نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

تورهای انتخابی کشتی کروز در سالوادور (برزیل)

سالوادور میراثی غنی از فرهنگ آفریقایی برزیلی دارد و محل به وجود آمدن رقص‌ها و ورزش‌های Capoeira و Candomblé و سامبا است. در تورهای انتخابی کشتی کروز، علاوه بر فرهنگ و تاریخ بی‌نظیر این نقطه از برزیل، با طبیعت زیبا و خارق‌العاده سالوادور نیز آشنا می‌شوید.

تورهای انتخابی کشتی کروز در سالوادور (برزیل)

سالوادور تاریخی (SAL04)

  • قیمت برای هر نفر: 25 دلار (بزرگسالان)، 19 دلار (کودکان)

این گشت شما را به دیدن جذاب‌ترین مکان‌های تاریخی و فرهنگی سالوادور می‌برد. سوار بر یک اتوبوس، بندر را ترک می‌کنید و در Farol da Barra توقف خواهید داشت. این بنا اولین سازه نظامی سالوادور بوده و آن را با عنوان کارت پستال شهر می‌شناسند. در بخش تاریخی پیاده‌روی کرده و از Praça da Se و میدان شهرداری که رو به خلیج Todos os Santos قرار گرفته‌اند دیدن می‌کنید. این گشت همچنین شامل بازدید از داخل Igreja da Ordem Terceira de São Francisco نیز می‌شود. این ساختمان در قرن هفدهم ساخته شده و یکی از مهم‌ترین کلیساهای ایالت Bahia است. نمای سنگی شگفت‌انگیز این ساختمان، یادآور سبک باروک اسپانیایی است. گشت پیاده خود را ادامه می‌دهید تا به Fundação Casa de Jorge Amado برسید. بازدیدتان از این ساختمان از بیرون خواهد بود. بعد از بازدید از مرکز تاریخی سالوادور به بخش پایینی شهر رفته و از بازار معروف صنایع دستی Mercado Modelo دیدن می‌کنید. بعد از آن به بندر بر می‌گردید.

Igreja da Ordem Terceira de São Francisco

توجه: به مسافران توصیه می‌کنیم کلاه و کفش‌های راحت بپوشند. این تور شامل پیاده‌روی بر روی مسیرهای ناهموار و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده است. این تور برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند، از ویلچر استفاده می‌کنند و کالسکه بچه همراه دارند مناسب نیست. برنامه این گشت و مکان‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید ممکن است در زمان کارناوال برزیل تغییر کند. از دفتر گشت‌های ساحلی (Shore Excursion Office)، در مورد برنامه تور مطمئن شوید. روزهای یکشنبه، Mercado Modelo ساعت 13 بسته می‌شود. در زمان بارش باران این تور همچنان برگزار می‌شود.

گشت تاریخی و پانورامیک سالوادور (SAL10)

  • قیمت برای هر نفر: 29 دلار (بزرگسالان)، 22 دلار (کودکان)

این گشت برای آن‌هایی که دوست دارند بخش تاریخی شهر سالوادور را با پیاده‌روی کمتری ببینند و همچنین خانواده‌هایی که با کالسکه کودک و بچه‌های خود به گردش می‌آیند طراحی شده است. در این تور ترکیبی شما از کلیسای Bonfim، منطقه تاریخی Pelourinho و Mercado Modelo دیدن می‌کنید.

Salvador

توجه: به مهمانان توصیه می‌کنیم کلاه و کفش‌های راحت بپوشند. با این که این تور را می‌توان به خانواده‌ها پیشنهاد داد، با این حال توجه داشته باشید که شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده می‌شود. این تور برای مهمانانی که محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست. بازدید از کلیسای Bonfim با ویلچر ممکن نیست. ناهار در این تور لحاظ نشده است. در زمان‌هایی که کشتی کروز 6 ساعت در بندر حضور دارد، مدت این تور 5 ساعت خواهد بود؛ بازدید از Pelourinho به جای 2 ساعت 1.5 ساعت و زمان آزاد در Mercado Modelo حدود 30 دقیقه خواهد بود. برنامه سفر و مکان‌های مورد بازدید در این تور ممکن است در زمان کارناوال برزیل تغییر کند. کلیسای Bonfim روزهای دوشنبه بسته است و بازدید از آن از بیرون ساختمان خواهد بود. روزهای یکشنبه Mercado Modelo ساعت 13 بسته می‌شود.

تور پانورامیک سالوادور و بازدید از بونفیم (SAL05)

  • قیمت برای هر نفر: 22 دلار (بزرگسالان)، 15 دلار (کودکان)

شهر سالوادور در جلوی خلیج Todos os Santos بنا نهاده شد و اطراف آن توسعه یافت. بندر را ترک می‌کنید و به سمت منطقه سنتی Bonfim می‌روید تا از کلیسای معروف Nosso Senhor do Bonfim و پله‌های مقدسش دیدن کنید. بعد از این بازدید، سواری پانورامیک خود را ادامه داده و از مرکز شهر و بازار تاریخی Campo Grande عبور می‌کنید و به Cidade Alta و Ondina Circuit می‌روید. کارناوال معروف سالوادور در این محل جشن گرفته می‌شود. شما در این جا توقف می‌کنید تا از Farol da Barra و مناظر شگفت‌انگیز شهر از این نقطه عکس بگیرید. قبل از برگشت به کشتی کروز در معروف‌ترین بازار صنایع دستی سالوادور یعنی Mercado Modelo زمانی آزاد برای خرید خواهید داشت.

Bonfim

توجه: با ویلچر نمی‌توان به کلیسای Bonfim دسترسی داشت. برنامه سفر و مکان‌های مورد بازدید در این تور ممکن است در زمان کارناوال برزیل تغییر کند. کلیسای Bonfim روزهای دوشنبه بسته است و بازدید از آن از بیرون ساختمان خواهد بود. روزهای یکشنبه Mercado Modelo ساعت 13 بسته می‌شود.

Praia do Forte و تامار (SAL03)

  • قیمت برای هر نفر: 49 دلار (بزرگسالان)، 39 دلار (کودکان)

یک سواری 90 دقیقه‌ای از میان مناطق خوش‌منظره، شما را به Praia do Forte می‌رساند. این دهکده ماهیگیری معروف، جذاب و افسون‌کننده، پر است از رستوران‌ها و فروشگاه‌های محلی و بازدید از آن برای تمامی مسافران تور برزیل واجب است. این گشت شامل زمان آزاد در ساحل و بازدید از پروژه تامار (Tamar Project) نیز می‌شود. این مرکز دریایی از لاک‌پشت‌های دریایی حفاظت می‌کند. در این گشت زمان کافی برای خرید سوغات خواهید داشت.

Tamar

توجه: انتقال از سالوادور به Praia do Forte ممکن است حدود 90 دقیقه طول بکشد. هزینه بلیت ورودی به مرکز تامار در هزینه تور لحاظ شده است. برنامه سفر و مکان‌های مورد بازدید در این تور ممکن است در زمان کارناوال برزیل تغییر کند. در زمان بارش باران این تور همچنان برگزار می‌شود.

یک روز در جزیره‌های Ilha dos Frades و ایتاپاریکا (SAL37)

  • مدت زمان تور: 8 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، امکان شنا
  • قیمت برای هر نفر: 65 دلار (بزرگسالان)، 45 دلار (کودکان)

در این گشت، در خلیج Baía de Todos os Santos در ترمینالی که در فاصله 50 متری بندر قرار دارد، سوار یک قایق سنتی شده و به سمت جزیره Ilha dos Frades می‌روید. افسانه‌ها می‌گویند این جزیره بعد از این که محلی‌ها دو راهبی که برای تعلیمات مذهبی به آنجا رفته بودند را کشتند، به این نام نامگذاری شد. در این تور شانس این را خواهید داشت که از مناظر زیبای سالوادور لذت ببرید. جزیره Frades شکلی مانند یک ستاره دارد و به خاطر سواحل زیبا و آب‌های آرامش مشهور است. صخره‌های مرجانی این جزیره مکانی عالی برای غواصی هستند. حداکثر عمق آب در این محل 11 متر و میدان دید افقی حدود 15 متر است. یکی از محبوب‌ترین و پر بازدید سواحل این جزیره Ponta da Nossa Senhora است. در آنجا یک توقف 2 ساعته خواهید داشت، استراحت کرده و از طبیعت لذت خواهید برد. دریای بی‌موج این ساحل، مکانی ایده‌آل برای بازی بچه‌ها ایجاد کرده است. Nossa Senhora در شمال چزیره، ساحلی است که بیشتر قایق‌ها در آنجا لنگر می‌اندازند. در مدت بازدیدتان از این ساحل، می‌توانید به تپه Nossa Senhora de Guadalupe بروید؛ جایی که خرابه‌های یک کلیسای قدیمی قرار داشته و مناظری فوق‌العاده از ساحل قابل مشاهده است. بعد از آن به جزیره Itaparica و به طور دقیق‌تر به ساحل Ponta da Areia می‌روید. حدود دو ساعت را در کنار آب‌های آرام این ساحل سپری خواهید کرد. در سال‌های گذشته این ساحل به یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های خلیج قدیس‌ها (Bay of All Saints) تبدیل شده است. نزدیکی آن به سالوادور باعث شده این ساحل مقصد قایق‌های بسیاری باشد که پر شده‌اند از توریست‌هایی که معمولا تابستان به این منطقه می‌آیند؛ کسانی که برای تجربه اتمسفر خاص و مفرح این ساحل و خوردن غذاهای لذیذ برزیلی در یکی از دکه‌های ساحلی به اینجا می‌آیند. بر روی قایق نوشیدنی و خوراکی قابل خرید است.

Ilha dos Frades

توجه: زمان آزاد در سواحل به شرایط آب و هوایی بستگی دارد. قایق محلی این تور (schooner)، مختص شرکت MSC نیست و دیگر توریست‌های تور برزیل نیز ممکن است سوار آن شوند. راهنما در تمام مدت با گروه MSC می‌ماند. به مسافران توصیه می‌کنیم حوله و پول نقد برزیلی همراه داشته باشند. این تور در صورت بارش باران هم برگزار می‌شود.

تور بزرگ سالوادور (SAL25)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، ظرفیت محدود، شامل سواری طولانی با اتوبوس
  • قیمت برای هر نفر: 29 دلار (بزرگسالان)، 22 دلار (کودکان)

بندر را ترک می‌کنید تا از کلیسای Bonfim و پلکان مقدسش دیدن کنید. بعد از بازدید از کلیسای Bonfim، از یادبود خواهر Dulce که در سال 1993 و بعد از وفاتش بازگشایی شد دیدن می‌کنید. در ادامه گشت به Farol da Barra می‌روید. این بنا اولین سازه نظامی در سالوادور بوده و تصویر آن مشهورترین کارت پستال شهر است. در آنجا توقف می‌کنید تا عکس بگیرید و از مناظر زیبای ساحل لذت ببرید. ساحل را دنبال می‌کنید و از محله Ondina (یکی از مکان‌هایی که کارناوال سالوادور در آن برگزار می‌شود) و Campo Grande عبور می‌کنید تا به مرکز تاریخی سالوادور برسید. گشت پیاده‌روی در بخش تاریخی شهر با میدان کلیسای جامع شهر و میدان شهر شروع می‌شود. در آنجا می‌توانید مناظری پانوراما و حیرت‌آور از Baia de Todos os Santos را ببینید. شما از کلیسای باروک قرن هفدهمی و زیبای San Francisco دیدن می‌کنید.  این کلیسا یکی از مهم‌ترین و زیباترین کلیساهای Bahia است. پیاده از میدان شهر و Pelourinho در قلب سالوادور عبور می‌کنید و از معماری استعماری این منطقه دیدن می‌کنید. بعد از آن به Mercado Modelo می‌روید تا برای برگشت از تور کشتی کروز سوغات بخرید. این بازار حدود 300 فروشگاه صنایع دستی را در خود جای داده است. در انتها به بندر بر می‌گردید.

Salvador

توجه: کلیسای Bonfim با ویلچر قابل دسترس نیست. برنامه سفر این تور ممکن است در زمان کارناوال تغییر کند. به مهمانان توصیه می‌شود کلاه و کفش‌های راحت بپوشند. این تور شامل پیاده‌روی طولانی بر روی سنگ‌فرش خیابان‌ها است و برای مهمانانی که مشکلات حرکتی دارند مناسب نیست. ناهار در این تور لحاظ نشده است. اگر زمان کلی حضور در سالوادور 6 ساعت باشد، زمان کلی این تور 5 ساعت، بازدید از Pelourinho حدود 90 دقیقه و زمان آزاد در بازار Mercado Modelo حدود 30 دقیقه خواهد بود. برای ورود به کلیساها باید زانوها و شانه‌هایتان پوشیده باشد. شلوارک و دامن در صورتی که زانوها را بپوشانند قابل قبول هستند. کلیسای Bonfim و یادبود Irma Dulce روزهای دوشنبه تعطیل هستند. روزهای یکشنبه بازار Mercado Modelo ساعت 13 بسته می‌شود.

تور بزرگ سالوادور همراه با ناهار (SAL25A)

  • مدت زمان تور: 6 ساعت
  • ویژگی‌های تور: آسان (سختی تور)، گشت خرید، شامل سواری طولانی با اتوبوس، همراه با ناهار
  • قیمت برای هر نفر: 85 دلار (بزرگسالان)، 62 دلار (کودکان)

در این تور ترکیبی شما به دیدن بهترین‌های سالوادور می‌روید. از کلیسای Bonfim و منطقه تاریخی Pelourinho دیدن می‌کنید، یک ناهار خوشمزه برزیلی میل می‌کنید و زمان آزاد خواهید داشت تا در Mercado Modelo سوغات بخرید.

Salvador

توجه:به مسافران توصیه می‌کنیم کلاه و کفش راحت بپوشند. با این که این تور به خانواده‌ها هم توصیه می‌شود اما توجه داشته باشید که شامل پیاده‌روی بر روی سطوح ناهموار و مسیرهای سنگ‌فرش‌شده می‌باشد. این تور برای مهمانانی که محدودیت‌های حرکتی دارند مناسب نیست. کلیسای Bonfim با ویلچر قابل دسترس نیست. ناهار این تور به صورت سلف سرویس در یک رستوران بوفه بوده و شامل نوشیدنی نمی‌شود. زمان آزاد در بازار Mercado Modelo، بسته به ترافیک ممکن است تغییر کند. کلیسای Bonfim روزهای دوشنبه بسته است و در این روزها بازدید از آن از بیرون خواهد بود. روزهای یکشنبه بازار Mercado Modelo ساعت 13 بسته می‌شود.

وسیله نقلیه همراه با راهنما

در این تورها یک اتومبیل همراه با یک راننده‌ی حرفه‌ای، در بندر منتظر شما، خانواده و دوستانتان خواهد بود. شما می‌توانید تور خود را داشته باشید و با اتومبیلی که به صورت کامل در اختیارتان است از یک روز در بیرون از کشتی لذت ببرید.

  • شناسه SAL16: ون همراه با راهنما و راننده (9 صندلی) به مدت 8 ساعت (582 دلار)
  • شناسه SAL15: ون همراه با راهنما و راننده (9 صندلی) به مدت 4 ساعت (415 دلار)
  • شناسه SAL13: ون همراه با راننده (10 صندلی) به مدت 4 ساعت (239 دلار)
  • شناسه SAL14: ون همراه با راننده (10 صندلی) به مدت 8 ساعت (412 دلار)

توجه: این تور شامل وسیله نقلیه، راننده و بنزین برای حداکثر 150 کیلومتر است و قیمت این تور شامل هزینه‌های ورودی یا وعده غذایی نیست. قیمت تور بر اساس وسیله نقلیه است و بر اساس نفرات نیست. این تور بسته به شرایط، با یا بدون راهنما برگزار می‌شود. راننده تنها به پرتغالی و راهنمای تور (اگر حضور داشته باشد) به انگلیسی و اسپانیایی صحبت می‌کند. در تورهای بین قاره‌ای کشتی کروز، گشت بدون راهنما در دسترس نیست. زمان شروع تور می‌تواند به درخواست شما و در هر زمانی از مدت حضور کشتی در بندر باشد. با این تور نمی‌توانید به Praia do Forte بروید. زمانی که مدت زمان حضور کشتی کروز در بندر کمتر از 8 ساعت و بیشتر از 4 ساعت است، تور 8 ساعته به مقدار زمان در دسترس و با قیمت گشت 8 ساعته ارائه می‌شود.

به "تورهای انتخابی کشتی کروز در سالوادور (برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای انتخابی کشتی کروز در سالوادور (برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021