگسالان)، 55 دلار (کودکان)

خود را آماده کنید تا به دنیای نشانه‌های اسرارآمیز وارد شوید. در این تور از Quinta da Regaleira بازدید می‌کنید؛ این ملک بزرگ و عمارت گوتیکی در بیرون شهر Sintra قرار دارد. بعد از سوار شدن بر اتوبوس، در امتداد ساحل اقیانوس اطلس حرکت کرده و به جنگل حفاظت‌شده سینترا می‌روید. این طبیعت فراموش‌نشدنی و زیبا شما را به سمت کینتا هدایت می‌کند. این ملک در میراث جهانی یونسکو ثبت شده و در اصل در اوایل قرن بیستم ساخته شده است. این مجتمع بعدها توسط میلیونر معروف António Augusto Carvalho Monteiro گسترش پیدا کرد و با انبوهی از سمبل‌های ساخته شده با سنگ تزئین شد. سازه اسرارآمیز قرار گرفته در داخل زمین در این ملک، یک برج سروته را در خود جای داده است. این سازه در واقع یک چاه عمیق است که در کنار دیوارهایش یک راه‌پله مارپیچی ساخته شده است. بعد از بازدید از این مجموعه به سمت شهر قدیمی و زیبای Sintra می‌روید. در این شهر که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده زمان آزاد دارید تا به دلخواه خودتان اطراف را بگردید. قصر ملی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های سینترا است. گشت‌تان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و گاه مسیرهای خیلی باریک است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست.

پیاده‌روی در لیسبون و چشیدن مزه نوشیدنی‌های محلی (LIS09)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید و با اتوبوس به اصیل‌ترین و پر هیجان‌ترین بخش شهر لیسبون می‌روید. منطقه Baixa، یک منطقه تاریخی است که بعد از زلزله سال 1755 به طور کامل بازسازی شد. پیاده‌رویتان شما را از میدان Comercio به میدان Rossio در قلب لیسبون می‌برد. اینجا زمان آزاد دارید تا اطراف را گشته و اتمسفر سرزنده‌ی پایتخت پرتغال را با تمام وجود حس کنید. در Elevador da Gloria سوار قطار کابلی شده و به سمت بالای شهر می‌روید. در Sao Pedro de Alcantara Belvedere توقف می‌کنید و از مناظر تماشایی خانه‌های دارای سقف‌های کاشی‌کاری‌شده دیدن می‌کنید. در این تور همچنین مزه نوشیدنی‌های محلی را چشیده و از کلیسای Sao Roque دیدن می‌کنید. این کلیسا به خاطر سقف چوبی رنگی زیبایش و نمازخانه Saint John مشهور است. در ساختمان چسبیده به کلیسا می‌توانید از مجموعه‌ای کوچک از جواهرات و مجسمه قدیس دیدن کنید.

توجه: قسمت اعظمی از این تور شامل پیاده‌روی در مسیرهای ناهموار و گاهی سراشیبی است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. این تور روزهای دوشنبه برگزار نمی‌شود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیسبون/کشکایش (پرتغال)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در لیسبون/کشکایش (پرتغال)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021