تورهای انتخابی کشتی کروز در فلام (نروژ)

تورهای انتخابی کشتی کروز در فلام شما را با طبیعت بی‌نظیر نروژ آشنا می‌کنند. شما می‌توانید در این تورها از آبشارها، آبدره‌ها و مناطق کوهستانی زیبا دیدن کرده و در جاده‌های پر پیچ و خم کوهستانی از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. تورهای انتخابی کشتی کروز، شما را با اتوبوس، قایق و حتی قطار به دیدن گوشه گوشه این طبیعت زیبا می‌برند.

تورهای انتخابی کشتی کروز در فلام (نروژ)

بازدید از Nærøyfjord و هتل استالهایم (FLA06)

  • مدت زمان تور: 4 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 82 یورو (بزرگسالان)، 59 یورو (کودکان)

این تور با یک پیاده‌روی کوتاه از کشتی کروز به سمت اسکله که درست روبه‌روی ایستگاه راه‌آهن قرار گرفته شروع می‌شود. در این جا شما سوار یک قایق تفریحی شده و به مدت 2 ساعت یک گردش آرامش‌بخش در آبدره‌های Aurlandsfjord و Nærøyfjord خواهید داشت. این گشت روی آب، شامل بازدید از زیباترین بخش‌های Sognefjord می‌شود: شما در این مسیر از کنار کوهستان‌های برف گرفته و شیب‌دار، آبشارهای خروشان و مناطق مسکونی و روستایی عبور خواهید کرد. شما در Gudvangen از قایق پیاده خواهید شد. این گشت با سواری با اتوبوس و گذر از میان دره باریک و شگفت‌انگیز Nærøydalen، با آبشارهای کوچک و بی‌نظیرش، ادامه پیدا می‌کند. بعد از آن به هتل گرم و مهمان‌نواز Stalheim می‌روید تا در ارتفاع حدودا 380 متری سطح دریا یک فنجان قهوه عالی نوش جان کنید. سواری شما در امتداد جاده قدیمی و کوهستانی و بسیار زیبای Stalheimskleivi ادامه پیدا می‌کند. این جاده فوق‌العاده شیب‌دار است و چندین پیچ تند دارد. در این مسیر شما از آبشارهای Stalheimsfossen و Sivlefossen دیدن می‌کنید. سواری بخش آخر این تور، شما را از میان یک تونل بلند و از میان مناظر بی‌مانند کوهستانی به سمت اسکله در فلام بر می‌گرداند.

توجه: این تور برای کسانی که تنگناهراسی دارند مناسب نیست، چرا که شامل سواری از میان 2 تونل بلند است. در Stalheim یک سواری در طول یک جاده فوق‌العاده شیب‌دار و پر پیچ و خم خواهید داشت. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

بازدید از Undredal و استالهایم (FLA01)

  • مدت زمان تور: 3 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

گشت هیجان‌انگیز شما از اسکله فلام شروع می‌شود. یک سواری عالی از میان مناظر طبیعی حیرت‌آور نروژ، شما را به دهکده Gudvangen می‌رساند و بعد از آن از میان یک دره باریک گذشته و به Stalheim می‌رسید. در آنجا می‌توانید در تور کشتی کروز خود، برخی از حیرت‌انگیزترین مناظر کل نروژ را ببینید. در آنجا یک شیرینی و قهوه نوش جان کرده و در آرامش کامل از دیدنی‌های این منطقه تماشایی لذت خواهید برد. مجددا سوار اتوبوس شده و از طریق شیب‌دارترین جاده نروژ (جاده Stalheimskleivi با 13 پیچ بسیار تند) به پایین دره خواهید رفت. در ادامه به دهکده کوچک Undredal می‌رسید و در آنجا یک توقف کوتاه خواهید داشت و فرصت دارید از مناظر مسحورکننده این محل عکس بگیرید. هنوز تمام نشده، بنابراین دوربین خود را یک لحظه از خودتان دور نکنید، چرا که در مسیر برگشت به فلام و کشتی کروز می‌توانید از مناظر اعجاب‌انگیز و رویایی طبیعت و مناطق حومه شهری فوق‌العاده سرسبز نروژ عکس بگیرید.

توجه: این تور شامل گذشتن از میان چندین تونل بلند است، بنابراین برای مسافرانی که از بیماری تنگناهراسی رنج می‌برند مناسب نیست. جاده Stalheim فوق‌العاده شیب‌دار و پر پیچ و خم است. به مسافرانی که از ویلچر استفاده می‌کنند توصیه می‌شود یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مهمانان نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند.

گذر از جاده‌ی برفی به سمت لئردال (FLA02)

  • مدت زمان تور: 5 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی
  • قیمت برای هر نفر: 99 یورو (بزرگسالان)، 72 یورو (کودکان)

این تور از اسکله Flåm شروع شده و شما یک سواری لذت‌بخش در امتداد آبدره به سمت دهکده Aurland خواهید داشت. از آنجا و از درون طولانی‌ترین تونل دنیا سفر شما به سمت Lærdal ادامه پیدا خواهد کرد. قلب تاریخی دهکده Lærdal از خانه‌هایی موروثی تشکیل شده که تاریخ ساختشان به قرن هجدهم می‌رسد. Lærdal به خاطر ماهی سالمونش مشهور است و رودخانه Lærdal نیز با عنوان ملکه رودخانه‌های سالمون شناخته می‌شود. قبل از برگشتن به فلام از مسیر جاده برفی، زمان آزاد خواهید داشت تا دهکده را بگردید. عبور از جاده برفی شما را در کوهستان‌ها بالا برده و به ارتفاع 1309 متری سطح دریا می‌رساند. در مسیر برگشتن به بندر یک توقف کوتاه خواهید داشت. در این تور شما از کلیسای چوبی و تاریخی Borgund Stavkyrkje دیدن خواهید کرد.

توجه : این تور برای مهمانانی که از تنگناهراسی رنج می‌برند یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. در کلیسای Borgund چندین پله وجود دارد. البته کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌توانند در این تور شرکت کنند. توصیه می‌شود این مهمانان یک کمک‌کننده استخدام کنند تا آن‌ها را در سوار و پیاده شدن از اتوبوس کمک کنند. ویلچر این مسافران نیز باید تاشونده و جمع‌شدنی باشد، چرا که اتوبوس‌ها سکوی مخصوص ویلچر یا بالابر ندارند. مهمانانی که از ویلچر استفاده می‌کنند باید به محض ورود به کشتی کروز هماهنگی‌های لازم را با Shore Excursions Desk انجام دهند. این تور در ماه می اجرا نمی‌شود.

بازدید از آبشارها و غار سپید (FLA03)

  • مدت زمان تور: 3.30 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با خوراکی، محدودیت در عکسبرداری
  • قیمت برای هر نفر: 69 یورو (بزرگسالان)، 49 یورو (کودکان)

بعد از ترک اسکله شما با گذشتن از میان یک تونل به دهکده Gudvangen می‌رسید. بعد از آن سفرتان ادامه پیدا کرده و شما به سمت دره Nærøy و آبشارهای Tvindefossen خواهید رفت. در آنجا برای عکسبرداری توقف خواهید داشت. Tvinde ریشه در یک کلمه قدیمی نروژی به معنی دوتایی دارد. Tvindefossen در واقع از دو آبشار که در کنار هم قرار دارند تشکیل شده است. سواری شما از میان چند تونل دیگر ادامه پیدا کرده و شما به غار سفید Gudvangen می‌رسید. در آنجا به داخل غارهای عمیق رفته و از حوضچه‌های آب زیرزمینی دیدن می‌کنید. در انتها در یکی از سالن‌های غار با قهوه پذیرایی می‌شوید.

توجه: این تور برای مهمانانی که تنگناهراسی یا مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست، چرا که شامل بازدید از محیطهای تنگ و پیاده‌روی‌های طولانی مدت بر روی سطوح ناهموار می‌شود. در Stalheim سواری شما در طول یک جاده فوق‌العاده شیب‌دار و پر پیچ و خم خواهد بود.

دیدن آبشارها و مناظر سحرانگیز نروژ با قطار (FLA04)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: متوسط (سختی تور)، ظرفیت محدود، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 152 یورو (بزرگسالان)، 109 یورو (کودکان)

وقتی خود را برای گذشتن از جاده‌های سراشیبی و تونل‌های کوهستانی این منطقه از نروژ آماده کردید، می‌توانید روی صندلی خود لم داده و از سواری در میان مناطق حومه شهری زیبا و بی‌نظیر لذت ببرید. بعد از ترک بندر فلام از یک تونل بلند گذر کرده و به Gudvangen می‌روید. اتوبوس در این مسیر از میان دره‌ی شیب‌دار و باریک Nærøy گذشته و شما را به سمت بالا می‌برد. در جاده‌های کوهستانی بالا رفته و از پیچ‌های تند عبور خواهید کرد تا به آبشارهای Sivlefossen برسید. در محل آبشارهای دو تایی Tvindefossen توقف خواهید داشت. گشت شما ادامه پیدا کرده و به سمت دهکده زیبای Voss که در نزدیکی دریاچه Vangvatnet قرار گرفته خواهید رفت. در آنجا سوار قطار شده و سفر هیجان‌انگیزتان با گذر از میان مناظر طبیعی مسحورکننده ادامه پیدا خواهد کرد. با قطار شما به Myrdal خواهید رفت. در آنجا در ارتفاع 867 متری سطح دریا قطار عوض کرده و مسیر خود را به سمت پایین و به سمت دره نفس‌گیر Flåm ادامه می‌دهید. خط راه‌آهن Flåm یک از مشهورترین مسیرهای ریلی در دنیا است. قطار، شما را از کنار آبشار Kjosfossen عبور خواهد داد. در آن‌جا می‌توانید از مناظر دوست‌داشتنی آبشار قبل از برگشت به ایستگاه Flåm در Sognefjord و تمام شدن تورتان لذت ببرید. در انتها شما پیاده به کشتی کروز بر خواهید گشت. این تور شامل ناهار نیز می‌شود.

توجه: این تور شامل سواری طولانی با قطار و گذشتن از میان چندین تونل می‌شود. ترتیب بازدیدها ممکن است متفاوت باشد. بعضی از گروه‌ها ممکن است سفر خود را با قطار شروع کرده و در انتها اتوبوس سوار شوند. این تور آپشنال کشتی کروز اروپا برای مسافرانی که تنگناهراسی دارند، از مشکلات حرکتی رنج می‌برند یا از ویلچر استفاده می‌کنند مناسب نیست. در Stalheim از جاده‌ای سراشیبی و پر پیچ و خم عبور خواهید کرد.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در فلام (نروژ)" امتیاز دهید

3 کاربر به "تورهای انتخابی کشتی کروز در فلام (نروژ)" امتیاز داده اند | امتیاز: 4.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در فلام (نروژ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021