تورهای انتخابی کشتی کروز در فونچال/مادیرا (پرتغال)

مدیرا، منطقه‌ای خودمختار در پرتغال است. این مجمع‌الجزایر از 4 جزیره تشکیل شده و در شمال غرب ساحل افریقا قرار گرفته است. این منطقه از پرتغال را برای آب و هوای گرم و مطبوع گرمسیریش می‌شناسند. مرکز این جزیره، شهر زیبای فونچال است. در تور کشتی کروز در مدیترانه شما فرصت می‌کنید از بخش‌های مختلف این جزیره و همچنین فونچال دیدن کنید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در فونچال/مادیرا (پرتغال)

گشت و گذار در فونچال با خودروی چهارچرخ محرک (FUN09)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

شهر تاریخی فونچال برای بیشتر از 500 سال مرکز مادیرا بوده است. این شهر دیدنی، مجموعه‌ای از طبیعت زیبا و دست‌نخورده را نیز در خود جای داده است؛ این تور مهیج جاده‌ای با خودروی چهارچرخ محرک، به شما اجازه می‌دهد این طبیعت بی‌نظیر را از نزدیک تجربه کنید. بعد از این که سوار جیپی مدرن شدید، در میان جزیره شروع به حرکت کرده و به یکی از فریبنده‌ترین مناطق جنگلی مدیرا می‌روید. همان‌طور که در این مسیر پر پیچ وخم حرکت می‌کنید می‌توانید روی صندلی راحت خود نشسته و از مناظر شگفت‌انگیز قله‌ها و دره‌های سرسبز لذت ببرید. در مسیر چند جا توقف خواهید داشت و می‌توانید از این مناظر دیدنی عکس‌های عالی بگیرید. این مناطق بکر و زیستگاه‌های طبیعی حفاظت شده که به خاطر جغرافیای کوهستانی این جزیره آتشفشانی بیشتر اوقات از نظرها پنهان می‌مانند، جلوه‌ای واقعی و اصیل از این جزیره را به خالص‌ترین شکل ممکن به شما ارائه می‌دهند. این گشت و گذار ویژه در مناطق خوش‌منظره‌ی جزیره‌ی مادیرا، با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

توجه: این تور برای خانم‌های باردار، افراد دارای مشکلات حرکتی، مشکلات گردن و کمر و کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. مهمانان برای شرکت در این تور باید حداقل 13 سال سن داشته باشند. راننده تنها به زبان انگلیسی به شما اطلاعات می‌دهد.

کشف فونچال (FUN05)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: سخت (سختی تور)، گشت خرید
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

این تور با یک سواری به سمت دهکده Monte و کلیسای قرن هجدهمی Nossa Senhora do Monte شروع می‌شود. این کلیسا باغ‌های زیبایی دارد و یک مکان محبوب زیارتی برای کاتولیک‌ها است. دوربین خود را برای بخش بعدی گشت‌تان آماده نگه دارید: با تله کابین از Monte به Funchal می‌روید. این سواری با این که کوتاه است اما به شما فرصت می‌دهد مناظری تماشایی از خلیج فونچال را از ارتفاع بالا ببینید. در باغ‌های گیاه‌شناسی، بیشتر از 2000 گیاه از گونه‌های مختلف بومی و خارجی، محیطی سرسبز را به وجود آورده‌اند. بعد از آن فرصت این را پیدا می‌کنید که از دیدنی‌ها، صداها و رایحه‌های یک بازار محلی لذت ببرید. در بخش آخر تور از یک کارخانه قلاب‌دوزی در همان نزدیکی دیدن می‌کنید.

توجه: به کفش‌های راحت پیاده‌روی و یک کت نیاز دارید. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. امکان بازدید از کلیسای Nossa Senora da Monte در زمان حضور در کشتی مشخص می‌شود. روزهای یکشنبه بازدید از بازار در برنامه تور قرار ندارد. برای بازدید از مکان‌های مذهبی لباس‌های پوشیده نیاز است. برای بازدید از کلیسا شرکت‌کنندگان باید از 171 پله بالا بروند و از 68 پله پایین بیایند.

تماشاگه پیکو دوس بارسلوز (FUN01)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

خود را آماده کنید تا در این تور عاشق طبیعت سرسبز مادیرا شوید. یک سواری با اتوبوس شما را به Pico dos Barcelos می‌رساند. از آنجا می‌توانید مناظر شگفت‌انگیز جزیره مادیرا را نظاره‌گر باشید. در ادامه به Monte رفته و از کلیسای Nossa Senora da Monte دیدن می‌کنید. در ادامه تور یک تجربه هیجان‌انگیز از تفریحی قدیمی خواهید داشت و سوار بر یک ارابه چوبی در خیابان‌های شهر حرکت می‌کنید. بعد از آن، از یک کارخانه قلاب‌دوزی دیدن می‌کنید و فرصت این را پیدا می‌کنید که نوشیدنی‌های محلی را مزه کنید.

توجه: ایستگاه سورتمه‌سواری ممکن است شلوغ باشد و مجبور شوید برای سوار شدن مدتی در صف انتظار بمانید. کفش‌های پیاده‌روی و یک کت بپوشید. این تور برای مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. امکان بازدید از کلیسای Nossa Senora da Monte در زمان حضور در کشتی مشخص می‌شود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. برای بازدید از کلیسا مهمانان باید از 171 بالا رفته و از 68 پله پایین بیایند.

Cabo Girão و ریبیرا براوا (FUN04)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با نوشیدنی، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، ظرفیت محدود
  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

در ابتدای این گشت به تماشاگه Pico da Torre رفته و از نماهای پانورامیک لذت خواهید برد. در ادامه به Cabo Girão، دومین صخره دریایی بلند دنیا، می‌روید؛ مناظری که از این محل می‌توانید ببینید فوق‌العاده زیبا هستند و فرصتی عالی در اختیار دارید تا عکس بگیرید. بعد از نوشیدن یک نوشیدنی محلی گوارا، در بخش آخر گشت‌تان با یک سواری 1 ساعته به Ribeira Brava می‌روید. این شهر کوچک و زیبا در جنوب غرب مادیرا قرار گرفته و پر از مغازه و کافه‌های خیابانی است. عبارت Ribeira Brava به معنی رودخانه وحشی است و گفته می‌شود علت این نامگذاری، رودخانه‌ای بوده که زمانی در این محل جریان داشته است. گشت‌تان با برگشت به فونچال و کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Cabo Girao

توجه: برای این تور کفش‌های راحت و کت بپوشید. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

فیال (FUN02)

  • مدت زمان تور: 7 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، همراه با نوشیدنی، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار، ظرفیت محدود، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 102 دلار (بزرگسالان)، 72 دلار (کودکان)

گشت خود را از بندر فونچال، مرکز جزیره سرسبز مادیرا، شروع کرده و به Terreiro de Luta، پویزو وPico de Areeiro می‌روید و از مناظر نفس‌گیر مناطق اطراف دیدن می‌کنید. گشت‌تان با بازدید از یک محوطه پرورش ماهی قزل‌آلا در Ribeiro Frio ادامه پیدا می‌کند. با یک سواری از میان کشتزارهای نیشکر، به Faial می‌رسید؛ این دهکده زیبا در ساحل شمالی مدیرا قرار گرفته است. بعد از آن به دهکده ماهیگیری تاریخی Machico و بعد از آن به Portela در شمال جزیره و نزدیک Porto da Cruz می‌روید. در آنجا فرصت می‌کنید نوشیدنی‌های محلی را مزه کنید. در زمان ناهار می‌توانید استراحت کنید. گشت‌تان با برگشت به کشتی کروز پایان می‌گیرد.

Ribeiro Frio

توجه: کفش‌های راحت و کت برای این تور نیاز دارید. این گشت برای مهمانانی که مشکلات قلبی دارند مناسب نیست چرا که شامل حرکت در ارتفاعات بالا است. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید اجمالی از فونچال (FUN13)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان حضور مهمانان ویلچرسوار
  • قیمت برای هر نفر: 35 دلار (بزرگسالان)، 35 دلار (کودکان)

در این تور، یک نیم روز را به گردش در جزیره زیبای مدیرا و همچنین شهر دوست‌داشتنی فونچال سپری خواهید کرد. این گشت با یک سواری با اتوبوس در میان جزیره، به سمت اولین مقصدتان یعنی Pico dos Barcelos شروع می‌شود. در این جا از مناظر زیبای جزیره لذت خواهید برد و برای عکس گرفتن یک توقف کوتاه خواهید داشت. در ادامه به Cabo Girão، دومین صخره بلند دنیا، می‌روید. در این جا می‌توانید از مناظر دیدنی لذت برده و عکس‌های یادگاری بگیرید. آخرین بخش تور، تماشاگه Pico da Torre خواهد بود؛ در آنجا می‌توانید از مناظر تماشایی شهر کوچک Câmara de Lobos از ارتفاع 205 متری بالاتر از سطح دریا لذت ببرید. بعد از برگشت به فونچال زمان آزاد دارید تا به دلخواه خودتان شهر را بگردید و در انتها به کشتی کروز بر می‌گردید.

Camara de Lobos

توجه: توصیه می‌شود مهمانان کت بپوشند. مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌بایست یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

Eira do Serrado، مونچه و تله کابین (FUN03)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، همراه با نوشیدنی
  • قیمت برای هر نفر: 59 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

یک سواری حدودا 30 دقیقه‌ای شما را به Eira do Serrado می‌رساند. توقفی کوتاه خواهید داشت و از مناظر اطراف دیدن می‌کنید. در این جا از ارتفاع 1026 متری بالاتر از سطح دریا می‌توانید مناظری خیره‌کننده از کوهستان‌های اطراف و دهکده‌ای که در دره راهبه‌ها قرار گرفته را مشاهده کنید. بعد از آن به دهکده مونچه می‌روید. در این دهکده از کلیسای کاتولیک Nossa Senhora do Monte دیدن می‌کنید. اطراف این کلیسا را باغ‌های زیبا با گیاهان سرسبز و تماشایی پر کرده‌اند. در زمان برگشت به فونچال با تله کابین مناظری شگفت‌آور منتظرتان خواهد بود. فرصتی عالی در اختیار دارید تا عکس بگیرید و یادگارهایی عالی برای برگشت از تور کشتی کروز با خود ببرید. توقفی کوتاه هم در یک کارخانه قلاب‌دوزی خواهید داشت.

توجه: برای این تور به کفش‌های راحت و یک کت نیاز دارید. این تور برای مهمانی که از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. امکان بازدید از کلیسای Nossa Senora da Monte در زمانی که سوار کشتی هستید مشخص می‌شود. لباس‌های پوشیده برای بازدید از مکان‌های مذهبی نیاز است. در هنگام بازدید از کلیسا باید از 171 پله بالا بروید و از 68 پله پایین بیایید.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در فونچال/مادیرا (پرتغال)" امتیاز دهید

2 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در فونچال/مادیرا (پرتغال)" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در فونچال/مادیرا (پرتغال)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021